Alternatieve therapeuten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: Alternatieve therapeuten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:47

Ik heb laatst een jade steen gebruikt bij het behandelen van een paard, wel bijzonder hoe je de energie dan voelt gaan

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:49

Bijzonder he die kracht van de stenen,mijn pers heeft steeds vieze ogen en groen uit zijn neus.Ik heb ogentroost druppels besteld, en iets natuurlijks voor zijn bijholtes.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:54

Oke, ben benieuwd!

Het paard waarbij ik de steen gebruikte heeft al jaren zomerexzeem. Had het dit jaar alleen op zijn hoofd, hij heeft ook wel gehad dat hij zichzelf helemaal open schuurde. Tot bloedens toe. Dit jaar ook weer op zijn hoofd, open plekken erop en wondjes waar vocht en wat rommel uit kwam. Eerst gewoon met acupressuur behandeld, paar dagen met de steen en wonderwel groeit er nu weer haar op! Weliswaar niet alles weer terug, maar zijn haar begon weer te groeien! Eigenaresse vertelde dat normaal gesproken het haar weer terug kwam als de winter er aan kwam, in de rui periode.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:52

Leuk!Ik ben nu ook aan wat aan het testen bij mezelf met stenen :j

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:52

ah, leuk!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 20:53

Ik houd niet van stenen.

*hijst broek weer op zo zwaar is die*

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:54

Haha hoeveel stenen heb jij nu wel niet bij je?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 20:55

Nu niet zo veel hoor, geintje.

Ik heb een Apatiet en een jade nu bij me.
Maar soms heb ik er 5 bij me ofzo. :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 22:06

Ik heb eigenlijk altijd m'n bergkristal en citrien bij me.
Was zo leuk!! Het zoontje van een collega van mij gaat helemaal niet lekker. Heel verhaal zal ik achterwege laten, maar hij is o.a. getest op adhd en soortgelijke dingen. Kwam nog niets uit. Heel erg negatief is hij, spreekt af en toe zelfs over de dood... (is 11) ;( Toen ik vorige week bij mijn reiki master was, hebben we het over hem gehad. Ze raadde een steen voor hem aan (weet even niet meer welke :o ). Ik heb hem voor hem gekocht. Maar zat héél erg te twijfelen of hij die wel bij zich zou willen houden?!
M'n collega vond het ontzettend lief en zou tegen hem zeggen dat zij hem gehad had, dat het een geluk steen was en dat hij hem mocht hebben. Het ventje gaat géén stap meer zonder zijn steen!!!!!! En nóg mooier, het gaat gewoon echt beter met hem!!!!! Hij kwam eind van de week met zijn raport thuis. Normaal als er 1 cijfer lager is en de rest allemaal hoger, is hij helemaal in de stress door dat ene lagere cijfer!! Blijft daar dan ook echt in hangen. Nu was hij helemaal in de bonen met zijn hogere cijfers!!!
Ze zijn nu op vakantie. Normaal geeft dat heel erg veel stress. Ben zo ontzettend benieuwd hoe het nu gaat!?!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 22:17

Hallo!

Kom per toeval dit topic tegen, en hoop dat ik jullie een vraag mag stellen!

Ik heb nu al 'n jaartje last van chronische hyperventilatie en t belemmert me echt ontzettend.
Ik heb al cognitieve gedragstherapie, en daardoor is het al een stuk verbeterd, maar het gaat nog steeds niet echt goed ..
Nou ben ik stiekem toch wel benieuwd naar het alternatieve circuit, en vroeg me af wat ik hierin 't beste kan gebruiken? En of 't uberhaupt wel mogelijk is ?

Kan iemand me daarmee helpen? :)

Alvast bedankt!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 22:20

heb jij ook ademhalingsoefeningen gedaan?? dat heeft bij mij al wel heel goed geholpen!

