Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Weet je wat dat kost? Per 10min verbruik je gemiddeld 100liter schoon drinkbaar water!!Sjors schreef:Mijn hemel wat een waterverbruik![]()
Weet je wat dat kost? Per 10min verbruik je gemiddeld 100liter schoon drinkbaar water!!
Ik douche om de dag ongeveer 10min, en als ik mezelf was staat de douche uit. Ongeveer 7,5min staat die in totaal aan.
xxxjanna schreef:Sjors schreef:Mijn hemel wat een waterverbruik![]()
Weet je wat dat kost? Per 10min verbruik je gemiddeld 100liter schoon drinkbaar water!!
Ik douche om de dag ongeveer 10min, en als ik mezelf was staat de douche uit. Ongeveer 7,5min staat die in totaal aan.
Aangezien je naam verwacht ik ook niet dat je lang haar hebt dat veel tijd/water kost om te wassen
RedPassion schreef:Brrr, ik ben wel van het zuinig zijn met water hoor, ik zal bv. nooit tanden poetsen onder de douche. Maar de douche uit tijdens het inzepen, echt niet.Krijg je het dan niet hartstikke koud Sjors?
amoj schreef:Hihi, ik vind dat juist lekker![]()
Soms als ik bij de koeien ben geweest douche ik me expres niet, omdat ik de geur zo lekker vind
) lekker vinden?
. Andere keren douche ik elke dag of zelfs 2x op een dag, als ik heb paardgereden, heb gesport, uit ben geweest etc. Verschilt heel erg. Maar gemiddeld om de dag 10 minuutjes. benangelique schreef:Tanden poetsen en plassen onder de douche worden overigens wel aangeraden wanneer het om water besparen gaat. ..
RedPassion schreef:benangelique schreef:Tanden poetsen en plassen onder de douche worden overigens wel aangeraden wanneer het om water besparen gaat. ..
Plassen snap ik, maar tanden poetsen? Ik poets toch zo 2-3 minuten mijn tanden, dat water zou dan dus 2-3 minuten doorstromen voor niks terwijl ik anders alleen een half kopje water gebruik om te spoelen. Lijkt me dus niet dat ik dan meer water verspil?
SienenIvo schreef:Maar zo weinig is dat toch niet om de dag?
Citaat:Al douchen mensen een uur,wat maakt ons dat uit? Kiezen hun toch? Als hun dat fijn vinden en als hun het warme water (waar ik niet tegen kan ) lekker vinden?

Haflinger15 schreef:hahaha lieve meid je doucht weinig!
Ik douche elke dag soms wel 2 x als ik het koud heb ofso.
En dan echt geen 10 min zeker 30-40 min.
RedPassion schreef:benangelique schreef:Tanden poetsen en plassen onder de douche worden overigens wel aangeraden wanneer het om water besparen gaat. ..
Plassen snap ik, maar tanden poetsen? Ik poets toch zo 2-3 minuten mijn tanden, dat water zou dan dus 2-3 minuten doorstromen voor niks terwijl ik anders alleen een half kopje water gebruik om te spoelen. Lijkt me dus niet dat ik dan meer water verspil?