Ripped in 30 van Jillian Michaels. Doe je ook mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:11

Loes en Phor zere mond, niet handig!

Ik geloof ook niet in weegschalen met verpercentages, die van mij kan gewoon simpel wegen en verder niks.

Ik had vandaag ook een goede eetdag. Net nog 2 cracottes met appelstroop gegeten en vanavond verder niks meer.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 21:12

Nee, bij mij is er een kies afgebroken. Dat is de vierde al, waarvan ik er eentje heb laten repareren, de andere moest getrokken worden. Dus nog twee te gaan, ik hoop dat ze mogen blijven :+

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:12

Imre schreef:
Klinkt als wat ik chronisch heb, Loes, mijn kaakgewricht schiet soms op slot. Heel onhandig, maar ik heb het al 16 jaar en ik weet inmiddels hoe ik het weer los moet krijgen. Met appels en andere harde dingen eten (zoals chocola) moet ik ook erg voorzichtig zijn.

Oooh echt? Hoe voelt dat dan? Op slot gaan? Dan kun je hem echt niet meer bewegen? Want dat heb ik namelijk niet. Het is vooral 's ochtends erg pijnlijk en met eten heb ik er veel last van. Zelfs met brood eten voelt het niet lekker. Snap het niet zo goed...

Hoeveelste dag Rippen zitten jullie nu eigenlijk allemaal? En al resultaten bekend?

Grapjasjes12

Re: Ripped in 30 van Jillian Michaels. Doe je ook mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 21:13

Ik zit op dag 11 en heb nog niets opgemeten :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:14

Moooh jammer, jullie resultaten motiveren me namelijk als een tiet :P!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 21:15

Ik verwacht niet veel resultaat meer. Ik zit nu op maat 36, bij een lengte van bijna 1,80m. Denk niet dat er veel meer af kan :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:15

Dag 9!

Ik heb mn benen gemeten. Het dikste deel is -2 elk been en boven de knie -1 beide kanten. Dus dat is iets!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:19

Ik zit op dag 2, dus nog geen resultaten haha!

Loes, ik heb ook wel eens een periode zo'n zere kaak gehad. Ging toen vanzelf weer over en dacht zelf dat het een verstandskies was die door kwam. Maar toen ik later naar de tandarts ging voor gewone controle zei ik t tegen hem van die zere kaak die ik had gehad, hij heeft toen allerlei pijnlijke testjes bij me gedaan en kwam tot de conclusie dat mijn kaakkopje overbelast was. Ik heb ook wel eens dat als ik mn mond helemaal open doe, dat mn kaak dan blijft 'hangen' en pas op t laatst op een heel pijnlijke manier open knapt. Van de tandarts moest ik ermee naar de kaakfysio, maar dat vond ik zelf een beetje overdreven :')

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:29

Hhahahaha hmm nee de kaakfysio zou ik ook skippen. Ik verwacht ook wel dat het vanzelf overgaat hoor, vind het alleen erg irritant. Mijn verstandkiezen kunnen het niet zijn, gezien ik die niet meer heb.

Oooh jottum Corien, dus toch resultaat. Nice meid! Phor, woow bij die lengte is 36 inderdaad erg top zeg. Ik heb zelf ook wel 36, maar ben een kabouter en dan oogt dat wel wat anders... +2 kg is bij mij ook al meteen een groot verschil vind ik.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:38

Bij mij is er nog veel winst te behalen bij mij benen. Ook moet ik dat verschil op de weegschaal weer wat gaan overbruggen.

Ik heb maat 38 trouwens, boven 36. Denk ook niet dat ik ooit in maat 36 zal passen haha.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:39

Hmm ja maar dat is dan maar weer relatief denk ik hoor Corien..... Jij lijkt echt wel stuk slanker dan ik te zijn.

Maar mag ik vragen hoeveel cm je bovenbenen en heupen nu zijn dan?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:49

Mn bovenbenen zijn op zijn dikst (daar heb ik nog best een vetje zegmaar) 58 cm. En heupen op zijn dikst zijn 91 cm.

Ik heb nog best wat vet op mijn benen, dus dat is iet voor na Ripped. :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 21:56

Hoezo dat pak je toch ook wel mee in Ripped?!

Ik vind trouwens de buikspieren eigenlijk niet zo heel zwaar in dit level of ben ik dan gek?

Zilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:00

Mag ik mij hier ook melden? :=
Ik heb vorige week 30 day shred afgerond en gisteren begonnen met Ripped, net dus dag 2 achter de rug!
Heb de topics gevolgt en is lekker motiverend. :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:01

Ja, tijdens Ripped werk je er ook aan! Maar hierna wil ik denk ik haar programma voor de benen doen.

Ik vind de buikspieren ook niet zo heel zwaar, dacht dat het aan mij lag. :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 22:03

Mijn bovenbenen zijn 57cm, dus dat valt echt wel mee hoor C! En bedoel je heupen of je billen? Mijn billen zijn 98cm (Heup 88 volgens mij) en ik pas makkelijk in maat 36 hoor.

