Hebben jullie ook dat soort gedachten of ervaringen? Jullie zijn ten slotte nog wel hartpatiënt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Hallo dames!
Ik moet het even kwijt, ik ben begin van de avond opgeroepen voor reanimatie. Uiteindelijk kreeg de man naar meerdere leren gedefibrilleerd te zijn zijn eigen ritme weer terug en is naar het Umcg gebracht. Was voor mij de eerste keer maar ben blij dat ik wel gegaan ben.Onderweg daar naar toe wel getwijfeld of ik dit wel moest doen.
Hoe is het met jullie?
Berdien_ schreef:Dat stukje acceptatie, mooi onder woorden gebracht Mistral.
Ik heb pas geleden mijn vakantie geboekt, naar Mallorca, warm land/periode, uitgaan. Dat zijn wel situaties waarin het voorheen weleens fout ging, benauwd/drukte etc. Maar ben wel heel blij dat ik zulke dingen weer lekker kan in principe nu met mijn icd! Vind het best spannend en een uitdaging, maar heb er wel veel zin in.
x_tico schreef:Ik wil me graag melden! Ik heb sinds 1,5 jaar ongeveer heel vaak last van mijn hart. Eerst wist ik zelf niet wat het was en daarna dacht ik dat het hartkloppingen waren. Maar nu weten ze niet precies wat het is dus moet ik 2 weken met een holterkastje lopen om te kijken wat het is.
MISTRAL94 schreef:Ik moet het even kwijt, ik ben begin van de avond opgeroepen voor reanimatie. Uiteindelijk kreeg de man naar meerdere leren gedefibrilleerd te zijn zijn eigen ritme weer terug en is naar het Umcg gebracht. Was voor mij de eerste keer maar ben blij dat ik wel gegaan ben.Onderweg daar naar toe wel getwijfeld of ik dit wel moest doen.
Ils_K schreef:Alleen de medicijnen wat ik nu slik mogen niet tegelijk met een zwangerschap. En waarschijnlijk wil ik dit jaar stoppen met de pil. Ik kan niet zonder medicijnen, dit heb ik een keer geprobeerd. Dus het komt er opneer dat ik op andere medicijnen moet. Hebben mensen hier daar ervaring mee?
Ik ben van plan om daar al ver van te voren mee te beginnen voordat ik met de pil stop.
Bravura schreef:Alleen.....ik ben wat terughoudender geworden, juist door de klachten van toen. En na die operatie houd ik mezelf voor dat daar waar waarschuwingen staan (achtbanen) voor hartpatiënten, ik daar maar beter niet in kan gaan zitten. Ik mag alles weer, tussen mijn oren zit het allemaal prima, maar ik ben ietsje minder onbesuisd geworden en dus wat terughoudender dan voorheen met sommige dingen