Mijn tieten zitten "te hoog"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:39

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:39

mang schreef:
Oh als we het over a-symmetrie gaan hebben kan ook wel meepraten :+ Mijn ene wenkbrauw zit hoger en is langer, mijn ene neusgat is groter en mijn lippen hangen links naar beneden.. :+ Bovendien heb ik een heel bobbelig voorhoofd net alsof ik op een stoeprand ben geknald, maar dat is gewoon mijn schedel :')

nou ik wil niet veel zeggen maar ik heb niks op jouw hoofd aan te merken anders, vooral die 2e foto in je profiel! :oo

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:41

_Bitje_ schreef:
mang schreef:
Oh als we het over a-symmetrie gaan hebben kan ook wel meepraten :+ Mijn ene wenkbrauw zit hoger en is langer, mijn ene neusgat is groter en mijn lippen hangen links naar beneden.. :+ Bovendien heb ik een heel bobbelig voorhoofd net alsof ik op een stoeprand ben geknald, maar dat is gewoon mijn schedel :')

nou ik wil niet veel zeggen maar ik heb niks op jouw hoofd aan te merken anders, vooral die 2e foto in je profiel! :oo

Het valt ook vooral van dichtbij en schuin opzij op :P Je ziet op die foto overigens wel duidelijk dat mijn rechterwenkbrauw een stuk hoger zit :P

Maar thanks voor het complimentje :o

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:42

haha nou mijn wenkbrauwen zijn alles behalve recht en zo ongelijk als het maar kan, dan zijn die van jou echt kaasrecht :=

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:44

Dat kan ik niet echt zien in je profiel hoor :n Maar ik vind je in ieder geval een prachtmeid. Nogmaals, breed gebouwt is echt niks mis mee. Zo smalletjes als ik was en nu nog steeds een beetje ben is ook echt niet alles. Vooral op die foto waar je naast Beau staat sta je prachtig op en heb je gewoon een goed, mooi gevormd figuur!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:46

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:48

haha wat een klaag topic!
als ik dan ook even mee mag doen
ik ben dik :D woew zo dat is eruit.
en daarom vind ik niets mooi aan mezelf, maar ik moet het er maar mee doen!
ik ben de enige die er wat aan kan doen en dat lukt niet dus ja pech gehad!

dus meisje vergeet niet te levennnn nananana :)ddd

Eleandra

Re: Mijn tieten zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:51

Wat is iedereen hier onzeker hier zeg! Toch niet stiekem aan het vissen naar complimentjes? :P
Zelf ben ik eigenlijk heel tevreden, ik heb een huge ass maar altijd trots erop geweest dus dat zit mee :') Mannen vinden het toch alleen maar leuk..

http://i104.photobucket.com/albums/m165 ... ndy155.jpg

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:51

Jongens jongens, stuk voor stuk heb ik gekeken (geprobeerd) of het wel klopt waarover jullie klagen en voor zover ik kan zien valt het echt zó erg mee! Sommige dingen zie ik niet eens :+
Bij een ander valt het altijd zoveel minder op dan jezelf en ik weet zeker dat als ik bijvoorbeeld hier foto's plaats dat jullie het dan ook minder erg vinden dan ik zelf. Maarja ik zie mezelf dan ook wel elke dag in de spiegel, niet leuk! :=

Valt me op dat elk meisje of elke vrouw hier echt mooi is. := Juist degene die klagen ook!

Maar, wat mij opvalt is dat veel mannen juist niet echt van het totaalplaatje zijn. Ja, die moet óók kloppen. Maar ookal heb ik geen tieten, zijn sommigen echt fan van mijn lichaam, puur door mijn kont en heupen :') Dan valt de rest ze niet eens op, terwijl ik, hoe mooi mijn kont ook is, het niet mooi kan vinden omdat het niet helemaal mooi in verhouding is met de rest.

Ik ben zeker ook niet aan het vissen naar complimentjes. Mensen raden me aan om naar een psycholoog te gaan, en complimentjes krijg ik genoeg en helpen toch al voor geen moer :')
Laatst bijgewerkt door Geryon op 03-07-12 13:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:52

haha nee ik ben zeker neit aan het vissen naar complimentjes
ik heb een groot pluspunt, ik ben vaak best fotogeniek haha! dus op foto's valt alles nooit zo op :P

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:52

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:53

Britt_Sisi schreef:
haha wat een klaag topic!
als ik dan ook even mee mag doen
ik ben dik :D woew zo dat is eruit.
en daarom vind ik niets mooi aan mezelf, maar ik moet het er maar mee doen!
ik ben de enige die er wat aan kan doen en dat lukt niet dus ja pech gehad!

dus meisje vergeet niet te levennnn nananana :)ddd

Jij moet niet zeiken, mafkees. jij bent absoluut NIET dik!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:53

Geryon schreef:
Jongens jongens, stuk voor stuk heb ik gekeken (geprobeerd) of het wel klopt waarover jullie klagen en voor zover ik kan zien valt het echt zó erg mee! Sommige dingen zie ik niet eens :+
Bij een ander valt het altijd zoveel minder op dan jezelf en ik weet zeker dat als ik bijvoorbeeld hier foto's plaats dat jullie het dan ook minder erg vinden dan ik zelf. Maarja ik zie mezelf dan ook wel elke dag in de spiegel, niet leuk! :=

Valt me op dat elk meisje of elke vrouw hier echt mooi is. := Juist degene die klagen ook!

