Mag ik mij oo hier melden? Heb mij vanmiddag ingeschreven bij de sportschool. Had via internet al beetje zitten kijken en uiteindelijk toch voor een andere sportschool gekozen. Morgen heb ik mijn intro les.
Ik wil sowieso 5 a 10 kilo afvallen en meer conditie kweken en bovendien mijn bovenarm spieren meer trainen. Ik merk sinds mijn schouder uit de kom is geweest ik heel veel spierkracht mis.
Dit heb ik ook duidelijk aangegeven bij de sportschool. Werd erg netjes rondgeleid, dus ben erg benieuwd morgen
Ben van plan om vrijdag meteen zelf te gaan. En dan volgende week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
Even lekker knallen, wel rustig aan beginnen dus wie weet doe ik 2 dagen een groepslesje en andere 2 dagen krachttrainingen en cardio

Zonnebank mis ik bij ons echt nog, dat zal ik eens gaan navragen
) ook nog 25 minuten gefiets en buikspier oefeningen gedaan en wat kracht op de benen via dat apparaten waar ik mn armen niet voor hoefde te gebruiken. Je voel je wel gehandicapt hoor, als je je arm niet omhoog kunt doen
Maandag maar weer even naar de dokter en voorlopig alleen maar even cardio doen.

Ik doe P90X thuis