Doen jullie het via youtube, gekocht (de originele dvd's dus) of "op een creatieve manier" verkregen? Ik denk het via youtube te doen! Of is dat niet zo verstandig? Als er iemand een linkje kan sturen naar een goede manier om het op een creatieve manier te verkrijgen, mag altijd.
Nova zodiax, ik was zo buiten adem dat het allemaal een beetje misging de eerste keer haha! Ik heb het in een word bestand genoteerd met oefening 1, 2 , 3 etc erbij.
Hanne, ik ben idd creatief geweest
Gisteren de ply nog wat gedaan... bij het joggen had ik pijn in mn enkel en ja hoor... ik lig er waarschijnlijk voorlopig uit. Met lopen nu ook pijn... Vandaag de cardio recovery doen, kijken of dat lukt. Ben je eindelijk goed bezig, krijg je dit
Nova_zodiax: ik kan ook bijna niet lopen, maar heb gisteren in de fitness ook nog een uur bodycombat gedaan na heel lang niet geweest te zijn. Niet zo slim van mij.
Doen jullie door met spierpijn, of nemen jullie een dag rust?
Amyke, na de eerste keer de ply training te hebben gedaan, lag ik de hele dag in bed. Kon niet lopen door de spierpijn in de kuiten. Daarna nog steeds veel spierpijn daar gehad, maar na 1 rustdag (de officiele rustdag) geen last meer gehad! Echt apart, en die recovery vind ik ook erg fijn 1 x in de week.
Toch wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die helemaal dood ging. Spierpijn is niet normaal. Ik ga nu voor dag 2, maar dat zeg ik al een uur! maar ga er nu echt voor.
@maiska, ik heb het ook gewoon op een blaadje geschreven, geen idee of ik het goed heb gedaan, dat zal ik over een tijd vanzelf merken.,
Dus jij hebt doorgegaan Maiska ondanks de spierpijn? Oke, dan moet ik straks toch tandenbijten
nova_zodiax
Geplaatst: 05-02-13 13:13
amyke schreef:
Dus jij hebt doorgegaan Maiska ondanks de spierpijn? Oke, dan moet ik straks toch tandenbijten
Ja ben door gegaan, maar merk wel dat het allemaal wat moeilijker gaat als gisteren en veel trager. Als ik morgen nog zo veel spierpijn heb geef ik mezelf een dagje vrij. Dan doe ik alleen een beetje rekken en strekken
Ik heb de eerste week (vooral de eerste 3 dagen) ook ontzettende spierpijn gehad overal, maar wel gewoon doorgegaan! Zit nu in week 2 en heb nergens meer last van
Ik ga nu naar het paardje toe, en als ik terugkom ga ik week 2, dag 2 doen; pure cardio.. Dat vind ik de allerzwaarste, dus heb er niet echt veel zin in vandaag haha Maar ik ga het zeker volhouden, na 40 minuutjes is het alweer voorbij
pris87
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-13 13:27
ik ga ook gewoon door, naar mate ik bezig ben verdwijnt de spierpijn, om de volgende dag weer dubbel terug te komen haha.
Ik moet vandaag de pure cardio & cardio abs. Zie er een beetje tegen op haha.
Die les is heel zwaar Pris, maar ik vind die cardio abs wel echt heel erg leuk. Juist omdat het zwaar is. Je voelt dat je echt bezig bent en dat vind ik soms wel fijn.
Ik wou ook weer verder gaan maar heb flinke griep Heb het nog geprobeerd maar toen het snot uit mijn hoofd stroomde en ik over mn gier ging ben ik maar opgehouden en weer in bed gaan liggen
Net klaar, het is echt heftig zo 2 achter elkaar. Ben na de pure cardio al helemaal verrot, dan de cardio abs erachter is idd zwaar! Heb zeker niet alles volledig mee kunnen doen! Maar het geeft wel een voldaan gevoel
kiki: jij kan beter eerst goed uitzieken zo te horen!
Woehoe ik heb de pure cardio (week 2) er weer op zitten! En moet zeggen dat het best goed ging Heb bijna de gehele 15 minuten achter elkaar kunnen doen is zeker een vooruitgang met de pure cardio van vorige week! Ben dus best blij en heb stiekem al beetje zin in de pure cardio + cardio abs die ik zaterdag moet doen!
Het gaat me inderdaad steeds beter af die recovery toestand. Het langzame tempo is killing maar ik wijt mijn ellende van de eerste dag nog maar aan mijn enorme verkoudheid!