Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En verder hoef je je uberhaupt nergens voor te schamen, als je een slanker en getrainder lichaam wil, prima, lekker aan de slag. Maar dat moet je niet uit schaamte willen
Dan kan je lichaam nog zo slank zin, als je geen gezond hoofd hebt blijf je altijd wel negatieve dingen zien. Body-positive dus

Talisa schreef:Nou, vanmorgen dag 1 level 1 gedaan, ik was flink moe daarnaIk sport niet en heb echt 0,0 conditie, dus het was wel pittig.
Hoop dat ik het 30 dagen volhoud![]()
Wil graag wat strakker worden rond buik-heupen-bovenbenen!
Echt afvallen hoeft niet. Dus ik doe er lekker geen extra cardio bij!
Morgen wel schoenen aan trouwens, had zere voetjes van het springen op het niet-zo-zachte tapijt
en wil dan ook wat cardio doen daar, zoals die shred. als ik beneden een keer lomp loop of heen en weer spring valt er vanalles van de kast af

Hoe lang ben je?
Ka-pot. 
De push-ups trouwens ook, maar dat komt door mijn blessure.. Tis voor mij erg moeilijk om mijn rug dan recht te houden.. maar we werken eraan . Volgende keer trouwens wel echt een matje aanschaffen, dit doet gewoon pijn aan mijn rug bij de crunches.
Mootje schreef:Esther, Rapons heeft al gepost dat het geen effect heeft als je het niet elke dag doet of opsplitst.