Kentaro schreef:Let wel heel goed op bij magnetiseren, dat je dingen heel goed leert afgeven/los laten!!! Anders gaat het echt ten koste van jezelf!!
Dat vind ik een heel groot voordeel van reiki, je geeft iets/iemand energie, maar niets ten koste van jezelf!
Prijzen voor cursussen en aantal mensen scheelt heel erg! Waar ik het gedaan heb, zijn hele kleine groepjes. Ik heb een keer een cursus gehad met 2, m'n reiki 2 zelfs alleenen m'n 3A met z'n drieeen.
M'n 1 was 125,00 (1 dag, inclusief boek, lunch en koffie/thee en lekkers tussen door), m'n 2 150,00 (zelfde verhaal) en m'n 3 dacht ik 255,00 (2 dagen incl.)
Prijzen voor behandelingen varieren ook heel erg.
Femkee, wat leuk dat je je cursus hebt gedaan!!! Je zult er echt geen spijt van hebben en het mooie gevoel wordt alleen maar sterker!! Bij mij kwam mezelf 'echt' behandelen er steeds niet vanMaar doe het nu iedere avond voor het slapen gaan of bijvoorbeeld als ik eventjes zit. Werkte voor mij beter dan 'verplicht' en behandeling geven, maar dat is natuurlijk voor een ieder anders!
Ik wil dat inderdaad goed bekijken, maar ik vind heel weinig op internet.
Even geduld, dan heb ik mijn cursusmap terug en kan ik kijken hoe of wat.
Als je er zelf moe van wordt is het niet goed is wat ik begrijp.
Dus dat is iets om goed in de gaten te houden.
en m'n 3A met z'n drieeen.
Maar doe het nu iedere avond voor het slapen gaan of bijvoorbeeld als ik eventjes zit. Werkte voor mij beter dan 'verplicht' en behandeling geven, maar dat is natuurlijk voor een ieder anders!
ik heb voor reiki 1 €150 betaald geloof ik, was 4 avonden. 
Maar je bent altijd welkom hier 
)