Geesten zien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Musiess

Re: Geesten zien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:59

Ow pb maar!:D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:02

xkimmieejj schreef:
Heej mensen,

ik ben door Noorhermans aan dit topic gekomen..
Ik zal me even voorstellen.. Ik ben kimberly 17jaar ik woon in brabant. En ik heb zelf regelmatig bezoek van mensen die er eigenlijk niet meer zijn.. Ik wil jullie best kleine dingentjes vertellen.. Maar wel graag in een pb omdat het beat creapy dingen zijn.. En ik niet iedereen bang maken wil.. Dus alsbje wat weten wil mag je me een pbtje sturen;)

Mag ik een pb ? :)

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:09

geloof er heel erg in. er zijn zo veel dingen die niet verklaarbaar zijn. heb zelf ook wel al wat meegemaakt dat mij aangezet heeft tot het geloven er in

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:10

SindyKaya schreef:
xkimmieejj schreef:
Heej mensen,

Ik zal me even voorstellen.. Ik ben kimberly 17jaar ik woon in brabant. En ik heb zelf regelmatig bezoek van mensen die er eigenlijk niet meer zijn.. Ik wil jullie best kleine dingentjes vertellen.. Maar wel graag in een pb omdat het beat creapy dingen zijn.. En ik niet iedereen bang maken wil.. Dus alsbje wat weten wil mag je me een pbtje sturen;)

Ik wil ook wel een PB!

Ik heb trouwens tijdens mijn vakantie mijn oma gezien, die ik nooit echt gekend heb. Uitzonderlijk was mijn zus ook mee op vakantie (ze was gescheiden), en 's avonds toen we in bed lagen zag ik iets in de zetel dat gericht was naar mijn zus. Ik heb mijn ogen dicht gedaan, onder het laken gekropen en wou toch nog even piepen en het was er nog steeds, alleen nu veel duidelijker. Tijdens het ontbijt de volgende dag heb ik het dus aan mijn moeder verteld en die zei dat het haar moeder was. Mijn zus heeft mij toen verteld dat ze via iemand die ook zo spiritueel bezig is, te weten is gekomen dat oma probeert van contact met haar te leggen, maar dat ze zich niet genoeg openstelt oid.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:20

SindyKaya schreef:
Ik kan me zelf wakker maken uit nachtmerrie's

heb ik ook. Ik kan zeg maar mijn eigen dromen besturen ik kan savonds ook in bed liggen en denken over wat ik wil dromen en hup ik droom erover. als ik een nachtmerrie heb denk ik dus ook gewoon iets helemaal anders en hup nachtmerrie weg en de sprookjeswereld in

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:23

xkimmieejj schreef:
Heej mensen,

ik wil ook wel een PB :j

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:37

xkimmieejj schreef:
Heej mensen,

Zou je mij ook een pb willen sturen?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 15:04

sorry voor het late antwoord, maar was heel druk met school:)
het is idd een soort mensen kennis

xkimmieejj zou je mij ook een pb willen sturen?

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 19:41

Hihi, kimberly is niet zo actief meer op bokt, dus ik heb er even een sms-je gestuurd, en de pb komt zo snel mogelijk!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:42

Sorry sorry voor de late reactie.. ik ben inderdaad op het moment niet meer zo actief hier omdat ik het enorm druk heb met het leren van mijn examens.. maar ik heb iedereen die het vroeg een berichtje gestuurd.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:18

Als je bang bent dan vallen ze juist aan, daar bedoel ik mee dat ze laten merken dat ze er zijn. Ook als je boos bent gebeurd dat, mijn dochter heb ik hier vaak door het huis zien rennen. Ik moet het hier regelmatig energetisch reinigen.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:33

