Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mang schreef:Oh als we het over a-symmetrie gaan hebben kan ook wel meepratenMijn ene wenkbrauw zit hoger en is langer, mijn ene neusgat is groter en mijn lippen hangen links naar beneden..
Bovendien heb ik een heel bobbelig voorhoofd net alsof ik op een stoeprand ben geknald, maar dat is gewoon mijn schedel
_Bitje_ schreef:mang schreef:Oh als we het over a-symmetrie gaan hebben kan ook wel meepratenMijn ene wenkbrauw zit hoger en is langer, mijn ene neusgat is groter en mijn lippen hangen links naar beneden..
Bovendien heb ik een heel bobbelig voorhoofd net alsof ik op een stoeprand ben geknald, maar dat is gewoon mijn schedel
nou ik wil niet veel zeggen maar ik heb niks op jouw hoofd aan te merken anders, vooral die 2e foto in je profiel!
Britt_Sisi schreef:haha wat een klaag topic!
als ik dan ook even mee mag doen
ik ben dikwoew zo dat is eruit.
en daarom vind ik niets mooi aan mezelf, maar ik moet het er maar mee doen!
ik ben de enige die er wat aan kan doen en dat lukt niet dus ja pech gehad!
dus meisje vergeet niet te levennnn nananana
Geryon schreef:Jongens jongens, stuk voor stuk heb ik gekeken (geprobeerd) of het wel klopt waarover jullie klagen en voor zover ik kan zien valt het echt zó erg mee! Sommige dingen zie ik niet eens![]()
Bij een ander valt het altijd zoveel minder op dan jezelf en ik weet zeker dat als ik bijvoorbeeld hier foto's plaats dat jullie het dan ook minder erg vinden dan ik zelf. Maarja ik zie mezelf dan ook wel elke dag in de spiegel, niet leuk!![]()
Valt me op dat elk meisje of elke vrouw hier echt mooi is.Juist degene die klagen ook!
Maar, wat mij opvalt is dat veel mannen juist niet echt van het totaalplaatje zijn. Ja, die moet óók kloppen. Maar ookal heb ik geen tieten, zijn sommigen echt fan van mijn lichaam, puur door mijn kont en heupenDan valt de rest ze niet eens op, terwijl ik, hoe mooi mijn kont ook is, het niet mooi kan vinden omdat het niet helemaal mooi in verhouding is met de rest.
Geryon schreef:Valt me op dat elk meisje of elke vrouw hier echt mooi is.Juist degene die klagen ook!
_Bitje_ schreef:Nou tadaa, zie mijn wenkbrauwen
http://4.media.hyves-static.net/1491926 ... 26659.jpeg
Maar iig thnx (Al zal mijn mening niet veranderen)
mang schreef:Geryon schreef:Valt me op dat elk meisje of elke vrouw hier echt mooi is.Juist degene die klagen ook!
Dan móet jij dus ook wel mooi zijn
Ik denk dat dat is omdat 'mooie' meiden (wat naar om dat zo in een zin te gebruiken..) Júist eerder kleine minpuntjes aan zichzelf ontdekken, en dat minder mooie meiden daar veel minder mee bezig zijn
dwaallicht schreef:Dit is echt zo'n typisch vrouwentopicklaag, klaag maar stiekem je beste features posten
hoe doorzichtig! Kan me niet voorstellen dat er hier iemand een foto van haar boobs zou plaatsen die tot aan de navel hangen. Haha!