Ik voel m'n abs juist heel erg tijdens het rippen, tijdens het shredden totaal niet.
Laatst bijgewerkt door Grapjasjes12 op 11-02-13 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:03

Oooh zooo die buns en thighs zou een goede kunnen zijn dan denk ik?!

Ik heb echt een wonderbroek gekocht Corien, waar je benen echt magnifiek in lijken, 9,95 bij H&M. Misschien een tipje :P.

Nee vond het echt niet zwaar de buik. Hoop dat level 2 pittiger is wat dat betreft. Anders ga ik er misschien nog wat oefeningen bij doen.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:35

Mijn vetjes zitten net onder mn heupen/billen. Dus heb vrij smalle billen, maar best wel ehm 'zadeltassen'? Of hoe je dat ook noemt. Ook hele stevige kuiten, dus maatje 36 gaat hem niet worden.

Welke broek is dat Loes? Die wil ik ook dan! :+

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:42

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:01

Hmm, leuke broek ja! Misschien dat ik hem bestel. Hoe valt ie? Mag alleen geen spijker aan op kantoor, dus wordt een vrije tijdbroek dan.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:06

Ik kom maar even gezellig meekletsen :+

Jouw vetpercentage is laag phor! Dat is echt heel knap!
Overigens lijkt het alsof iedereen hier nou tand- en kaakproblemen heeft; zelf heb ik heel vaak dat mijn kaak er zowat 'uitschiet'? Sommige periodes heb ik het zo erg dat ik een aantal dagen mijn mond amper kan opendoen :') Hopen dat het nou niet terug komt, want dan lijkt het alsof de rippers behekst zijn omdat we Jillians strak calorie-plan niet volgen :=

Die broek wil ik trouwens ook! Maar wat een strakke buiken hebben jullie allemaal zeg :! Laat mijn tonnetje nou net dat plekje zijn waar ik niet tevreden over ben.

Ik had vandaag best een ripped-baaldag. Ik had het héél zwaar, dacht zowaar te sterven en kon het nadien absoluut niet meer opbrengen om nog een yoga of een 6w6p te doen. Ik werd heel moedeloos als ik dacht aan level 3, want als dit al zo zwaar is... phoeh. Ik kon wel alles meedoen op de moeilijke manier, maar nadien kon je me bij elkaar vegen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 23:09

Ach, je hebt het beter gedaan dan ik schat, ik heb helemaal niets gedaan (eten verteerd vandaag voor geen meter). Morgen ga ik dus 2x een workout doen. Wie weet pak ik 6week erbij!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:10

Dat is balen. Hij valt volgens mij normaal. Heb van hm altijd 36 of 27 en van deze dus ook. Zit echt heerlijk en voor die 10€.

Maar nu gaan we geloof ik wel te offtopic en in het kledingtopic ben ik niet meer actief.

Misschien kan ik op goede dagen 6w6p erbij doen. Ff vragen aan vriendlief.

Zo een dip heeft iedrreen weleens Bhris. Ik had dat met shred ook, dan deed ik soms maar wat op lichte manier hoor. Strakke buik = goed correctie ondergoed op deze foto hoor. Ik zweer erbij, zit lekker, kruipt niet op, lekker warm en nog mooi ook. *mijn geheim verklapt*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:30

Oh dat geeft niks phor, ik kan het ook eens hebben dat ik met zo'n dikke bult als buik zit en me als een opgevulde kalkoen voel. Je verdient sowieso een tot twee rustdagen, dus dat is alvast geen enkel probleem. Rippen tot je over je nek gaat is ook niet heel leuk -O- Het is heel goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt.

De 6w is lekker uptempo en ik word er meestal wel vrolijk van, Jillian zelf is ook wel lief en vrolijk tijdens die training, en ze moedigt enorm aan zonder een sergeant te worden.

En Loes, corrigerend ondergoed of niet, je buik lijkt wel een plank zo strak! Maar nu wil ik ook wel zo'n slip aanschaffen geloof ik :P Jouw benen zien er trouwens heel goed uit in die broek, ik geloof nu ik er over nadenk dat ik dezelfde heb in het wit van vorig jaar. (Jammer genoeg) valt die nu vast te groot, want ik kocht ze op een mentaal dikke dag: een paar dagen later zat ze al wat ruim :')

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 08:04

Ooh ik ken dat ook hoor Phor, zo een opgeblazen gevoel. Bah!

Hmm misschien toch eens een 6w6p proberen voor af en toe erbij.

Ik draag overigens geen slip hoor, maar gewoon hempjes. Eerste kocht ik per ongeluk in Zuid-Afrika, toen moest ik echt een hempje erbij voor onder mijn kleren en toen was ik verkocht. Wat zit het lekker en wat ziet het er goed uit. Het liefste draag ik die van de Hema.

Was die witte die je hebt ook van H&M en 9,95? IK zoek nog een witte. Maar heb een fobie voor mezelf in een lichte broek....

Ik heb trouwens bijna helemaal geen spierpijn nu, alleen in mijn hammies inderdaad. Beetje saai hoor. Vanavond maar extra knallen!