Volgens mij is het geesten zien echt een illusie. Soms komen ze als je ze "verwacht" of nieuwschierig naar ze bent maar soms juist alsof je er absoluut niet op zit te wachten en je er bang voor bent.
Het kan ook zijn dat je een mengeling ervan hebt: je bent bang voor het beeld maar ergens willen je hersenen het beeld toch voor ogen zien te krijgen en komt het ineens levensecht in beeld...Denk nou aan de verhalen van de Slenderman :\

Zelf ben ik ontzettend bang voor mijn eigen gedachten, omdat mijn hoofd vervelende gedachten omzet in angsten en die zorgen voor mijn illusies.
Zelf heb ik bijvoorbeeld dat als ik alleen of samen met iemand ben en dan als ik een geluid hoor (kraken)
dat ik dat zo snel mogelijk buiten veilig in het daglicht wil staan omdat ik vanbinnen ineens heel veel spanning krijg zodat het voelt alsof er een grote trillende snaar of sneltikkende tijdbom in mijn lichaam zit.

Nu zijn mijn illusies al zo ver dat ik soms als ik opzij kijk ineens een zwarte vage schim voorbij zie komen en dan soms (hopelijk toeval) als dan die schim voorbij kwam loopt daar een paard minuten laten precies diezelfde vorm figuur (mens meestal) voorbij, maar dan wel gewoon echt...

Ik wil hier geen jongere mensen mee bang maken of in dit soort illusies laten geloven want het zijn slechts beelden en losse gedachten in het hoofd. Vergeet dat dus alsjeblieft niet, als je dreigt angsten te gaan ontwikkelen voor dingen die eigenlijk niet kunnen. :)*

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:36

Ik heb wel eens een schim zien 'wegvluchten' toen ik de trap op liep... Maar had toen een lichte vorm van insomnia, dus was vast verbeelding :') Maar het leek angstaanjagend echt :\

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:37

Heleennn schreef:
Ik heb wel eens een schim zien 'wegvluchten' toen ik de trap op liep... Maar had toen een lichte vorm van insomnia, dus was vast verbeelding :') Maar het leek angstaanjagend echt :\

Dat bedoel ik nouw, je kan er gewoon niets aan doen en het is gewoon de angst voor je gedachtes -O-

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:39

Ben ook wel eens erg ziek geweest, nierbekken ontsteking geloof ik... Toen zag ik de beesten ook over het plafond kruipen. Erg eng en realistisch maar uiteindelijk niet meer dan een hallucinatie.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:42

Ik ken een vrouw.
Die vrouw zat met mooi weer buiten op een stoel en begon ineens van alles te vertellen wat niemand kon weten. Heeft iemand anders dat onthouden en naar de verpleegsters van het tehuis gevraagd, bleek het allemaal echt zo te zijn!
Dus er zal best wel wat zijn ja!

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:47

Serieus ik snap dit niet,
hoe kan zo'n mieterig fototoestel wel een 'geest'/'orb' vastleggen en het menselijk oog niet?
Geef mij alsjeblieft een vooral technisch logisch verklaarbare reden hiervoor,
Om direct te zijn; ik vind het namelijk echt allemaal prutsmuts -O-

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 10:51

ik meld me ook even.

ik zie en voel ook geesten.
al is het wel al veel minder als vroeger.
toch ben ik bijna iedere keer bang, omdat ik ook 'slechte' geesten gezien heb.

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 10:57

Ik geloof er ook in . Niet dat ik zelf het heb meegemaakt ook helemaal geen behoefte aan maar voel de aanwezigheid wel . Verhalen van vrienden zetten me soms toch wel echt aan het denken :o

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:06

bij mij begon het al op jonge leeftijd.
ik kon als baby al niet goed slapen, en als peuter moest ik al naar het ziekenhuis omdat ik niet kon slapen.
voor dat ik ging slapen moest ik altijd zwaaien naar mijn vriendin. dus mijn moeder en ik kijken uit het raam. mijn moeder vond het eerst raar dat ik iedere keer aan het zwaaien was naar een dak. :wave:

ook kwam er eens een slechte geest. mijn ouders hoorden mij roepen en renden meteen naar mijn kamer. ze probeerden de deur open te maken, maar het lukte niet. (er zat geen slot op mijn deur) mijn vader vond het te eng en ging weer terug naar onder (dat is leuk zeg.... }:0 ) uiteindelijk ging de deur open en ik zat in een hoekje. ik was helemaal overstuur..

