Geryon schreef:Je kan er nou eenmaal niets aan doen als je niet zulke vrouwelijke vormen hebt
Je kan je kont trainen door veel squats te doen. Die billen van J.lo zijn bijvoorbeeld niet alleen genen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Soms lijkt het me heerlijk een a-cup te hebben, je kan zonder bh door huis lopen en geen rotgevoel als je dan de trap af dendert, je kan op je buik slapen en je tandenpoetsen zonder er telkens tegenaan te stoten etc
smurffie schreef:En voor de opmerking je kan best hulp vragen met zulke vrouwelijke vormen: weet je hoe zwaar een borstverkleining is? Weet je hoe dom mensen reageren als je zegt dat te overwegen?
Fiffill schreef:Oh ja en wat dacht je van cup AA/A vooral te verkrijgen met 11-jarige-m'n-eerste-bh'tjes-print en alles boven de D of gewoon niet te verkrijgen, of in een nare lelijke huidskleur oma-tent ideeje moet al gauw uitwijken naar 'n (dure) speciaalzaak.
Geryon schreef:Inderdaad, vind dat zo lachwekkend. Mannen met een ongetraind lichaam die wel eisen een vrouw met een strak lichaam te hebben
Fiffill schreef:Soms lijkt het me heerlijk een a-cup te hebben, je kan zonder bh door huis lopen en geen rotgevoel als je dan de trap af dendert, je kan op je buik slapen en je tandenpoetsen zonder er telkens tegenaan te stoten etcen dan zijn die van mij nog niet eens echt heel groot (D/E).
pluisje88 schreef:Ik ken het smurffie. Heb ook een behoorlijke voorgevel (al is die wel kleiner dan die van jou) maar idd vind ik het eerder lastig dan dan mooi en handig, en moet zeggen dat ik het bij mij niet eens mooi vind