maar als ik mezelf dan zie staan van de zijkant dan denk ik oh nee, huuuuge.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fiffill schreef:Jup minikatje! Gelukkig zijn mijn borsten ook niet zo heel klein, dus als ik naar beneden kijk zie ik alsnog niet zoveel van mijn voeten (of gewoon niks), dat scheeltmaar als ik mezelf dan zie staan van de zijkant dan denk ik oh nee, huuuuge.
EskeGirl schreef:Fiffill schreef:Nou, ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo verkeerd staan hoor!
Dit is op een paard van rond de 1.70, vonden de meeste mensen toch mooier staan:
http://3.media.hyves-static.net/1517967 ... 67898.jpeg
Maar geef mij maar een pony
paarden zijn me veel te groot

)
Met uitgaan voel ik me meestal ongemakkelijk want ik ben in mijn vriendenkring de langste van de meiden. Het niet kunnen rijden op ponies vind ik niet zo'n probleem want als ik er een leuk vind klim ik er toch wel op mits het kan qua gewicht. Mijn benen zijn erg lang dus ongeacht hoe hoog het paard is, het ziet er toch een beetje 'raar' uit.
Samir schreef:Eventjes voor de lange dames onder ons: waar kopen jullie je kleding?
Ik moet veel zakelijke (en betaalbare) kleding hebben. Helaas bij winkels als H&M, C&A etc. passe de broeken/colberts mij niet.... Iemand tips? Ik ga ook wel kijken bij WE, Zara, Bershka etc. maar daar past he ook niet altijd.
Met uitgaan kan ik hakken aan doen, jongens zijn meestal even groot of groter, en het allerbelangrijkste: ik voel me prima in mn vel zo, dus ik ben tevreden
Samir schreef:Eventjes voor de lange dames onder ons: waar kopen jullie je kleding?
Ik moet veel zakelijke (en betaalbare) kleding hebben. Helaas bij winkels als H&M, C&A etc. passe de broeken/colberts mij niet.... Iemand tips? Ik ga ook wel kijken bij WE, Zara, Bershka etc. maar daar past he ook niet altijd.
Mimichelle schreef:Samir schreef:Eventjes voor de lange dames onder ons: waar kopen jullie je kleding?
Ik zag gister toevallig bij de Miss Etam dat ze speciale afdelingen hebben voor lange en korte dames! De kleding moet dan wel je smaak zijn.. het is niet superhip natuurlijk, maar voor wat basic dingen kun je daar prima slagen denk ik