Mindim schreef:Weet je Sallandval, ik voel me niet aangevallen, waarschijnlijk zou je dat fijn vinden, maar nee sorry.
Ik word alleen wat moe van mensen zoals jij. Je bent handig in het opstellen van je posten, je bent niet voor 1 gat te vangen, dat moet ik je nageven.
Jij hebt het over veel meer dan mensen die hun kinderen aan risico's blootstellen en dat weet je ook wel. Ik heb ook het idee dat je dit dicussietopic ook met een hele andere insteek bent gestart, dan je zorgen maken om andersmans kinderen en hun welzijn. Volgens mij kan je dat helemaal niets schelen.
Weet je, ik ga hier helemaal mijn tijd niet meer aan besteden. Je snapt wat prima wat ik bedoel.
Ik denk echt dat je meer betekenis toekent aan mijn posts dan wat ik erin schrijf. Het lijkt wel of je denkt dat ik bepaalde dingen schrijf om jou te bekritiseren. Dat doe ik echter niet, ik ken je namelijk niet en ik ben er gezien de intelligentie die je laat zien in je argumentatie van overtuigd dat je een hele goede moeder bent die helemaal niet valt in de categorieën die ik hier beschreef.
.

en toch moet ook dat kind het leren 
"
Zeker 20 min rijden met de auto...