Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Skygirl schreef:Wat zijn de grootste veranderingen die jij hebt aangebracht in je eetpatroon n.a.v. het lezen van de etiketten?
Sowieso minder eten, kleinere hoeveelheden en producten kopen met minder calorieën. Met zo'n etiket erop met verantwoord en zo'n klavertje erop.

Wauw Cayenne wat heb jij een SUPER prestatie neergezet!
Suzanne F. schreef:Skygirl schreef:Wat zijn de grootste veranderingen die jij hebt aangebracht in je eetpatroon n.a.v. het lezen van de etiketten?
Sowieso minder eten, kleinere hoeveelheden en producten kopen met minder calorieën. Met zo'n etiket erop met verantwoord en zo'n klavertje erop.
Ik heb ongeveer 8 a 9 maanden EMDR gehad en dat heeft echt wonderen verricht. Ik zal het nooit helemaal kwijt raken, maar kan het nu wel beter een plekje geven.
Cayenne schreef:Traumatherapie heeft mij zeker geholpenIk heb ongeveer 8 a 9 maanden EMDR gehad en dat heeft echt wonderen verricht. Ik zal het nooit helemaal kwijt raken, maar kan het nu wel beter een plekje geven.
Je moet er wel 100% klaar voor zijn om het te volgen, want het is loodzwaar en niet iets wat je "even" doet. Er gaat echt heel veel energie in zitten.
Toen ik begon met EMDR was ik trouwens een beetje bezig met afvallen en dat hielp prima ter afleiding
Cayenne schreef:Maar goed, beetje offtopic natuurlijk. Wat niet offtopic is, is dat het eten wel een gevolg was van gebeurtenissen die ik niet kon verwerken. Na de EMDR ging het afvallen steeds makkelijker omdat de trauma's me niet meer in de weg stonden. Op die manier kon ik meer energie richten op het afvallen