Was een weekje niet geweest om mijn spieren wat tijd te geven om te herstellen. Wel de avondvierdaagse gelopen dus ik heb niet stil gezeten :p Ging wel lekker!Vanaf morgen weer vol gas aan een net eetschema
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naamloos1 schreef:Ik wou vanavond ff een mok warme chocolademelk drinken.. Ik had nog een pak hier staan.. Keek ik naar de calorien...Heb het toen maar laten staan en voor mijn veilige rijstewafel met chocola en kokos gegaan... Vond ik een beetje zonde zoveel calorien.. Pff..

) te hebben gegeten begin ik morgen weer met de kwark enzo.
.
dat gaat niet goed zo... ik heb ook al een paar dagen namelijk niet hardgelopen dus morgen meer weer ff goed hardlopen en er weer tegen aan!!! Davina21 schreef:Anne_mieke88 schreef:die sparkling peach...getsie wat een mierzoet spul zeg bah...
ik drink verder alleen maar water en thee, maar zelfs normale cola is niet zoeter dan die vieze troep bleh...
Cristal clear appel is lekker! echt moet je is proberen en dan ijs en ijs koud uit de koelkast vandaan

maar in vergelijking met een tijdje geleden heb ik me niet helemaal laten gaan ....heb me niet helemaal dik gegeten...kon vannochtend niet wegen want ik was bij mijn vriend dus morgen maar wegen en hopen dat het allemaal meevalt.
. Ontbijt weer op, straks maar eens even kijken wat voor gezond tussendoortje ik in huis vinden kan

Gewoon lekker gezond door blijven gaan dus!
enige verklaring die ik zelf kan verzinnen is dat ik nu 4x pw fanatiek fitniss. Dus dat de spieropbouw ook begint en even zwaar.. Hou ik mezelf maar voor

.
? Lijkt me niet toch?
dit heb ik even uit mn hoofd opgeschreven maar is dacht ik ook rond 1200
.