Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijee schreef:Pfoeh, sinds ik meer moet eten om aan 1500/1600 te komen, vind ik het wel echt moeilijk hoor. Kom standaard elke dag wat te kort... En ik eet echt heelveel..Iemand tips? Moet ik toch maar lijstjes plaatsen?
Mars schreef:Klinkt idd logisch Amaris, als je het zo bekijkt. WW wil je natuurlijk een gezond voedingspatroon aanleren en niet overdag zo min mogelijk eten zodat je 's avonds kunt snoepen.
Ik ben een beetje iemand van uitersten. Als ik probeer af te vallen neig ik ook weleens naar te weinig eten. Dit heb ik vandaag op/ga ik nog eten:
O: afbakpistolet met ham, cracker met magere pathe
T: niets (was op stal)
L: 2 crackers, met kipfilet en een met halva jam
T: een nectarine
A: mihoen met kipfilet en roerbakgroenten
T: kiwi
Ik heb het idee dat ik best nog wat erbij zou kunnen eten om de motor te laten branden. Bijvoorbeeld tussendoor een extra cracker, of misschien iets van cup a soup? Wat denken jullie?
Overigens drink ik 1,5l water, 4 flinke mokken koffie en 's avonds verse vruchtensap of melk.
Myrna_Kyra schreef:overdag gaat het gezond eten me goed af, want ja heb toch niet meer bij dan gezonde dingen!
maar na-middag en s'avonds dan kan ik echt niet van het ongezonde afblijven!
als ik al in mn kop krijg van aaah heb zin in koekjes, drop en chips
dan kan ik er ook niet meer vanaf blijven
en daarnaast kan ik mezelf er ook nooit toe zetten om te gaan hardlopen ofz,
ik ben echt zo'n 'ik begin morgen wel' persoon
iemand tips?
Myrna_Kyra schreef:dit heb ik laatst geplaatst, maar is niets op gereageerd, iemand tips?Myrna_Kyra schreef:overdag gaat het gezond eten me goed af, want ja heb toch niet meer bij dan gezonde dingen!
iemand tips?
Myrna_Kyra schreef:dit heb ik laatst geplaatst, maar is niets op gereageerd, iemand tips?Myrna_Kyra schreef:overdag gaat het gezond eten me goed af, want ja heb toch niet meer bij dan gezonde dingen!
iemand tips?
F_Orumster schreef:Waarom eten jullie geen eitje op brood? Vult lekker lang.
HorseWoman, nee je hebt geen brood nodig. Wel zie ik dat mars een pistolet nam bij het ontbijt, ipv een pistolet.mag je meerdere boterhammen.
Ik zou geen dongen als stroop enzo eten, alleen maar suiker waardoor je bloedsuikerspiegel een klapper krijgt en je je snel tegen het duizelige aan kan voelen.