Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MightyJoe schreef:Nou ik vind het wel echt súper lief! Mijn beide exen zouden echt niet nagellak gaan halen voor me.. en al helemaal niet wat aan een verkoper vragen erover!
apple01 schreef:@donkerblauw hoe bevalt koh? Qua droogtijd, lakken, kleurtjes, etc?
Yv_ schreef:Ach jeetje db, wat óntzettend lief!!!! heel gaaf cadeau!!
Hoe bevalt koh? Mooie kleirtjes hebben ze..
Oooh zo gaaf die holo's!!
Ik heb vliegtickets naar Barcelona voor 2 personen van zijn ouders gekregen en hotel moet ik uitzoeken en krijg ik van hem. het is nu dus sinds gister officieel mijn vriendje haha. Zo'n cadeau krijgenterwijl ik pas 4 keer daar geweest was, was echt even luchthappen voor me. En meteen de naam scharrep even omgedoopt
. Echt zooo ontzettend lief ook!
Ook door de rest heel erg verwend: cadeaubonnen van kruidvat en etos, omdat ze al haddengehoord van mijn "belachelijke hoeveelheid nagellak" en ik dus zelf maar nieuwe kleurtjes moet kiezen
.
apple01 schreef:@skessa je maakt het mij zoo moeilijk. Ik zit te denken aan koh maar dat is in nl. Best duur. Of kan je dat ook ergens goedkoop kopen? Of color club...al vond ik die swatch tegenvallen. Nfu oh Kan ook nog.
Dat zijn degene die het fijnste lakken, toch? Ik heb zo'n hekel aan irritante nagellak. Maar misschien ben jij kritischer als ik? Ik vind opi altijd goed te lakken, jij ook? Dan kan ik een beetje vergelijken.