ook een keer zat ik bij mijn moeder op schoot, had weer een geest gezien en was helemaal overstuur. mijn moeder wist niet meer wat ze verder kon doen, dus ging ze maar bidden. hardop. toen ze op gegeven moment jezus zei. hield ik op met huilen en zei ik: NIET JEZUS! maar ik zelf heb het nooit gezegd, het leek of een geest mij even bestuurde(zeg maar).vlak daarna viel ik in slaap. en toen ik daarna wakker werd was er niks met me aan de hand..

ik heb nog veel meer verhalen maar die zeg ik straks wel

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:20

Tsja, ik voelde al een tijdje iets raars in de badkamer, voelde me niet op mijn gemak, en deed er alles voor om 's avonds niet in de badkamer te hoeven komen.
Zo nam ik voor om 's avonds niet te douchen, maar de volgende ochtend, poetste mijn tanden alvast beneden, en rende (ja, rende) uit de badkamer weg als ik klaar was.
In het begin dacht ik dat ik me gewoon aanstelde, en probeerde het te verbeteren door mezelf gewoon te dwingen mijn tanden dáár te poetsen, maar het bleek geen aanstellerij.
Mijn moeder had er ook erg last van. Zij rende dan niet uit de badkamer weg, en deed alles gewoon normaal, maar ze voelde zich ook niet op haar gemak daar.
We hebben toen wierook opgestoken en een beeldje gekocht, en daar neergezet, en gek genoeg gaat het nu beter.
Ik geloof niet dat het psychologisch is dat het nu beter gaat, want mijn moeder is niet echt zweverig ofzo, en zij voelde het ook.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:59

owja al die 'slechte geesten' zag ik altijd in ons oude huis.
na wat speurwerk op internet bleek dat huis op een oud kerkhof te staan :=

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:33

dalena schreef:
owja al die 'slechte geesten' zag ik altijd in ons oude huis.
na wat speurwerk op internet bleek dat huis op een oud kerkhof te staan :=

Iel... :(

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 19:03

Hoihoi, ik kom hier even binnenvallen. Ik zie geen geesten ofzo, maar heb wel een best wel apart verhaal.
Mijn oma overleed vorig jaar op 2 september. Ze heeft heel lang in het huis gewoond waar ik nu woon, alleen ze ging op een gegeven moment weg omdat ze dement werd... Oma was wel altijd heel erg lief (ook nog toen ze dement was, maar op een gegeven moment herkende ze ons niet meer en "brabbelde" ze alleen maar :n). Mijn oma overleed twee dagen voor mijn broer zijn verjaardag. Hij man (dus mijn opa) twee dagen voor mijn oudste neef verjaardag, ook aan die kant van de familie. Mijn broer is dus de jongste jongen in de familie. 16 September waren we een keer alleen thuis (mijn broer en ik) en er stond een vaas in de gootsteen. Die stond ook niet onder druk ofzo, alleen maar: staan. Opeens horen mijn broer en ik scherven vallen: en ja hoor, de vaas was kapot geknapt. Dus wij schrikken ons de pleuris, want niemand had iets met die vaas gedaan... Mijn ouders zeiden: Oma liet even weten dat ze er nog wel is en over ons waakt. Dat vond ik wel mooi bedacht, en ik ben ook wel aardig bijgelovig, dus waarschijnlijk zwerft mijn oma hier nog ergens rond in huis ;).

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 19:06

SindyKaya schreef:
xkimmieejj schreef:
Heej mensen,

ik ook? :D