afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:06

TS, ook ik heb je hele topic gelezen.
Super dat je naar de politie gaat! +:)+ Je moet ook zeker gaan donderdag.

Verder heb ik geen idee (gelukkig) hoe het is als zoiets bij je is gebeurt. En ik snap ook wel dat je je zo nu en dan aangevallen voelt. Maar probeer echt te bedenken dat iedereen hier op bokt je alleen maar wil helpen.
:)

Veel succes donderdag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:07

Je bent slachtoffer geworden van verkrachting (tongzoenen valt al onder binnendringen (= verkrachting)) en dat is idd een zaak voor de (zeden)politie. Die nemen je zeer zeker serieus. GAAN dus!

Verder vind ik je ontzettend jong en puberaal overkomen, en ik hoop uit de grond van m'n hart dat je niet nog eens in zo'n situatie terecht komt en dat je dit kunt verwerken!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:08

We snappen je wel dat je je verhaal kwijt wil , natuurlijk als je er nog mee zit ! En je moet sowieso voor dat je een topic post bedenken 'hoe zouden mensen reageren ?' JIJ vraagt om mensen hun mening , die geven ze en dan moet jij er ook normaal op kunnen reageren. Ik vindt het ook niet eerlijk tegen over je ouders.. zij kunnen je meer helpen dan je denkt maar dat is jou eigen zaak. Je moet gewoon donderdag gaan politie kan je goed helpen en zoals ik al zei .. doe het voordat er meer slachtoffers komen.
Laatst bijgewerkt door _nvds op 20-11-12 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Hieperdi

Re: afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 18:10

Klopt. Ik kan een enorme opgefokte kikker zijn. Roodharig he :p
Zit in me, en gaat denk ik ook niet meer weg

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:11

michelle933 schreef:

Maakt niet uit , iedereen ze wat mindere en goede eigenschappen. :Y)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 18:11

Ik heb beide mods een pb gestuurd? Maar dit topic s nog steeds niet verwijderd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:12

Uhm omdat moderators ook een leven hebben..

verootjoo

michelle933 schreef:
Ik heb in mn jongere jaren met veel mannen gechat!
Bahh! Zo vies als ik er nu aan denk. Nooit mee afgesproken!
1 keer wel gedaan en het ging gelijk fout.
Maarja of men me nou wel of niet gelooft, ik weet zelf beter.
Sommige snappe niet dat ik het niet vertel tegen dierbare.. Dat kan.
Maar ik denk dat als je in mijn situatie zit hetliever voor jezelf houd.. Ik iig wel

Huh, ik heb het hele topic gelezen, maar er staat toch nergens dat iemand zegt dat ie je niet gelooft :? Lees jij eigenlijk alle posts wel? Je reacties komen helemaal niet overeen met wat er wordt gezegd...

Blablabla11

Waarom voor je partner verzwijgen ..
Als je een super relatie hebt deel je lief en leed dit moet ook kunnen in een goede relatie ..

Tenzij.... Je al met hem was en dus stiekem achter zijn rug aan het daten was

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:13

michelle933 schreef:

ik denk wel dat het in je eigen belang is dat je eerst een paar keer adem haalt voordat je reageert.

het is dat ik weet om wie het gaat en hoe of wat, maar anders had ik ook gezegd: Hallo Ts. doe is even normaal reageren 8)7
snap goed dat je van alles voelt, maar mensen zijn kritisch en daar is op zich (mits een beetje normaal verwoord) niks mis mee
dat houd je scherp

verootjoo

michelle933 schreef:
Ik heb beide mods een pb gestuurd? Maar dit topic s nog steeds niet verwijderd?

De mods zijn geen robots maar ook mensen die werken, eten koken, eten, naar t toilet gaan en weet ik het wat ze allemaal doen waardoor ze niet a la minute je verzoek inwilligen :)

Anoniem

Ik weet niet of dat al genoemd was, maar ik zou voor jezelf je openingspost uitprinten en meenemen naar je gesprek donderdag. Je zal best een beetje zenuwachtig zijn en dan weet je tenminste zeker dat je geen details vergeet etc. :)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 18:14

ik denk wel dat het in je eigen belang is dat je eerst een paar keer adem haalt voordat je reageert.

het is dat ik weet om wie het gaat en hoe of wat, maar anders had ik ook gezegd: Hallo Ts. doe is even normaal reageren 8)7
snap goed dat je van alles voelt, maar mensen zijn kritisch en daar is op zich (mits een beetje normaal verwoord) niks mis mee
dat houd je scherp[/quote]
Ik heb meerder berichten gelezen dat men twijfelt aan mijn verhaal ivm mijn opgefokte manier van reageren

