Werken allemaal, maar BM heeft de leukste figuurtjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Ik heb er een paar, maar je kan beter BM plates kopen, die zijn veel leuker
Maysie schreef:@Michelle: Zie dat jij ook die magnetic hebt van Essence .. Werkt die bij jou want tot nu toe gebeurd er bij die van mij niks noppes nada. Tenzij ik iets fout doe
Die stempel plates van essence doen het bij jullie allemaal wel goed dus?
Skessa_ schreef:Ik heb ze van Konad, Essence, WIC & BM.
Werken allemaal, maar BM heeft de leukste figuurtjes
Dreamybol schreef:Zo, dit zit erop en hopelijk blijft ie even een paar dagen zitten. Het had nog wat strakker gemogen, maar voor de eerste keer vind ik het best netjes.
Vind het alleen jammer dat ik maar zulke kleine/smalle nagels heb. Maar goed, daar kan ik niet zoveel aan doen.
Nouka schreef:Leuk Dreamybol! Ik heb ook kleine nagels, opzich vind ik het wel fijn met stempelen want dan past de stempel tenminste over je hele nagel
Gisteravond heb ik London van de Big City Life collectie opgedaan:
http://img252.imageshack.us/img252/9373 ... 600129.jpg even een linkje want anders ging imageshack hem resizen en dan werd ie heel raar![]()
Ik vind het een mooie geel, neigt zelfs naar licht goud
nikkialex schreef:Nagels drogen nu hahaha
Ze worden zilver! (van Miss sporty)
hij dekt wel heel slecht en ik wil echt helemaal zilver, Dus komen er 4 lagen op
Yv_ schreef:Die prismatic white van essence is wel mooi zeg! Hoe is-ie al je gaat layeren? Komt dat parelmoer dan heel erg naar boven of toont-ie dan toch wel wit?
.
Muisbal schreef:Ik lees al sinds topic 1 mee en heb ook af en toe wat gepost, maar jullie gaan zo snel!!
Mijn nagellakcollectie bevat meer dan 100 exemplaren.. Het begint ernstige vormen aan te nemen...
Hieronder mijn OPI collectie die nu 21 potjes telt... IOPI
http://i41.tinypic.com/vzwi0n.jpg
En dit mijn totale collectie een tijdje terug, is intussen alweer een stuk gegroeid.
http://i44.tinypic.com/jh3srp.jpg
(Wazige foto's van telefoon bij slecht licht, maar geeft een impressie)
Ariebombarie schreef:ik heb zowaar vandaag wat nieuws gehaald
Essence time for romance
Catrice Wood you follow me
en base +top coat van Essence
Michelle77 schreef:Hey ladies!
Heb een leuke box gevonden voor al mijn nagelzooi...
Kon niet zo'n gereedschapsbox vinden (hadden ze niet bij de BB/Welkoop/Formido) Maar wel een leuke andere oplossing.
Foto
En de inhoud. Bedenk er maar wel bij dat als ik deze doos vorige week woensdag had gevuld er zo'n 8 lakjes instonden.... Verder heb ik alles de afgelopen week gekocht.
Achterin staan alle gekleurde lakjes, op volgorde van kleur. Vnl Catrice, enkele essence en enkele andere merken.
Linksvoor de basislakjes/verharders, rechtsvoor de topcoats (normaal, glans, special effects) en nailart (stripers/magnetic) In het midden liggen de stempelsetjes, magneet, acrylverf, kwastjes en remover
Foto
Ga zo mijn nagels even doen, heb een druk weekend met vanavond een nieuwjaarsreceptie van de vereniging, morgen van de voetbal en zondag een verjaardag van de eign van mn paard. Die is 70 geworden en we gaan een boottocht maken.
Denk dat ik mijn bloempjes maar weer ga maken
danneke80 schreef:Ik stempel graag en veel.
Vroeger met konad, maar nu heb ik nieuwe plates ontdekt die grote plaatjes hebben en dus makkelijker op je hele nagel passen.
En ze zijn nog goedkoper ook. Het heet geloof ik SdP plates. Ik bestel ze altijd bij Dashica ofzo.
Konad is trouwens ook prima en BM volgens mij ook wel.
Ariebombarie schreef:ik heb zowaar vandaag wat nieuws gehaald
Essence time for romance
Catrice Wood you follow me
en base +top coat van Essence
Michelle77 schreef:Let niet op de randjes, die moet ik nog doen!
Dirty Berry French en dan one stroke flowers en op mijn duim een glittersteentje
Foto
Foto