Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:04

leuk hoor! lijkt op die van mij! :D die ik dus eerder had geplaatst :P
je hebt nog wel meer ruimte over :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 15:15

Hahaha ja gelukkig wel! Er komen er zo wel tien bij :P Alleen mijn herome lakjes passen er niet in..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:00

oh dat is wel balen dat die niet passen....ik heb plankjes met minder ruimte en plankjes met meer ruimte waar die van opi en china glaze ook in passen... ook die dubbele van essence passen erin :)

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:51

Hallo allemaal,
Na heel wat jaren nagellak loos heb ik bedacht dat het wel eens leuk is weer eens nagelakjes te dragen.
In die tijd deed ik verder eigenlijk nooit wat aan mijn nagels (behalve knippen) en had ook nooit problemen. Nu na een maandje nagellak zijn mijn nagels meteen slechter, bovenste laagje laat los bij de punten zeg maar. Iemand een idee waardoor dat komt en wat ik er het beste aan kan doen?
Ik gebruik een basecoat van de hema en heb lakjes van hema, rimmel en nyc (en essence en catrice maar die heb ik nog niet gebruikt).
Ik vind die van nyc trouwens echt waardeloos, droogt voor geen meter. En als ik de glitter topcoat daarvan over een ander lakje doe wat al echt droog is wordt de hele laag lak weer zacht.

O, ik zie nu dat mijn remover wel aceton bevat, misschien beter een gebruiken zonder aceton?

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 17:41

hallo!

Ik heb net een roze nagellak gedaan op mijn nagel, en ik wil er nu graag crack opdoen, maar meestal wordt dat niet helemaal mooi, iemand nog tips voor het opdoen van de crack nagellak ?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:04

Je moet het lakje waarover je de crackle nagellak doet echt goed laten drogen. Het liefst een half dagje oid, anders wordt die lak 'meegetrokken' door de crackle lak.
Ook kun je het beste dunne laagjes crackle gebruiken (je kwastje echt goed afvegen). Als je een te dikke laag doet 'breekt' 'ie niet mooi. :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:34

Dames, hebben jullie de nieuwe collectie van Catrice al gezien?
Vanaf maart 2013 in de winkels

http://www.beautyscene.nl/p/144093/catr ... lente_2013

Bricky mouse, The monkey gets funky, Robert's red ford, Petrolpolitan, Vino tinto en Black to the routes staan zeker op mn wishlist!
I'm dynamite ziet er ook erg apart uit, wel leuk! De nudes zijn ook weer mooi..

Kleur, kleur, kleur: de nieuwe collectie biedt werkelijk alles - trends, klassiekers, nudes en dertien bestsellers. Nagel couture in eindeloze variatie. Kleuren krijgen direct een ultra hoogglans finish dankzij de, speciaal voor CATRICE ontwikkelde, "Gloss Booster" technologie. Uitstekende professionele resultaten met een subliem gel-effect, zonder af te bladderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:13

Zo ik ben goed geslaagd vanmiddag :D! Ging sowieso voor een goede zwarte lak, maar wilde ook graag die nieuwe speciale topcoat van NYC.. Die was al uitverkocht, balen! Hoop dat hij er volgende week is! :)
Mijn aankopen:
Cartrice:
720 Bruno Brownani
190 Wrapped Around My Fingers
910 Oh My Goldness!
800 Heavy Metallilac
890 How I Matt Your Mother
690 Fred Said Red

NYC Expert Last Nail Polish:
119 City Blackout
210 Mother of Pearl St.
NYC in a New York Color minute:
298 High Line Green
236 Greenwich Village
208 Pier 17

Essence Topper:
10 Glorious Aquarious

Ben er supper blij mee!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:17

Oeh leuke kleurtjes van Catrice! Pimp my shrimp en Hugo Moss vind ik mooi <3
Heb alleen een hekel aan die lakjes (aantal werkloze Catricejes in bezit), gebruik alleen mijn OPI's :7

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:24

Ik had 'how I matt your mother' gekocht, vind hem op mijn nagels echt heel mooi, maar jeetje, hij hield het nog geen halve dag vol zonder te bladderen. En doordat die mat is, vind ik het ook niet mooi om topcoat overheen te doen. Ga hem van de week nog wel een keer proberen met een opi basecaot (had nu essence) en hopelijk blijft ie dan wat beter zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:25

