Ik heb het he-le-maal gehad.. *gepest*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Re: Ik heb het he-le-maal gehad.. *gepest*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:31

Ik heb op je gewacht ;) Dan mag ik nu naar bed :D

femmy91

GE-WEL-DIG !!!!!!!!!!

Blacky94

Ik zit hier met een grijns op mn gezicht, heerlijk deze update! :D
Kan me voorstellen dat je zin hebt in morgen! Alvast veel plezier en gefeliciteerd met deze "overwinning" :D
You go girl! :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 22:32

Oh jongens, ik ben als een kind zo blij *\o/*
Ik voel me eindelijk weer eens echt VRIJ in mijn doen en laten (ookal zijn 3 meiden nog niet aangepakt), maar mijn houding is 180 graden gedraaid.
Morgen vertrek ik op mn hoogste hakken naar school en dan hebben ze het nakijken :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 22:32

pluisje88 schreef:

:D Slaaplekker!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:33

Liesje1611 schreef:
pluisje88 schreef:

:D Slaaplekker!

Jij ook! Kun je eindelijk weer lekker slapen! Geen bokt post meer midden in de nacht van jouw kant :P

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:34

dat wordt genieten morgen! Hihi! :D :D

Nu moet het eens klaar zijn met die pestkoppen. Ik zou me ook schamen als ik zo'n zoon of dochter had... :j

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:35

Ik heb je verhaal net van begin tot einde zitten lezen en je laatste post was echt het allermooiste! Geweldig hoe jouw en zijn ouders dit hebben opgepikt, echt super.

En die laatste zin: +:)+ +:)+ +:)+ Het is misschien niet hoe je het zou willen maar wat jij hier bereikt hebt, daar zul je de rest van je leven profijt van hebben +:)+

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:35

Geweldig, je hebt het super gedaan, respect voor jou (had ik al maar nu nog meer).
Goed dat de ouders van J. er zo goed mee omgaan. Hij zal een zware tijd tegemoet gaan.
Ben benieuwd naar morgen. Als straks alles is afgehandeld, lekker verder met je studie en zulke zielige figuren lekker achter je laten. Ik ben echt blij voor je.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:37

Liesje1611 schreef:
_/-\o_ Wat heb ik een zin in morgen. Ik ben voor niets en niemand bang meer en de eerste die denkt nog met mij te kunnen f*cken schoffel ik onder een stoeptegel.

Deze zin is de allerbeste die je hebt geschreven!

Iedereen die gepest wordt MOET hier een voorbeeld aan nemen.

Neem je eigen leven terug in handen en laat je niet de grond in zieken!!!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:38

Super!!! *\o/* Veel succes morgen! Hopelijk gaat hij niet weer de stoere jan uithangen zonder zijn ouders. Hij heeft aardig wat aangericht, dus nu mag hij het ook oplossen.

Dat jullie ouders het met elkaar kunnen vinden moet je net goed vinden! Als ze het niet met elkaar konden vinden, zouden de ouders van J zich tegen jullie zetten, terwijl het nu J is tegen zijn eigen ouders, jou en je ouders. De ouders van J hebben nu respect voor jou en je ouders, wat anders zou zijn als ze het niet met elkaar konden vinden. Het is echt wel een goede zaak hoor!
De ouders van J schamen zich rot, dus zij staan aan jullie kant, wees blij dat ze niet beginnen ruzie maken en dreigen!

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:38

Ook hier iemand met een big smile :D Wat top meis, wat ontzettend dapper van jou dat jij hem in de ogen hebt kunnen kijken en je verhaal hebt kunnen doen tegen hem en zijn ouders!! Dikke knuffel voor jou!! :D

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:39

HolyPope schreef:
Liesje1611 schreef:
_/-\o_ Wat heb ik een zin in morgen. Ik ben voor niets en niemand bang meer en de eerste die denkt nog met mij te kunnen f*cken schoffel ik onder een stoeptegel.

Deze zin is de allerbeste die je hebt geschreven!

Iedereen die gepest wordt MOET hier een voorbeeld aan nemen.

Neem je eigen leven terug in handen en laat je niet de grond in zieken!!!

Of iedere pester moet gewoon dit topic lezen... Beter voorkomen dan genezen toch? ;)

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:43

Heer-lijk! Op deze mega goeie afsluiter zat ik nog even te wachten :Y)
Jij lekker met die dikke grijns onder de wol en geef ze morgen maar eens keurig het nakijken *D

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:43

Ts, ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt enorm blij voor je bent. Hou je ons op de hoogte van de vorderingen op school?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:46

Goed gedaan, je hebt de eer aan jezelf gehouden en hem een figuurlijke klap uitgedeeld die erg hard zal door dreunen!
Kin omhoog meiske en ga er voor!

