Stevig zijn... enige juiste standaard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:01

Geryon schreef:
Je kan er nou eenmaal niets aan doen als je niet zulke vrouwelijke vormen hebt :7

Je kan je kont trainen door veel squats te doen. Die billen van J.lo zijn bijvoorbeeld niet alleen genen ;) En borsten, tjah... 't lijkt mij alleen maar lastig, van die ballonnen voor je neus :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:02

Soms lijkt het me heerlijk een a-cup te hebben, je kan zonder bh door huis lopen en geen rotgevoel als je dan de trap af dendert, je kan op je buik slapen en je tandenpoetsen zonder er telkens tegenaan te stoten etc :') en dan zijn die van mij nog niet eens echt heel groot (D/E).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:04

Fiffill schreef:
Soms lijkt het me heerlijk een a-cup te hebben, je kan zonder bh door huis lopen en geen rotgevoel als je dan de trap af dendert, je kan op je buik slapen en je tandenpoetsen zonder er telkens tegenaan te stoten etc :')

_O-

Ik moet eerlijk zijn, door dit topic krijg ik alleen maar meer motivatie om de laatste kilo's kwijt te raken. Want ben nu absoluut niet trots op mijn lichaam. En kan niet wachten totdat ik het wel ben :D

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:06

Ik heb door mijn borsten van jasjes en dingen vaak maat 46 nodig, terwijl het shirtje eronder maatje m is.
Mijn bh's zijn maat 70h, en toch moest je eens zien hoe ik aangekeken wordt als ik een grotere maat vraag.

Hetgene waar een jasje niet op dicht gaat zijn mijn borsten, ik voel me er dan niet prettig in :n
Maar het staat je mooi hoor! Nee groter is niet nodig!
Terwijl ik dat wel vindt. Ik wil een jasje dicht kunnen doen zonder dat het trekt op mijn borsten.
En nu eindelijk komen kledingfabrikanten met beter vallende kleding voor vrouwen met wat meer borst, ipv maat 46 nodig hebben.

Dus dat Curvy: graag nog een beetje meer! Want rond mijn taille staat maat 38 nog het mooiste ;)

En voor de opmerking je kan best hulp vragen met zulke vrouwelijke vormen: weet je hoe zwaar een borstverkleining is? Weet je hoe dom mensen reageren als je zegt dat te overwegen?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:08

Als ik ergens een petitie kan tekenen voor leuke jassen die niet gemaakt zijn voor slanke dames met cup < B en smalle schouders dan teken ik meteen :') vreselijk is dat! Met 70H lijkt het me helemaal lastig!
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 26-04-13 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Mensen moeten echt eens ophouden met continue een oordeel over andere te hebben en hun denkbeelden op andere over te brengen en deze zowat je strot door duwen. Ik heb het niet over TS of mensen die reageren in dit topic maar in het algemeen.

Bemoei je eens lekker met je eigen leven denk ik dan, het zal de rest van de wereld geen ruk interesseren wat een ander zijn ideaalbeeld is net zoals het jou geen ruk interesseert wat het ideaalbeeld van de wereld is. Accepteer elkaar toch eens zoals we zijn. Als ik happy ben met mezelf ondanks dat ik overgewicht heb, wie is een ander dan om daar over te oordelen?

Denk je dat te dikke mensen zelf niet weten dat het ongezond is? Dat weten ze verdomd goed, maar als zij dat prima vinden, waarom een ander dan niet?

Ik denk altijd maar zo, hou je bezig met je eigen leven, je eigen problemen, en je eigen dingen.

Hou op met oordelen over een ander en get over it.

Winged

smurffie schreef:
En voor de opmerking je kan best hulp vragen met zulke vrouwelijke vormen: weet je hoe zwaar een borstverkleining is? Weet je hoe dom mensen reageren als je zegt dat te overwegen?

Dom reageren? Waarom... Met mijn B-tje ben ik echt zo blij dat ik niet meer heb! Kan mij heel goed voorstellen dat je er wat vanaf wil...

Tijdens het sporten voel ik mijn B-tje behoorlijk bewegen als ik geen sport-bh aan heb (want waarom verschillende sport-bh's maken voor mensen met een B'tje? Dat is toch zo klein die bewegen niet? Echt wel... -O- )

Fenrir

Re: Stevig zijn... enige juiste standaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:09

Ik denk dat smurffie bedoelt dat andere mensen dom reageren als ze het erover heeft, niet over jou Winged. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:11

Oh ja en wat dacht je van cup AA/A vooral te verkrijgen met 11-jarige-m'n-eerste-bh'tjes-print en alles boven de D of gewoon niet te verkrijgen, of in een nare lelijke huidskleur oma-tent idee :') je moet al gauw uitwijken naar 'n (dure) speciaalzaak.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 26-04-13 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ik heb een E en dat beweegt ontzettend , ook afgevallen en is nu ook wat los vel bij mijn voorgevel :") . Draag altijd een sport bh beugel bh zit me niet , heb wel spierballen waar ik trots op ben :P. Al ben ik niet sterk lol