Dankje! Bij een nieuw doel met therapie (hele grote stap) mag ik 30 lakjes.. Maar 30 OPI lakjes gaat een beetke ver haha! Ik vind de NYC lakjes heel fijn, die lakjes vind ik heel makkelijk in gebruik, ze drogen snel, leuke kleurtjes fijn kwatje. Alleen er waren er niet zo veel meer vandaag! Ik heb ook een paar OPI lakjes alleen die passen niet, maar op de een of andere manier kan ik daar niet zo goed mee lakken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:27

Dreamybol schreef:
Ik had 'how I matt your mother' gekocht, vind hem op mijn nagels echt heel mooi, maar jeetje, hij hield het nog geen halve dag vol zonder te bladderen. En doordat die mat is, vind ik het ook niet mooi om topcoat overheen te doen. Ga hem van de week nog wel een keer proberen met een opi basecaot (had nu essence) en hopelijk blijft ie dan wat beter zitten.

Oh balen! Ben benieuwd.. Ik heb nu elke dag de tijd om te lakken, dus ze hoeven het maar een dag vol te houden haha! Maar een halve dag is wel heel kort..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:40

Ik had in de middag gelakt en toen ik 's avonds ging slapen was er al 1 nagel gebladderd, die heb ik toen snel bijgewerkt, omdat ik de volgende dag weg moest, maar toen ik mijn tas inpakte in de ochtend waren er al 3 andere nagels beschadigd. :\

Wel een mooi doel met je therapie, ik hoor eind deze maand of ik in revalidatie kan/mag, ik weet nog niet helemaal wat ik daarvan vind, maar misschien moet ik met mezelf afspreken dat ik als ik word toegelaten mezelf mag verwennen met een OPI lakje oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:13

Woow dat is wel heel snel inderdaad.. Heb nu net Pier 17 op gedaan, vind het alleen niet zon leuke naam haha! Maar ziet er wel leuk uit :)

Ja dat moet je zeler doen!! En weet je dan al welke? :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:27

Dreamybol: Opi chip skip is heel fijn tegen snel chippen. Via bv Ebay is het ook niet zo duur.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:35

Heb laatst via Ebay wel een base en gewone topcoat van OPI op de kop getikt idd, vind de base wel heel fijn, de topcoat duurt me te lang omdat ik inmiddels die sneldrogende gewend ben. :P Maar zal eens opletten of ik die chip skip ook kan vinden. Dank voor de tip!

Zat te bedenken dat de OPI shatters die ik inmiddels heb, vast ook wel gaaf zijn op how I matt your mother, maar ja, dan moet die wel even beter blijven 'plakken'.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:45

Chip skip doe je onder je base. Ik gebruik zelf altijd de fix base coat van Gosh, maar helaas is die uit t assortiment -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:09

Skessa ik heb er daar laatst geloof ik nog drie van zien liggen hier.. :oo In de opruimbak..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:17

Serieus?? :oo :oo

Als het echt de fix base is en ze liggen er nog wil je ze dan meenemen? O:)

Betaald ze uiteraard netjes samen met de verzendkosten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:22

Ja ik geloof het wel! In de bak waar wel meer hele oude collecties liggen. :)
Ik ga dinsdag weer (:D) naar de kruidvat, als ze er nog liggen zal ik ze meenemen! Wil je ze dan alle drie hebben? :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:23

Ja heeeeeeel graag! :D Thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:27

Prima dan neem ik ze dinsdag mee als ze er nog liggen! Had ze donderdag gezien, maar wist zelf niet wat ik ermee moest haha :))

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 01:17

Nou als je wil heel graag!

Ik had al een hele verzameling, maar ze gaan nogal snel op :')

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:14

Dreamybol, heb je al een matte topcoat geprobeerd? Die heb ik van de week bij de hema gehaald, maar nog niet de kans gehad om te proberen.

Ik ben wel benieuwd naar de Genius n a bottle, bricky mouse, raspberry fields forever, en nog een heel aantal andere :D

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:31

Genius en raspberry fields zitten nu ook al in de collectie..