Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 12:40

Zou ik hier ook mee mogen kletsen? :)

Ik ben inmiddels 20 en blijven hangen bij cup 70AA/A (net als mijn moeder, tantes, oma...).
Hierdoor voel ik me simpelweg vaak niet vrouwelijk en zelfs kinderlijk. Ik voel me er vaak
onzeker door, vooral in de zomer. Strakke tops, hempjes, bikini's... Ik voel me er niet
prettig in.
Nu wil ik me graag wat meer gaan verdiepen in een borstvergroting, ik hoef geen grote
cup, maar met een grote B zou ik al enorm blij zijn!

Hoe zijn jullie het "proces" gestart? Praten met vrienden, familie? Langs de huisarts?
Ik wil me hier graag wat verder in oriënteren, eerst hield het geld me altijd wat tegen,
maar mijn moeder heeft me op het hart gedrukt dat ik me daardoor niet moet laten
tegenhouden.

loez

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 12:49

Hoi Sem!! Tuurlijk mag je meebabbelen! Paar pagina's terug staat mijn hele verhaal van begin tot eind! Jou verhaal komt precies overeen met mijn verhaal!! Je mag altijd een pb sturen als je vragen hebt!!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 13:32

Bedankt! :) Ik ga het doorlezen!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:29

Ik heb het er in de eerste plaats vooral met mijn partner over gehad, en daarna met mijn ouders. In eerste instantie kon ik rekenen op heel veel weerstand, maar inmiddels ziet iedereen in dat het mij niet gaat om enorme p#rn# memmen, maar puur om een maatje meer zodat de jurkjes die ik mooi vind me beter zullen passen, dat ik me vrouwelijker en daardoor dus ook zelfverzekerder voel.

Nadat ik support kreeg van mijn naaste omgeving, ben ik op gesprek gegaan bij de kliniek (Velthuis) om informatie te vergaren, vragen te stellen en natuurlijk protheses te passen. Hierdoor wist ik zeker dat dit echt is wat ik wil, het voelde echt alsof mijn lichaam ineens compleet was. :)
Geld weerhield mij ook, maar er zijn ook diverse klinieken die operaties bieden op afbetaling bijv.

Over 10 dagen is mijn grote dag... Erg spannend! :D

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 16:35

Spannend! Hoeveel CC krijg je?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:39

Wat fijn!!! Spannend!! Tip: Denk na je operatie goed aan je zelf en zorg dat er iemand is die je kan helpen! :) Heeeeel veel succes en voor na je operatie beterschap! En na je herstel: Geniet er van!

Bij mij is het nu 2 jaar geleden en ben elke dag nog blij met mijn voorgevel!! :D

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:40

375cc anatomisch dual plane, natarelle.

Van 70AA (meer lucht dan vulling) naar een volle C, kleine D ongeveer.
Mijn man is momenteel 24/7 thuis, en is van beroep verpleger... Dus vermoed dat het met de verzorging wel goed komt :')

Heel vreemd, maar ik heb er ontzettend veel zin in!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 16:42

375 krijg je wel een grote D hoor hihi!
Dan heb ik al met mijn 325!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:44

Met mijn lengte/gewicht dacht de PC aan een grote C, kleine D maar we zullen zien :D
Door welke artsen zijn jullie geopereerd?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 16:45

Meneer Tits _O- _O-

Hoe groot ben jij?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:49

Das idd flink!

Ik heb 1.59 ong en weeg net 50 kilo. Had nog geen AA en heb 260 cc. Zit nu op een fijne C.

Ik door Angelos Michail btw :) Kliniek zit in Horst. Ben in Maastricht geopereerd!

Is niet vreemd dat je er veel zin in had! Ik was stront zenuwachtig en hyper van opwinding tegelijk!
Zei onderweg tegen mijn moeder: Mama!! Ik krijg eindelijk tietjes hahaha :') _O-

Je leven gaat veranderen! Dat kan ik je wel garanderen :D

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:55

:') :')

Ik weeg momenteel 69kg met een lengte van 1.74.
Voorheen woog ik aanzienlijk minder, maar door ziekte en minder - niet - sporten best wel veel aangekomen het afgelopen jaar. Plastische chirurg denkt wel dat als ik het intensieve sporten straks weer hervat - en mijn gewicht afneemt - ik dan misschien wel een beetje het betty-boob effect creëer. Iets wat ik juist eigenlijk niet wilde hebben....
Tijd over getwijfeld en vaak de foto's bekeken van de 300cc en de 375cc, maar uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat 375cc het beste in verhouding staat met mijn lichaam. En dat het waarschijnlijk aannemelijker is dat ik dit figuur het merendeel van mijn leven zal behouden, dat het figuur-grasspriet was ik vroeger had :D

Zo spannend. Hoor ook vaak dat het na herstel nog 1 cupmaat kleiner uitvalt dan verwacht. Hadden jullie dat ook?
Laatst bijgewerkt door Pinda_Dipje op 09-05-14 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:56

loez: in welk opzicht is jouw leven verandert?

