Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mlc

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 15:52

Weet iemand of je een ander product als concealer kunt gebruiken? Ik ben namelijk ontzettend bleek (ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die net zo bleek is als dat ik ben!) en alle concealer is te donker voor mij. Is er dus een andere optie?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 16:04

Mlc wauw ik zou het echt niet weten.. Heb je wel een goede foundation gevonden?

Ik heb net de blauwe color tatoe gehaald ben heel benieuwd :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 16:16

Geen idee of er een nog lichtere bestaat.
Anders nu lekker in de zon zitten :)

Suus ,ok ben benieuwd hoe die bevalt,heb hem alleen geprobeerd op me hand.
Wel een foto maken :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 18:33

mlc, ik weet dat MAC en Dior foundation en concealer hebben voor een zeer lichte huid. Ik ben ook een spook zo bleek. Zonder blush zie ik er niet uit.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 23:46

Foundation begin ik niet eens aan, niet alleen omdat het onmogelijk is een goede kleur te vinden, ik wil het ook niet. Iedere dag opsmeren en als je dan eens geen zin hebt zie je dit gelijk. Nee, vind ik niets.
In de zon zitten werkt niet helaas.
Ik zal eens kijken bij MAC, waar kun je Dior kopen? Vind het wel jammer dat dat direct ontzettend veel geld kost, maar als het goed is is het het wel waard hoop ik.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 00:02

Dan kun je het best eerst bij MAC kijken. Een concealer heb je daar al vanaf 16,50. Heb zelf de studio finish concealer, heel klein potje maar gaat al een jaar mee. Dior is een stukje duurder, te koop bij oa Douglas. Ze hebben bij MAC ook hele mooie blushers trouwens! Heel veel verschillende kleuren. Mocht je daar geld aan willen uitgeven zodat je wat kleur in je gezicht krijgt zou ik daar zeker even om advies vragen. De eerste blusher die ik daar kocht moest ik wel even van slikken. Vond 20 euro best veel geld voor een blusher maar ook deze gaan ontzettend lang mee en zijn echt hun geld waard.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 00:08

Blusher heb ik ook niets mee, net zoals foundation. Op het moment dat je het niet draagt zie je het direct en lijk ik nog veel bleker omdat je het dan niet gewend ben. Overigens heb ik er vrede mee dat ik zo bleek ben, alleen vallen mijn donkere kringen onder mijn ogen erger op omdat de huid zo licht is.
Maar 16,50 pff, vind ik nog veel. Maar ik denk dat ik niet heel veel andere opties heb, en als je er zo lang mee kunt doen is het het wel waard. Niet dat je iedere 3 maanden een nieuwe moet kopen gelukkig.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 00:11

Oh, ik heb ooit ergens gehoord dat als je kleuren wilt testen of ze goed zijn voor je gezicht, dat er een plekje op je hand of arm was (geloof ik) wat het dichtste bij de kleur van je gezicht kwam. Weet iemand waar dit is? Is moet ik het gewoon op mijn gezicht testen?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 01:24

Als je naar MAC gaat kun je gewoon om advies vragen, dan testen zij voor je of de kleur goed is. Brengen ze het aan en weet je ook meteen of je het mooi vind en tevreden over het resultaat bent. Zij hebben daar speciaal een opleiding voor gevolgd. Als je zelf in een winkel wilt testen kun je het best op je kaaklijn testen. Lees ook wel eens op blogs dat ze aanraden te testen op je arm of de binnenkant ervan. Maar dat werkt niet altijd goed. Deze kleur komt namelijk niet altijd met je gezicht overeen dus dan heb je kans dat je toch een tint te donker of juist te licht hebt gekozen.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:52

Je kunt inderdaad beter niet op je handen testen omdat je handen en je gezicht meestal niet dezelfde kleur huid hebben. Tip: Mocht je in de winkel een foundation laten opbrengen loop dan altijd even met een spiegeltje naar buiten en bekijk of de kleur in daglicht nog steeds goed bij je huidskleur past.

Ik heb namelijk een keer bij de M.A.C gehad dat ze een foundation met een veels te roze ondertoon voor mijn gezicht had aangebracht, dat zag ik pas toen ik thuis in de spiegel keek..
(En ik maar denken dat iedereen me zo aankeek omdat ze mijn ogen zo mooi had opgemaakt.. :') _O- )
Ik weet nog wel dat ik het bloedheet had toen ik daar in de stoel ging zitten, dus mijn kop zal toen wel wat roder zijn geweest in de spiegel in de winkel zag het er toen namelijk wel mooi uit.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:52

Dit is hoe ik mijn ogen meestal opmaak :)
Afbeelding
Helaas geen foto met mijn ogen dicht nog, die zal nog een keer komen als het minder warm is xD

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:21

Iemand tips om je wimpers langer te laten lijken (bijv. welke mascara) of iets zodat ze groeien ?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:23

Mooi an :j
Dais: ik geloof niet in wimper groeimiddelen, je hebt van essence een soort poeder gehad die je tussen 2 lagen mascara doet werkt wel erg goed :) voor mij is het helaas alleen leuk voor n feestje

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:25

suus ; ik heb wel van catrice een soort eyeliner waarvan ze zouden moeten groeien maar ik merk er niet veel van. Dat van essence ken ik niet haha.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:55

Er was toch ook een vettig spul waar ze van groeien???
Zal eens zoeken of ik hem hier nog terug kan vinden.

Maar of het echt werkt ?? volgens die het gebruik(te)en wel.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:58

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:14

Jaaaa wonderolie werkt echt alleen een beetje te goed. Er groeiden ook haren op m'n oogleden zeg maar haha en dat is pas echt pijnlijk om uit te trekken dus ik ben ermee gestopt. Je moet het heel precies aanbrengen dan werkt het echt!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:23

Ik heb t staan.. Kan t altijd proberen
Met n wattenstaafje moet t heel precies kunnen toch :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 21:18

Hihi ok , ik ken het zelf totaal niet.
Ik wilde het eens proberen voor me vriend achter hoofd :=
Maar heb het nooit kunnen vinden bij de kruidvat :?

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 16:45

wauw dankjewel ik ga het proberen !

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 17:30

Ik ga ook wonder olie kopen!!
haha ik heb best korte wimpers :P

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 18:20

Hihi iedereen aan de wonderolie :)

Ik hoop dat ik morgen mijn nieuwe oogschaduw binnen krijg, mijn status staat nu eindelijk op verzonden en kreeg ook een sms.
Terwijl er 3 werkdagen voor staat :( heb het 21-07 besteld dus dat klopt niet helemaal.
Nu maar hopen dat ze dan niet tegen gaan vallen.

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 18:37

ik heb wonderolie gehaald , ik ben benieuwd :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:37

Hihih ja ik ook,laat je weten of het echt daad werkelijk werkt :D niet dat ik het zelf nodig heb,heb van me zelf al aardig lange wimpers.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:39

Leuk, houd je ons up to date? :) Ik wil dat ook wel eens proberen. Nou heb ik al lange wimpers, maar ben benieuwd of ze dan nog langer worden. :')