fjordowner18 schreef:misschien even een rare vraag tussendoor, maar zijn jullie slanke dames zwanger geweest en kwam je lichaam weer vanzelf in vorm of wat hebben jullie ervoor gedaan om het weer in vorm te krijgen?
ik zelf heb altijd een normaal gewicht gehad, ben 1.70 en woog nooit meer dan 63 kilo.
na mijn eerste zwangerschap 20 kilo eraan, toen 10 kilo afegvallen en bij tweede zwangerschap nu 6 maanden geleden, weer op het gewicht waarop ik bij mijn tweede zwangerschap begon. Weeg nu 74, maar wil graag naar de 70 en eigenlijk minder. Opzich gaat het afvallen heel goed, woog 84 na de bevalling ben dus 10 kilo afgevallen, maar nu komt het.
hoeveel ik ook afval ik walg van mijn lossevelle buik, iemand tips daarvoor?
ik ben zo'n slank typje die dus twee kinderen op de wereld heeft gezet.
Ik was bij beide 58 kilo toen ik zwanger werd en 70 bij beide op het eind.
Binnen een week zat ik weer op mijn 58 kilo en kon ik mijngewone broeken weer aan.
De oorzaak een hele snelle spijsvertering.
Ik moet juist eten om op gewicht te blijven en het klinkt misschien stom maar als ik een week ziek ben en niets binnen kan houden (overgeven dus) kan ik met gemak 9 a 10 kilo kwijtraken.
Iets wat voor gezette mensen als muziek in de oren klinkt maar wat voor mij gevaarlijk kan zijn vanwege te veel lichaamsgewichtverlies.
Het is mooi om slank te zijn maar bij mensen die het zelfde al mij hebben kan het een gevecht zijn.
Ik moet namelij keten om op gewicht te blijven en dat is net zo erg als mensen die juist bijna niets kunnen eten omdat ze van het kijken naar weten al kilos aankomen.
DIk zijn is niet altijd leuk maar slank zijn door dit ook niet.
Als ik ziek ben moet ik eten of ik het nou wel of niet binnen kan houden.Eet ik niet dan verlies ik makkelijk 2 kilo op een dag en dat is ook niet goed en kan zelfs voor mij gevaarlijk worden doordat ik te veel en te snel gewicht verlies dan.
Er kan dus ook eenkeerzijde aan slank zijn zitten zonder dat het je eigen schuld is net als dat je te di kkan zijn door medische reden.
O ja om mijnovertollige vel (van de bevallingen) ben ik sinds kort weer nbegonnen met zumba en bij mij werkt dat super