Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LEUK

jesito schreef:Lindy1982 schreef:Gefeliciteerd was je even kwijt .. Pfff als ik het zo lees zit ik er weer als een berg tegen op gelukkig duurt het bij mij nog 29 weken
Geniet lekker van je gezinnetje
Ohhh dus van jouw krijgen we ook nog ee toppic![]()
Sammy1, hoe is het nu???
Geniet nu maar.
en heb er echt van genoten, wat een mooi topic was dat! 
Ympi schreef:Hey Sammy en Lindy. Ik heb de voorbije dagen in mijn vrije tijd niet anders gedaan dan jullie vorige topic doorgelezen, jawel alle 369 pagina's![]()
Sammy, proficiat met je tweede beeb nu! En Lindy als ik het begrijp ben ook jij alweer zwanger? En wie zei er dat Sirius al 3 kinderen had?
Wat moet ik nu met mijn vrije tijd gaan doen?!
Askim schreef:Van harte gefeliciteerd en wat leuk dat het op mijn verjaardag was![]()
![]()
![]()
Jij heb toen candyboy van ons gekocht hihi
Lindy1982 schreef:Ympi schreef:Hey Sammy en Lindy. Ik heb de voorbije dagen in mijn vrije tijd niet anders gedaan dan jullie vorige topic doorgelezen, jawel alle 369 pagina's![]()
Sammy, proficiat met je tweede beeb nu! En Lindy als ik het begrijp ben ook jij alweer zwanger? En wie zei er dat Sirius al 3 kinderen had?
Wat moet ik nu met mijn vrije tijd gaan doen?!
Alweer hahah er zit 4 jaar tussen hahah
Maar ben blij te horen dat alles goed gaat hoor! Hier ook bezig met regelmaat, maar met die hitte valt dat niet mee...het is zo warm boven, dat ik hem niet de hele tijd in zijn bedje wil laten liggen (bang dat hij smelt
), maar beneden is al gauw te druk en dan wordt hij onrustig...lastig hoor. Gelukkig heeft hij de laatste 2 nachten lief geslapen, ben ik wel blij mee hoor!