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:18

Meiske, ga alsjeblieft wel naar de afspraak van morgen.
De enige die je er gruwelijk mee hebt als je niet gaat ben jezelf.
Alle adviezen die hier gegeven worden zijn goed bedoeld, ze willen je alleen maar vast een beetje op weg proberen te helpen over wat je wellicht kunt verwachten zodat het niet koud op je dak gaat vallen.
het is niet niks wat je meegemaakt hebt.
Het gesprek wat je met de politie zult hebben zal waarschijnlijk ook een hele hoop nare herinneringen oproepen, hoe moeilijk en confronterend het ook is, je moet daar doorheen. Doe je dat niet dan zal dit het je leven lang achtervolgen, doe je het wel ga je nog een moeilijke tijd tegemoet maar kun je het misschien wel een plekje gaan geven en af gaan sluiten.
Getekend ben je zowiezo, door het gebeuren zelf al, dat kun je niet meer veranderen.
Maar laat je niet door bokt zo opjutten dat je je eigen ruiten ingooit, doe het voor je zelf, die afspraak met de politie, niet voor Bokt.

Sterke en succes meis!!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:20

michelle933 schreef:
Citaat:

dat houd je scherp

Ik heb meerder berichten gelezen dat men twijfelt aan mijn verhaal ivm mijn opgefokte manier van reageren

Er staat niet dat er getwijfeld wordt of het waar is, er staan dingen in die je mogelijk niet goed onthouden hebt omdat het niet klopt. Een niet kloppend verhaal zit zo in de doofpot, en dat is eeuwig zonde want zo'n kerel hoort in de bak.
Maar dat doet niets af aan je geloofwaardigheid

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:28

michelle933 schreef:

Als je zelf kan beoordelen dat men twijfelt aan je verhaal mede door je 'opgefokte' manier van reageren, zal ik toch eens een keer gaan nadenken voordat je wat zegt. Om vervolgens niet boos/beledigd of anders te worden en je afspraak maar af te zeggen omdat je er genoeg van hebt..

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:50

Ik vind dat het al met een heel raar topic is geworden en ik vind het ook niet zo gek dat mensen gaan twijfelen aan de waarheid van dit verhaal.
Als ik alleen al naar deze zin kijk: JA HOOR! Daar ging die weer.. maar nu deed hij ook wat.. juist.. hij deed zijn broek uit. Ik was zo bang! Paar meter van ons af stonden een paar vissers te vissen.. ik schaamde me dood en hoopte niet dat zij het door hadden. Boven het dijkje liep de weg, waar geregeld auto’s langs reden, en ons konden zien.

Ik denk dat dat het minste is waar iemand zich druk over maakt als hij/zij misbruikt wordt, integendeel zelfs, die vissers hadden je redding kunnen zijn.

KilledJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:01

darwin schreef:
Ik denk dat dat het minste is waar iemand zich druk over maakt als hij/zij misbruikt wordt, integendeel zelfs, die vissers hadden je redding kunnen zijn.

kan me inbeelden dat je je op die moment zo hard schaamt voor heel het gebeuren hoor

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:56

Meid zet alsjeblieft die aangifte door, al is het maar voor je eigen gevoel en dat hij toch word gegrepen of aangesproken word... Als je het niet doet heb je misschien later spijt en is het misschien verjaard en kan je niks meer doen....

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:17

TS; laat je niet gek maken hier, en ga gewoon naar die afspraak toe! Dit verhaal is te serieus om niet te doen gewoon omdat een paar geiten hier het zo nodig vinden tegendraads te mekkeren. En reken maar dat politie je wel serieus gaat nemen!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:21

michelle933 schreef:
darwin schreef:
Ik lees in een post uit September dat je vriend bij de politie zit, wat vind hij ervan dat je dit allemaal op internet knalt ?
Hij zal toch wel een betere oplossing weten om dit probleem aan te pakken ?

die weet niet van dit voorval af.
Zoals ik al zei heb ik het altijd voor me gehouden..
ik laat mijn gevoelens niet snel zien in zulke situatie

Maar denk je niet dat hij dit gaat vinden dan??

michelle933 schreef:

Dat geeft je niet het recht om mensen zo af te kafferen. :n Ik snap best dat je opgekropte woede hebt, maar denk de volgende keer even na voordat je zo uitvalt. Daar heeft niemand iets aan. :)

Succes donderdag.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:29

Juut schreef:
TS; laat je niet gek maken hier, en ga gewoon naar die afspraak toe! Dit verhaal is te serieus om niet te doen gewoon omdat een paar geiten hier het zo nodig vinden tegendraads te mekkeren. En reken maar dat politie je wel serieus gaat nemen!

Pardon? Graag in normaal Nederland! Ik heb al moeite om de berichten van TS te lezen, maar dit is ook niet echt een voorbeeld van normaal communiceren.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:36

Moderatoropmerking:
Ik ga hier even een slotje voor overleg plaatsen.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:50

Moderatoropmerking:
Omdat wij het idee hebben dat alles gezegd is in dit topic blijft hier een definitief slotje staan. De TS heeft veel tips en adviezen gehad waar zij hopelijk iets mee kan. Tevens is de zaak nu in handen van de instanties die hierover gaan en zullen zij de TS verder helpen.