Grapjasjes12

Ik ben ook blij met m'n B'tje, hoeft niet groter. Helaas door het jojo'en zijn ze heel erg slap, maar goed, zonder BH ziet alleen m'n man dat en die houdt van me :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:12

Fiffill schreef:
Ik denk dat smurffie bedoelt dat andere mensen dom reageren als ze het erover heeft, niet over jou Winged. :)

Was ook meer als algemeen gesteld ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:13

Ik had het meer over borsten. Kont is nog wel wat aan te doen ja :D

En no way dat ik iets aan mezelf laat verbouwen := := Ik zou graag een volle cup a of kleine cup b willen (groter dan dat echt niet). Gewoon omdat dat beter bij mijn lichaam past en kleding dan gewoon mooier past :+ Bikini's zijn echt een rámp....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:14

Fiffill schreef:
Oh ja en wat dacht je van cup AA/A vooral te verkrijgen met 11-jarige-m'n-eerste-bh'tjes-print en alles boven de D of gewoon niet te verkrijgen, of in een nare lelijke huidskleur oma-tent idee :') je moet al gauw uitwijken naar 'n (dure) speciaalzaak.

Dat probleem heb ik dus heel erg met bikini's :+ Allemaal zo kinderlijk enz. Of dan heb ik iets gevonden, past het niet goed/mooi -O-

Fenrir

Re: Stevig zijn... enige juiste standaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:15

Ik heb vorig jaar gewoon m'n eigen bikini gemaakt (van een bestaande bikini + bh), ideaal :Y)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:16

Fiffill schreef:
Ik heb vorig jaar gewoon m'n eigen bikini gemaakt (van een bestaande bikini + bh), ideaal :Y)

Dat is best slim! :D

Helaas heb ik maar één bh die goed past :=

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:18

Klopt ik bedoel inderdaad hoe mensen in het algemeen reageren: waarom dan? Iedere vrouw wil grote borsten en jij zeurt erover... Nou grote borsten is veel minder erg dan kleine borsten. Ohw wil je niet dat mannen je mooi vinden?
En dat is echt maar 10 % van de opmerkingen die eruit kunnen komen, vergeten wordt dat zware borsten een flinke last zijn voor nek en rug, paardrijden geen plezier meer is en ik ook niet meer kan hockeyen erdoor :+

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:21

wat ik op dit moment nogal veel tegen kom op facebook is dat men de gespierde met vooral goed gevormde harde ronde kont en met bijna een sixpack op de buik nogal adoreert.. nu ben ik zelf maatje 36.. geen vet, strakke buik.. maar die harde ronde gespierde kont.. nee die heb ik niet.. mn kont is klein en normaal van structuur... t komt op facebook etc nogal over alsof ik me nagenoeg moet schamen dat ik niet mn kont speciaal train... hmm.. nou sorry hoor... maar ik zie bijna ook geen leuke mannen rondlopen met een sixpack dr op, en n goed getrainde kont... maar juist die mannen die dit dus allemaal niet hebben, eisen dat wel bij een dame... ik denk dan bij mn eigen: doe toch lekker allemaal ff normaal... get real oke.. en accepteer de ander gewoon zoals die is... zonder ze te krenken...

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:23

Ik ken het smurffie. Heb ook een behoorlijke voorgevel (al is die wel kleiner dan die van jou) maar idd vind ik het eerder lastig dan dan mooi en handig, en moet zeggen dat ik het bij mij niet eens mooi vind 8-)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:23

Inderdaad, vind dat zo lachwekkend. Mannen met een ongetraind lichaam die wel eisen een vrouw met een strak lichaam te hebben :+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:27

Fiffill schreef:
Ja dat slaat echt helemaal nergens op :+ "kijk dit is vrouwelijk" nee, dat is overgewicht.

.

Juist! jij raakt hem :D :+
er wordt maar wat graag verscholen achter stevig of curvey :+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:30

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:31

Fiffill schreef:
Soms lijkt het me heerlijk een a-cup te hebben, je kan zonder bh door huis lopen en geen rotgevoel als je dan de trap af dendert, je kan op je buik slapen en je tandenpoetsen zonder er telkens tegenaan te stoten etc :') en dan zijn die van mij nog niet eens echt heel groot (D/E).

Ik ben om die reden idd heel blij met A :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:32

pluisje88 schreef:
Ik ken het smurffie. Heb ook een behoorlijke voorgevel (al is die wel kleiner dan die van jou) maar idd vind ik het eerder lastig dan dan mooi en handig, en moet zeggen dat ik het bij mij niet eens mooi vind 8-)

+1 , wil ze graag kleiner ik ben gewoon opgezadeld ermee , kan niet snappen dat je die dingen opvult met siliconen om ze groter te maken :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:37

Het is soms wel lastig, maar ik ben er wel blij mee hoor, ze zijn mooi en vind het goed passen bij mijn lichaam. :D Dus echt ruilen hoeft niet. Alhoewel het af en toe wel handig zou kunnen zijn. :P