Menselijke barbie; KotaKoti

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nynke1122

Re: Menselijke barbie; KotaKoti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:50

Ik vind ze wel aardig op elkaar lijken

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:55

Ik vind haar juist enorm lijken!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 16:21

Vind Barbie toch echt veel volwassener tonen, ze heeft ook een veel vrouwelijker figuur.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:47

triest.. mooi meisje word de media in gegooid en als barbie gestempeld ( en bewerkt) en iedereen kan er lekker op zeiken. Natuurlijk is dit een mooie jonge meid! Het kan je smaak niet zijn, maar ze ziet er gewoon mooi uit, dat kan iedereen zien. Kan er verder weinig over zeggen:)

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:58

pinuts schreef:
triest.. mooi meisje word de media in gegooid en als barbie gestempeld ( en bewerkt) en iedereen kan er lekker op zeiken. Natuurlijk is dit een mooie jonge meid! Het kan je smaak niet zijn, maar ze ziet er gewoon mooi uit, dat kan iedereen zien. Kan er verder weinig over zeggen:)

jij hebt vast niet goed gelezen?

Ze bewerkt zichzelf....

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-12 18:14

pinuts schreef:

Ze photoshopt alles ook, als je alles even doorleest staat overal bewijs.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 19:04

pinuts schreef:

Maar dit meisje photoshopt zichzelf helemaal een slag in de rondte, niet de media :D die zien het blijkbaar niet en denken dat ze er echt zo uitziet :+ wat ik van de onbewerkte foto's van vroeger heb gezien is het een doorsnee meisje, niet lelijk maar ook niet bijzonder knap. Haar photoshop en "filmshop" skills des te meer :Y)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:12

kan me niet schelen wie ze heeft bewerkt, ik vind het gewoon sneu dat er altijd zoveel meiden lekker even over moeten zeuren. En dan nog leuker als ze bewerkt is," ha wat nep" Meisje is wss onzeker.. ach ze krijgt wel aandacht.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:18

pinuts schreef:
kan me niet schelen wie ze heeft bewerkt, ik vind het gewoon sneu dat er altijd zoveel meiden lekker even over moeten zeuren. En dan nog leuker als ze bewerkt is," ha wat nep" Meisje is wss onzeker.. ach ze krijgt wel aandacht.

Dat is het typische meisjes-gemeut. Tuurlijk zijn er genoeg jaloerse poesjes die liever de aandacht hadden gekregen die zij wél weet te krijgen :D
Ik vind het een leuk snoetje, zou zó met haar ruilen hoor :D

Maakt niet uit, nep of niet nep, het ziet er leuk uit!

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:21

tja, wat kun je ervan zeggen?
ze ziet er idd netjes verzorgd uit , absoluut , maar ik vind haar er niet uitzien als een 16 jarige.
verder zijn haar ogen irl een stuk kleiner , ze heeft duidelijk wimperextensions, zowel boven als onder , ook haar bovenlip lijkt inmiddels ingespoten vergeleken met oudere foto"s , haar haar zijn extensions, en er ligt een fikse laag foundation op om een te egaal gezicht te creeeren , ieder zn mening ,maar ik ben er geen liefhebber van.
overigens heeft barbie nog een beetje blos op haar wangen en een wespentaille , dit meisje heeft een egale teint zonder blosjes, en een taille heeft ze imo ook niet , ze is wel heel slank, maar op haar borsten na ontbreken de vrouwelijke vormen.
imo geen vergelijk voor barbie.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 13:43

Ik denk dat het voor het grootste gedeelte wel echt is. Op die filmpjes ziet ze er ook zo uit en voor zover ik weet zijn filmpjes niet te bewerken? Kan er ook naast zitten hoor, veel verstand heb ik er niet van ;) De foto's zijn natuurlijk wel nóg mooier zijn gemaakt met Photoshop.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 13:48

En euh juist, waarom precies zou iemand op een plastic pop willen lijken?

Ik vind het triest.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 14:01

Ik vind het wel leuk. Dat 'dunne', dat emotieloze. Alleen dat bewerkte had van mij niet gehoeven, is ook niet nodig vermoed ik. :P

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 17:30

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:05

pinuts schreef:

Ik vind het altijd zo grappig dat als je commentaar hebt, mensen vaak zo snel beweren dat dat is uit jaloezie. :')
Vind het zelf wel wat aparts hebben dat bewerkte, maar het blijft gewoon zwaar photoshop. Maar goed, dat moet ze zelf weten. Zij liever dan ik (ik zie er liever in real life goed uit :Y) ) nee, ik vind het gewoon fascinerend, dat mensen dit doen... en waarom ze dit dan doen... maar verder: leven en laten leven :D

GummyBear schreef:
Ik denk dat het voor het grootste gedeelte wel echt is. Op die filmpjes ziet ze er ook zo uit en voor zover ik weet zijn filmpjes niet te bewerken? Kan er ook naast zitten hoor, veel verstand heb ik er niet van ;) De foto's zijn natuurlijk wel nóg mooier zijn gemaakt met Photoshop.

Daar heb je oa Adobe After Effects voor, filmbewerkingsprogramma's. :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:13

Ben ook totaal niet jaloers, ik vind dat vaak zo'n loze kreet. Zoals haar zou ik er gewoon niet uit willen zien, nooit niet. Ik vind haar niet mooi, zoals ik ook veel 'mooie' vrouwen uit bepaalde culturen niet mooi vind :)

In sommige culturen vinden ze het mooi als mensen een lange nek hebben, en doen ze van die stapels ringen om de nek, om de nek te verlengen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=afr ... 75&bih=852
Of kijk eens naar deze:
http://beauty.blog.nl/schoonheidsideaal ... #more-2197
Geisha's
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=afr ... 75&bih=852

Nee, niet iedereen heeft hetzelfde schoonheidsideaal... Dat wil niet zeggen dat deze vrouwen lelijk zijn, maar IK vind ze niet mooi, en jaloers ben ik al helemaal niet. Ben eerder blij dat ik er niet zo uit hoef te zien, want ik vind echt geen van allen mooi. Of je er nu chirugische ingrepen voor gebruikt, bergen make-up, of photoshop gebruikt, neuh van mij hoeft het echt niet...

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:15

Ik vind haar supper mooi op de eerste foto!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:16

Waarom zou ik jaloers moeten zijn op fotoshop??? :')

Ze is van zichzelf al mooi genoeg, dus waarom zoveel make-up en speciale programma's om er "mooier" uit te zien? Dat vind ik nou lelijk.

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 13:19

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 13:21

geweldig Breezke _O-

en ik gok op aandachtsgeil :j

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:39

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 10:34

Nou ik vind die foto in de OP meer op een personage uit de Sims lijken dan op barbie.

Barbie is trouwens niet perfect, maar een onmogelijkheid. Tegenwoordig zijn de maten van die poppen aangepast, maar voorheen had barbie een boezem van een meter (als je de maten zou doortrekken naar die van een mens)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 10:38

ze lijkt wel niet echt...uit kauwgom opgetrokken.....nee ik ben niet jaloers :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:19

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:30

Hoezo eng? :wow: