Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missfitness schreef:Ja dat is echt zo!! Ik zie dus echt types die zich vol op de armen fixeren! Enorme armen, maar de verhouding is volledig zoek!!! Zo jammer, want ik vind dat echt niet kunnen en ook niet mooi
xBibi schreef:Ik heb geen idee hoe je je onderarmen traint? Vertel
Hier wel groepjes, vooral jongens. De volwassen mannen zeg maar komen volgens mij wel vaak zelf, maar die jongens komen meestal wel met z'n 2en of soms 3en. Als ik er ben zijn er bijna altijd 2 jongens die zowat aan elkaar vastgeplakt lijken haha. Noem ze dan ook Jut & Jul
ietjelover schreef:Precies het topic wat ik zocht!
Door mijn hele slechte rug (hernia, dubbele s vorm, scheve wervels) moet ik nu ook kracht oefeningen gaan doen, vooral mijn buik en mijn onderrug. Mijn buik is het balangrijkste. Ik moet nu sit ups doen en een soort sit up maar dan met mijn handen naar mijn knieen toe.
het beste zou zijn als ik echt een sixpack krijg maar dit zal wss nog wel een tijdje duren!
hoop dt ik met jullie mee mag praten!
Marije__ schreef:Ik ben al relatief iets breder van mezelf, dus schouders zijn al breed. voor jasjes/blazers moet ik altijd maat L/40.. terwijl ik maar een grote cup A heb