Mijn man voorspelt ook dat het niet alleen een lichamelijke transformatie is, maar ook een mentale. Als in; meer zekerheid uitstralen, gemakkelijker op dingen afstappen etc. Omdat je simpelweg gelukkiger in je vel komt te zitten.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:58

In alles eigenlijk!

Veel zelfverzekerder. Ik voelde me na mijn operatie direct compleet, dat heb ik van te voren nooit gehad!
Ging nooit zwemmen met vrienden, durfde nooit in bikini, kon geen mooie lingeriesetjes kopen, zelfverzekerder naar partner toe, dus eigenlijk in alles.

Ik loop weer rechtop, durf strakke shirtjes aan, durf jurkjes aan, durf shirts met Vhals aan.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:03

Dat klinkt als zo'n bevrijding!

Ik ben heel goed geweest in het verbergen. Met het juiste colbertje en sjaaltje valt er veel te verdoezelen, maar in bikini of naakt dan is het gewoon zoals het is. Mijn inloopkast puilt uit van de kleding die ik eigenlijk helemaal niet mooi vind, maar puur praktisch gezien ideaal is voor het coveren van mini-tietjes.

Struin nu al alle websites en winkels af om weg te dromen wat ik straks hopelijk wel kan/durf te dragen. Héérlijk!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:10

Ergens heel dubbel dat ik nu op dit topic kom. Dit weekend word ik 21, en ik draag een 75A BH met enorme vulling. Dan is hij nog niet eens echt goed gevuld zeg maar.
Ik heb een vriend, ben ook niet echt ontevreden hoor, maar eigenlijk zou een B cup al gewoon leuk zijn..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:11

Dat bedoel ik dus inderdaad :) Heb jaren kipfilets gehad :') Ook om het te verbloemen naar de buitenwereld, maar werd er toch dagelijks zeker 2x mee geconfronteerd, met aan en uitkleden!

Nee, ik zou zonder pardon weer onder het mes gaan als dat nodig zou zijn! Was nooit geopereerd, maar de beste operatie ooit :)

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:20

Azmay: Heb je het eerder serieus overwogen? Zoja, wat weerhoud je precies?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:38

Pinda_Dipje schreef:
Azmay: Heb je het eerder serieus overwogen? Zoja, wat weerhoud je precies?

Mensen om me heen die me vertellen dat het prima is, studentenbudget, net uit een depressie aan het komen..

Echt serieus overwogen door die dingen eigenlijk gewoon niet, maar het blijft gewoon een feit dat ik niet echt blij ben met mijn lichaam zo.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:58

Moderatoropmerking:
Als er nog iemand rare pb's krijgt, wil je deze doorsturen naar mij? dank u :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:18

Komt in orde!! Hoop niet dat ik weer berichten krijg in elk geval, zo wel dan krijgen ze een leuke foto van google terug haha!!! :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:35

Goed om dit toevallig te lezen, ik ben ook lastig gevallen namelijk

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:37

Er bestaan mensen en mensen idd! Rare emails of je topless wilt zonnen of niet en of ze dat wel moet doen bla bla :')

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:27

Ik heb een tijd terug heel eventjes meegelezen en ook pb gehad met tips van klinieken maar deze kan ik helaas niet terug vinden. Is er een lijstje met de klinieken waar jullie geweest zijn in dit topic? Volgens mij niet toch?

Ik ben het inmiddels echt serieus aan het overwegen. En wil me nu verdiepen in de klinieken en een informatie gesprek aan gaan.

Ik ben erg onzeker over mijn lichaam, ik ben 176 lang, en woog jaren 52 kilo. Na 2 zwangerschappen ben ik (gelukkig) op 56 blijven steken. Ben lang en slank, en vroeger kreeg ik altijd te horen dat ik dun ben.
Ik heb mooie lange benen, geen kont, geen tiet (A/kleine B) Ik ben dus eigenlijk een lange 'dunne' lat en voel me er erg onzeker en 'bloot' door, vooral in de zomer en in bikini.
Ik verwacht meer zelfvertrouwen te krijgen, me niet te schamen in bikini en dat kleding me beter past/staat met meer voorgevel. Vooral na de borstvoeding (mijn zoontje is nu bijna 1,5) heb ik echt het idee thee zakjes overgehouden te hebben vergeleken met wat het was..

Zijn er hier bokkers die het met een (gedeeltelijke) betalingsregeling gedaan hebben?
Ik ga sowieso nu nog even terug lezen welke klinieken ik terugvindt en bekijken.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:45

Ik stuur je even een pb kletskoek!! :)