Zelf denk ik dat reiki ook echt iets voor je kan betekenen!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 22:37

Ik heb het ook gehad,kwam uit mijn darmen vandaan heel vreemd.Maar sinds ik de Biogenesis green wheel om heb gaat het heel goed.Ik wordt er heel rustig van.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 22:41

Kentaro schreef:
heb jij ook ademhalingsoefeningen gedaan?? dat heeft bij mij al wel heel goed geholpen!

Zelf denk ik dat reiki ook echt iets voor je kan betekenen!

Ik ben aant twijfelen om ademtherapie te gaan doen ja. Maargoed, er xzit nu ook agorafobie bij en man, wat word ik daar gek van!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 07:53

Ik zou niet meer twijfelen, maar me zeker opgeven!! Als jij meer het gevoel hebt dat je het een beetje onder controle hebt, zul je je hoogstwaarschijnlijk ook zekerder gaan voelen en misschien minder in paniek raken!?
Ik denk nu nog meer dat reiki wat voor jou is en misschien zelfs zelf een cursus daarin gaan doen! Ik ben innerlijk écht veranderd (positief) daardoor!

Als je wilt, zou ik anders eens reiki op afstand kunnen sturen!? Kun je kijken of dat iets prettiger voelt!

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:35

Hoe kun je een steen bij je paard bevestigen als hij geen halster om heeft?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:37

Je hebt zeg maar van die spiraaltjes waarin je een steen kunt doen en dan zou je deze in de manen kunnen vlechten!

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:39

Ok zal ik eens naar kijken,dank je!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 17:14

Die spiraaltjes heb ik liggen, ik heb er nog een stuk of 15.
Als je geduld hebt kan ik er thuis een opsturen, hier kan ook maar wat dat kost weet ik niet. :+
Ik heb ze hier bij me nl.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:20

Dat zou mooi zijn!Ik wacht wel tot je thuis bent!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 17:26

Dat is goed hoor. :)
Ik heb je net een pb gestuurd, kan ook eventueel er wel 1 of 2 opsturen vanaf hier.
Heb ze bij me nl.
Als je wil stuur ik dan meteen een lavasteentje mee, als het goed is heb ik die ook hier.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:29

Ik ben dit topic een klein beetje een het doorlezen gegaan nu.

Ik lees dat je stenen ook door middel van een 'spiraaltje' in de manen van een paard kan vlechten (wanneer het paard geen halster om heeft oid).
Nu heeft mijn paard wat aan zijn hart, en zeker met dat warme benauwde weer gaat hij hard achteruit.

Is er ook een bepaalde steen die een positieve werking heeft op het hart oid? :)

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:38

Dit gaat over mensenwelzijn, als je paard ergens last van heeft, moet je naar een dierenarts gaan :j

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:00

Super moonfish *D

Als het paard hartproblemen heeft zal de dierenarts dat wel hebben vastgesteld,niet!?Wat ondersteuning kan geen kwaad,je zou iets kunnen proberen?Ik weet zo niets,maar misschien iemand anders?

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:02

pleiada schreef:
Als het paard hartproblemen heeft zal de dierenarts dat wel hebben vastgesteld,niet!?Wat ondersteuning kan geen kwaad,je zou iets kunnen proberen?Ik weet zo niets,maar misschien iemand anders?

Dat zal best (als je in die onzin gelooft), maar dan moet ze dat op Medisch vragen, en niet op Mensenwelzijn :)

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:14

Kentaro schreef:
Ik zou niet meer twijfelen, maar me zeker opgeven!! Als jij meer het gevoel hebt dat je het een beetje onder controle hebt, zul je je hoogstwaarschijnlijk ook zekerder gaan voelen en misschien minder in paniek raken!?
Ik denk nu nog meer dat reiki wat voor jou is en misschien zelfs zelf een cursus daarin gaan doen! Ik ben innerlijk écht veranderd (positief) daardoor!

Als je wilt, zou ik anders eens reiki op afstand kunnen sturen!? Kun je kijken of dat iets prettiger voelt!

Bedankt, ik ga je even n pb'tje sturen!