Maar, wat mij opvalt is dat veel mannen juist niet echt van het totaalplaatje zijn. Ja, die moet óók kloppen. Maar ookal heb ik geen tieten, zijn sommigen echt fan van mijn lichaam, puur door mijn kont en heupen :') Dan valt de rest ze niet eens op, terwijl ik, hoe mooi mijn kont ook is, het niet mooi kan vinden omdat het niet helemaal mooi in verhouding is met de rest.

ja dat snap ik ook niet hoor. waarom klagen als je eruit zoals de meeste hier

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:54

Geryon schreef:

Dan móet jij dus ook wel mooi zijn ;)

Ik denk dat dat is omdat 'mooie' meiden (wat naar om dat zo in een zin te gebruiken..) Júist eerder kleine minpuntjes aan zichzelf ontdekken, en dat minder mooie meiden daar veel minder mee bezig zijn

Anoniem

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-07-12 14:09, in het totaal 3 keer bewerkt

Sabinee__

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:55

Britt_Sisi schreef:
haha nee ik ben zeker neit aan het vissen naar complimentjes
ik heb een groot pluspunt, ik ben vaak best fotogeniek haha! dus op foto's valt alles nooit zo op :P

oh nee ik ook zeker niet, ik zeg gewoon wat ik vind en dat zal ook altijd zo blijven :)
en ik heb gewoon een goede camera :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:56

ja echt wel _O- ik ben niet moddervet nee, maar ik ben zeker 20 kilo te zwaar voor mn lengte
maar hier helpt het thuis ook niet echt mee.. hoor vaak genoeg dat die kleding me niet staat omdat ik te dik ben.. ook van mn ouders.. de dokter heeft het ook tegen me gezegt dat ik écht af moest vallen..
laatst zei iemand hier nog ; alleen bij dunne mensen staan korte broeken leuk..
dat soort dingen
maar ik moet er maar mee leren leven..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:56

mang schreef:
Geryon schreef:

Dan móet jij dus ook wel mooi zijn ;)

Ik denk dat dat is omdat 'mooie' meiden (wat naar om dat zo in een zin te gebruiken..) Júist eerder kleine minpuntjes aan zichzelf ontdekken, en dat minder mooie meiden daar veel minder mee bezig zijn

Haha ik vind mijzelf niet mooi, maar zeker ook niet lelijk hoor!
Maar vooral mascara, dan ben ik echt net een travestiet (blonde wenkbrouwen en blonde wimpers). Heb dan ook altijd mascara op, maar voor de rest geen make-up.
Dat zou inderdaad goed kunnen! Al probeer ik als ik een mooie dag heb, zovaak mogelijk in de spiegel te kijken en te denken: wat ben ik toch mooi. Maar ik weet van mezelf dat ik het niet meen _O-
Laatst bijgewerkt door Geryon op 03-07-12 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:57

Dit is echt zo'n typisch vrouwentopic _O- klaag, klaag maar stiekem je beste features posten :D hoe doorzichtig! Kan me niet voorstellen dat er hier iemand een foto van haar boobs zou plaatsen die tot aan de navel hangen. Haha!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:57

an toch maar een fototje van mij
Afbeelding

niet echt charming en inmiddels 5 kilo minder

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:58

Je hebt juist mooie wenkbrauwen Bitje! Mijne zijn voor de helft getekent dus heb geen recht van spreken :') Je hebt trouwens ook prachtige volle, roze lippen.

Ik ben trouwens echt wel tevreden met mezelf hoor. Het enige wat ik écht lelijk vind zijn die zwembandjes, maarja dat is mijn eigen schuld want dat is puur spek :+ En aangezien er nu alweer een frikandel en kroket in de pan zitten aangezien ik toch alleen thuis ben, mág ik daar gewoon niet over klagen van mezelf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:58

Heey Brit....korte broeken staan alleen leuk bij kinderen....ik vind het geen porem bij volwassen vrouwen/meiden als je vormen hebt heb je het figuur om een jurkjes en rokken te kunnen dragen en van die leuke piratenbroeken of hoe die ook maar noemt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 14:01

dwaallicht schreef:
Dit is echt zo'n typisch vrouwentopic _O- klaag, klaag maar stiekem je beste features posten :D hoe doorzichtig! Kan me niet voorstellen dat er hier iemand een foto van haar boobs zou plaatsen die tot aan de navel hangen. Haha!

Ja precies! Daarom schreef ik een aantal pagina's terug al of ik heel erg arrogant ben door te zeggen dat ik een prima lijf heb. Heb nergens klachten over.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 14:03

en toch loop ik nu lekker in een korte broek!
als ik vanavond moet werken gaat er gewoon weer een langebroek/legging aan.
maar ik vind korte broeken bij heel veel mensen wel leuk staan :)
ik heb nu een flink hoge korte broek die dan net over mn vetrol valt haha kleed mooi af :)
veel laagjes enzo heb ik ook vaak aan, kleed ook lekker af :)