Zetpil paracetamol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Nou weet je, jullie zullen mij voor gek verklaren, maar ranja, cola, sinas enz lust ik eigenlijk niet omdat ik dat zo vreselijk zoet vind. Ik ben eigenlijk niet zo'n zoetekauw, terwijl veel van jullie die blikjes van mij erg zoet vinden, vond ik ze juist wat zurig.
Inmiddels mooi wel dag 2 echt gehaald en ik leef nog steeds, dus op naar dag 3.
@ Woogy: super! Het gaat ons lukken!!
Murosch schreef:Goed! Ik ben nu nog aan het werk tot 23 uur en heb nu even een blikje cola light naast me staan op het bureau. Verder vandaag weer aan de groene thee geweest en water. Wel heb ik sinds gisteravond weer flink hoofdpijn, dus ik heb gisteren voor het slapen gaan 2 paracetamols gehad en zojuist nog 2 en daar moet ik het maar mee doen. Dag 3 is ook gelukt, weer op naar morgen maar
ElineS schreef:Cola vind ik wel lekker, maar daar zou ik het niet mee willen vervangen. Net zo slecht. Ben ondertussen nog niet gestopt. Was vanmorgen een chagrijn, omdat ik niets had gehad sinds de middag daarvoor.. En dacht ga even lekker naar mijn vader vandaag, afleiding.. Staan er 6 blikjes in de koelkast. Had mijn vader gister gekocht. Tja, die heeft geen facebook. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen het weg te gooien dus drink dat nog op.. Maar dan max 2 per dag.. En geen ibuprofen meer. Dan is het met 3 daagjes op en mag ik niets meer
. Vandaag nog geen ibu gehad. Terwijl ik rond deze tijd al 2 of 3 binnen zou hebben.