De brutaliteit van dat joch om ook je vaders bevestiging over dat bus gedoe ongeloofwaardig te vinden, vind ik niet normaal.....

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 22:48

Opnieuw ontzettend bedankt voor alle lieve berichten.. Jullie hebben me vaak genoeg de woede en kracht gegeven om door te zetten en het niet meer te pikken :o

Ik ben blij met de post die J vorige nacht geplaatst had. Zonder die post was ik niet COMPLEET door het lint gegaan, had ik niet alle registers open getrokken. Ik heb de wasmachine een aantal fikse schoppen verkocht van woede (die ratelt nu gevaarlijk.. Sorry mam :D ), en toen mn ouders thuiskwamen keek ik mn vader aan en het enige wat ik zei was 'Pa, het is oorlog. Tot hier en niet verder.'
Meer had hij niet nodig.

Ik voel ook dat ik hier sterker uit ben gekomen. Tja, what doesn't kill you makes you stronger..
Ik ben blij hoe ik in pure woede gehandeld heb, hoe mijn ouders gehandeld heben, hoe de ouders van J gehandeld hebben..
En ik hoop dat dit topic een voorbeeld en een steun kan zijn voor IEDEREEN die gepest wordt, jong of oud. Want als ik 1 ding heb geleerd is dat je nooit over je heen moet laten lopen, en altijd je eigen grenzen in de gaten moet houden. Ik hoop dat iedereen hier op zn eigen manier wat van kan leren. <3

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:00

Geweldig! Ik was al een tijdje aan het meelezen in dit topic en vind echt dat jullie het super hebben aangepakt +:)+ Top! Hopelijk heb je morgen een fijne dag op school :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:07

Ik ben zo blij voor je!
Morgen zal het misschien geen leuke dag worden, want alle aandacht zal waarschijnlijk naar jou gaan en dat is niet altijd een leuk gevoel, maar ik hoop dat alles goed gaat aflopen!
Je bent al ontzettend ver gekomen nu, je bent super bezig! What doesn't kill you makes you stronger, inderdaad, daar heb je gelijk in. Ik hoop voor je dat je morgen nog zo veel kracht hebt als nu, zeker niet opgeven nu je al zo ontzettend ver bent!

Waar Bokt al niet goed voor is hé ;) Ik kan me inbeelden dat het een goed gevoel geeft om zo veel steun te hebben en om alles gewoon van je af te schrijven. Je bent hier nu al veel sterker uit gekomen, zorg er ook voor dat je even sterk naar school stapt morgen!
Slaap nu maar lekker, het zal je goed doen!

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 23:35

ik heb je hele verhaal gelezen, ooh echt jij bent een sterk mens! echt respect!

en heel veel plezier morgen op school.. en vergeet niet die grote glimlach op te zetten :D

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 00:01

Wat een afgang voor die " stoere" jongen. Door zijn moeder goed te kakken gezet. Petje af voor die moeder, je hoort zo vaak dat ouders toch partij trekken voor hun schijnheilige kinderen.
De rit naar huis zal wel niet echt gezellig zijn geweest.
Blijf morgen nog wel even op je hoedde want de anderen zijn nog niet aangepakt. Hij zal enorm afgaan morgen voor de klas.
Goed dat de ouders hem van Twitter en nog meer gegooid hebben, tegenwoordig is dat de grootste straf die ze maar kunnen bedenken. }> Wees maar blij dat jullie ouders het goed met elkaar kunnen vinden, dat maakt het alleen maar makkelijker.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 00:11

Ik heb net even dit topic doorgelezen, ongelofeloos toch, wat pesten aan kan richten. Gelukkig is dit tot dusver heel erg goed gelopen.
Alleen mis ik één ding....

Waar is heir toch die verrekte "Like" knop?!

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 01:10

Jeetje die is ff goed aangepakt! You go girl *\o/*
Heb het verhaal even rustig kunnen lezen in m'n nachtdienst :D maar ik ga het zeker
volgen! Hou je sterk meid!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 04:47

ik ben hartstikke blij voor je, nou de rest morgen en die j voor gek laten staan voor de klas.

geloof me, dat groepje heeft een lesje geleerd en zullen in vervolg 3x nadenken voor ze iemand gaan pesten.

goed gedaan TS en succes voor morgen :(:)

Nikitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 05:37

Zo dat hebben jij en je ouders goed gedaan zeg _/-\o_
Veel succes vandaag, je kan het *\o/*