Boras schreef:Ik had de hoop om goed zwanger te worden eigenlijk al opgegeven na 5 miskramen, vele kilometers naar een Belgisch ziekenhuis, 3 mislukte ivf pogingen, onderzoek dat uitwees dat ik bijna in de overgang zit en een aandoening aan mijn baarmoeder die een goede zwangerschap in de weg kan staan. Oh en mijn leeftijdNu toch weer natuurlijk zwanger geworden. In tegenstelling tot de eerdere zwangerschappen nu een hele goede hcg opbouw. Ik ben nu goed 6 weken en op echo zou nu met mijn hoge hcg waarde hartactie te zien moeten zijn. Morgen een afspraak maken. Doodeng, zou het dan toch nog....
Ik kan jullie melden dat bij 6 weken + 2 dagen een stoer kloppend hartje op echo te zien was.
Het blijft voorlopig nog wel even eng en onzeker, maar volgens de verloskundige is het een stevige basis!
Nu toch weer natuurlijk zwanger geworden. In tegenstelling tot de eerdere zwangerschappen nu een hele goede hcg opbouw. Ik ben nu goed 6 weken en op echo zou nu met mijn hoge hcg waarde hartactie te zien moeten zijn. Morgen een afspraak maken. Doodeng, zou het dan toch nog....

maar ach, we klussen straks gewoon die hele week rond
)
.