[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sassii

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 18:44

Hij zit echt zo laag

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:01

O ik heb tot nu toe altijd gewoon taper in gehad? :o
ik heb er nu net 4mm in zitten, voel er niets van :) wanneer kan ik er nu een tunnel of plug in doen?

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:28

Even een vraagje.
Ik heb nu 4 weken mijn tragus, gaat best goed, af en toe alleen nog wat gevoelig, maar dat lijkt me logisch?

Mijn ringetje is van titanium, maar ik wil er over een staafje in doen. Kan een bioplast staafje ook of is het beter om tijdens de genezing nog titanium te doen, of maakt dat niet uit?
Bij mijn helix kan ik wel tegen bioplast, maar die is inmiddels al helemaal genezen (heb ik bijna 3 jaar).
Ik wil graag een staafje, omdat het ringetje mij een beetje irriteerd als ik oordopjes in heb.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:00

casperzazoe schreef:
O ik heb tot nu toe altijd gewoon taper in gehad? :o
ik heb er nu net 4mm in zitten, voel er niets van :) wanneer kan ik er nu een tunnel of plug in doen?

Ik laat de taper meestal eventjes zitten en doe dan een sieraad in. Oprekken naar 5mm hoefde ik niet eens, ik had een 4mm tunnel in en op een gegeven moment viel die er gewoon letterlijk uit _O-
Nu heb ik een glow in the dark tunnel erin zitten haha.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:18

eventjes als, 4uur of als 2 dagen?
hahaha das wel apart ja :')

zo'n glow in the dark lijkt me super gaaf, die bestel ik volgende keer mee. Heb nu eentje met zebra print :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:20

Hey, ik kom ook binnenvallen (:

Heb eindelijk na jaren van aanstel mijn 2e labret laten zetten en heb nu eindelijk mijn snakebite.
En nu heb ik eindelijk het verlengde staafje naar een korte gewisseld en het zit zo mooi <3

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:20

Eventjes als in een paar uurtjes haha.

Hij is alleen niet heel erg glow in the dark. Of het ligt weer eens aan mij :') (Ik heb wel de witte versie die volgens mij groen moet worden in het donker)
Ik had een grote bestelling gedaan bij CF, allemaal leuke dingetjes. Ook een vierkante tunnel (silicone) :+

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:30

Hmm ik begin te twijfelen of ik nou wel of niet mijn oren ga oprekken. Ik bedoel, als ik bejaard ben, loop ik rond met dikke gaten in mn oorlellen. Nou, wat charmant!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:47

Ligt eraan tot hoe groot je wilt. Ik heb nu 5mm en het is niet heel erg opvallend. Als ik 's nachts geen oorbel draag dan krimpt het sowieso weer terug.
En anders: hider plugs! :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:51

chimello, gaaf! ik wil ook een labret maar hier moet ik nog een poos op wachten,

Sassi als je onder de 10mm blijft groeit het wel weer dicht. :j

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:00

Ja? Oké, dan is het goed.
Ik ga binnenkort eerst mijn oor laten hechten denk ik.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:08

casperzazoe schreef:

Niet bij iedereen. Bij sommigen groeit het bij 6mm al niet meer dicht, dus dat ligt ook heel erg aan je eigen lichaam :j

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:12

Oh, oke !

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 18:33

Ik heb mijn plugs niet meer ;( deed altijd pijn met liggen, zels de rubberen. Dus nu maar geen meer.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 19:02

Ghostattack schreef:
casperzazoe schreef:

Niet bij iedereen. Bij sommigen groeit het bij 6mm al niet meer dicht, dus dat ligt ook heel erg aan je eigen lichaam :j

mijn 8 mm groeide idd ook al nooit meer dicht, dus ik heb ze maar weer in :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 19:06

O oeps haha

hoe krijg ik een siliconen tunnel(flexibel) er in godsnaam.in? Haha

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 19:07

Tunnel kan je als het goed is een beetje indeuken of soms zelfs dubbel vouwen :) is het toevallig een van Kaos? Als ik op mijn oor slaap dan friemelt die zich er zelfs uit door dubbel te vouwen. _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 19:15

Nee van crazy factory (:
Dubbevouwen kan.idd maar is moeilijk met zn.klein ding haha

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:14

Hoe kregen jullie er een tunnel in van acryl/plastic? Vriendin van me heeft een tunnel gekocht, maar ze zegt me dat er van die randjes aan zitten en dat ze hem er met geen mogelijkheid in krijgt. Ook niet met vaseline. Wat is de tip?

Edit: Ze heeft nu 10 mm in haar oor, de tunnel is ook 10 mm en er zit een rand aan van bijna 2 mm? [aldus vriendin]

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:24

Ja dat kan, ik heb ze ook met dubble flair en die krijg ik er nu nog niet in. Lekker veel masseren met olie en eventueel nog een klein stukje verder stretchen!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:51

joyce2 schreef:
Ja dat kan, ik heb ze ook met dubble flair en die krijg ik er nu nog niet in. Lekker veel masseren met olie en eventueel nog een klein stukje verder stretchen!

Ik heb het haar verteld, volgens mij baalt ze :')

-ze had gehoopt tijdelijk geen bestellingen meer te hoeven doen-

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:03

Ik kom even binnenvallen, lees al een paar topics mee en ben ook tot de conclusie gekomen dat ik mijn oren wil gaan stretchen.

En nu was ik bezig met een bestelling bij CF maar ik vroeg me af; als je ze in je winkelmandje plaatst staat er bij bijv. deze tunnel http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=8626
de prijs 'per stuk' maar is dit dus echt per stuk, of per paar? Dus moet ik er 1 van bestellen of 2?

Echt een hele lompe vraag maar ik dacht, ik stel hem maar voordat ik of met een dubbel setje zit of met maar 1 tunnel :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:05

Unoo schreef:
Ik kom even binnenvallen, lees al een paar topics mee en ben ook tot de conclusie gekomen dat ik mijn oren wil gaan stretchen.

En nu was ik bezig met een bestelling bij CF maar ik vroeg me af; als je ze in je winkelmandje plaatst staat er bij bijv. deze tunnel http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=8626
de prijs 'per stuk' maar is dit dus echt per stuk, of per paar? Dus moet ik er 1 van bestellen of 2?

Echt een hele lompe vraag maar ik dacht, ik stel hem maar voordat ik of met een dubbel setje zit of met maar 1 tunnel :+

Per stuk :j Als je er twee wil, moet je er twee bestellen :D

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:09

Ghostattack schreef:
Unoo schreef:

Per stuk :j Als je er twee wil, moet je er twee bestellen :D

Haha oke dankje! :+
Ben benieuwd wanneer mijn moeder het op gaat merken, aangezien ze het niet mooi vindt.
Waar halen jullie trouwens die jojoba olie? Moet zo toch nog de stad in, kan ik het gelijk halen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:10

De Tuinen heeft jojoba :)
Mijn moeder kwam er heeeeeel laat achter _O- Ik zit nu op 5mm, voorlopig ga ik niet groter.
Bij CF doe ik altijd meteen een grote bestelling van minstens 20 euro, dan zijn de verzendkosten namelijk gratis :')