[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:21

Ik kom mij ook even melden.
Ik ben van plan een tattoo te laten zetten ter herdenking van mijn overleden pony.
Ik heb altijd gezegd; als zij overlijdt wil ik een tattoo voor haar.

Dat moet ik dan nu eigenlijk ook gaan waar maken.

Ik wou wel iets met haar hoofd doen. Mijn nichtje kan super goed tekenen, die wil dus wel haar hoofd tekenen.
Heb nog niet het hele topic gelezen.
Zijn er mensen die ook zoiets gedaan hebben?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:23

Klopt in mijn foldertje die ik meekreeg staat ook 2 weken niet aan de zon(nenbank) blootstellen. Maar ergens anders las ik weer een maand :')

Tsja over dat Zwitsal wassen.. Ik weet het niet :n Je leest zóveel verschillende dingen.. Bij de ene shop lees je wel wassen maar verder niks meer smeren of erop doen, weer bij een ander 4 dagen folie en veel smeren.. Denk dat je het zelf ook een beetje aan moet kijken wat werkt voor jouw huid..

DesireeK

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:17

Ik denk dat je gewoon zelf moet kijken wat je huid/tattoo doet.. Wat Warbling dus ook al zei.. ik heb bij mijn tattoo's een paar keer per dag een klein beetje gesmeerd met calendulacreme.. nooit last gehad van jeuk en zelfs het vervellen niet gemerkt.. en gewassen met unicura..

2 weken niet in de zon is het meest standaard.. maar langer niet in de zon of zonnebank is altijd beter ;)

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:29

Wie heeft er ervaring met een mooie tattoo rondom de pols als een armband?

Ik heb een mooie kleine afbeelding die ik graag aan de binnenkant van mijn pols wil hebben, en het lijkt me mooi om daar een ´armband´ rondom mijn pols te laten zetten.

Alleen heb ik geen idee hoe ik dat precies wil hebben. Heeft iemand creatieve tips?

Het moet een fijn en chique geheel zijn.

Heeft iemand enig idee hoe gevoelig die plek is om te tattooeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:31

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:32

Biskwie schreef:

ik kan alleen voor mijzelf zeggen dat ik er werkelijk waar geen snars van gevoelt heb, ja ok wat gekriebel
was eigenlijk te druk in gesprek en hoorde ineens: "klaar!" :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:33

Biskwie schreef:

Ik heb een mooie kleine afbeelding die ik graag aan de binnenkant van mijn pols wil hebben, en het lijkt me mooi om daar een ´armband´ rondom mijn pols te laten zetten.

Alleen heb ik geen idee hoe ik dat precies wil hebben. Heeft iemand creatieve tips?

Ik heb hetzelfde plan ongeveer. Ik heb een ring en dat motief wil ik graag op de 'rug' van mijn pols hebben, en dan verder een bandje over de binnenkant van mijn pols. Het moet nu alleen nog gaan gebeuren.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:34

Helemaal goed, zal ook wel per persoon wat verschillen.

Ik ga even googlen op armbanden.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:35

Warbling schreef:
Tsja over dat Zwitsal wassen.. Ik weet het niet :n Je leest zóveel verschillende dingen.. Bij de ene shop lees je wel wassen maar verder niks meer smeren of erop doen, weer bij een ander 4 dagen folie en veel smeren.. Denk dat je het zelf ook een beetje aan moet kijken wat werkt voor jouw huid..

klopt, ik heb een andere huid die dus niet samen gaat met de adviezen die ik krijg van de artist
ik volg mijn eigen weg hierin en dat gaat perfect

ik ga naar huis en was m per direct en laat m een paar uur droog (volgens de artist 2 dagen) maar ik moet in de avond al smeren omdat het dan al te droog wordt en de scheurtjes erin zouden springen
mijn huid geneest in deze erg snel!

maar smeren doe ik niet de hele dag door omdat ik gevoelig ben voor de kelding die er dan op plakt
dus alleen voor het slapen gaan een dikke laag zodat het voedt en dan naakt slapen

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:39

Biskwie schreef:

Ik heb er 1 maar die is niet helemaal rondom.. het is een hartje met soort tribal met de voorletter van mijn man in het hartje en er boven de trouwdatum.. ik vond het totaal niet pijnlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:42

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:44

Annett1990 schreef:
[ik heb gewassen met dettol, toen ik de drogist binnen kwam en daarna vroeg zei ze ook gelijk voor tattoo zeker. dus die zijn daar ook wel bekend mee.. maar goed het is per tattooshop verschillend meestal wat ze aanraden.

@biskwie ik vond mn pols wel heel pijnlijk.. maar bij mij ook precies op het dunne vel stukje..

ik gebruik de combi sebamed + bepanthen baby

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 01:27

Bedankt allemaal, vind hem helemaal te gek en ben zelfs nu aan het denken om op mijn andere pols ook eentje te zetten.
Wil dan eigenlijk iets kleins op mijn pols voor mijn vader. Hij is zo een geweldige, sterke man. Wat hij voor me heeft gedaan/doet betekent echt veel voor me
Iemand suggesties voor een kleine tattoo over mijn vader?

Ik heb de tip gekregen om gewoon goed te smeren, volgende week moet ik nog eens terug om bij te werken ( 1 van haar apparaatjes was kapot vandaag dus werkt ze me bij als het genezen is)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 08:26

Als ik veel smeer gaat het juist enorm jeuken inderdaad. 'S ochtends smeer ik het in met Calendula, 's middags uit school nog een keer en 's avonds was ik het voorzichtig en dan weer ietsje dikker smeren voor de nacht. Gaat prima.

Gister moest ik fitnessen voor school (ja moest :P) en toen ik ging zweten prikte het enorm. Leek me ook niet het beste dus ik had het al gauw gezien in de sportschool :')

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 08:38

Ik was met unicura balance, ongeparfumeerd en anti bactirieeel. En ik gebruik bepanthen als zalf. Of je zwitsal kan gebruiken weet ik niet, ik zou het niet zo snel doen omdat het niet de juiste werking heeft. Maar je merkt in dit topic wel dat iedereen andere adviezen krijgt.

Die van mij jeukt inmiddels goed, ik ga dus extra smeren met bepanthen.

En ik vond het zetten aan de buitenkant van mijn pols geen pijn doen voor diegene die dat vroeg. En mij is aangeraden 3 weken niet zonnen.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:26

nieky1993 schreef:
Bedankt allemaal, vind hem helemaal te gek en ben zelfs nu aan het denken om op mijn andere pols ook eentje te zetten.
Wil dan eigenlijk iets kleins op mijn pols voor mijn vader. Hij is zo een geweldige, sterke man. Wat hij voor me heeft gedaan/doet betekent echt veel voor me
Iemand suggesties voor een kleine tattoo over mijn vader?

Ik heb de tip gekregen om gewoon goed te smeren, volgende week moet ik nog eens terug om bij te werken ( 1 van haar apparaatjes was kapot vandaag dus werkt ze me bij als het genezen is)

de naam van je vader in zijn eigen handschrift? persoonlijker kan bijna niet

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:28

zelf ben ik volgende week weer aan de beurt... kunnen degene die ik pijn heb gedaan even met leedvermaak aan me denken :+

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:28

Goed idee Marsh. Of zijn handtekening...

Wat ga je laten zetten zelf?

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:29

De datum voor mijn nieuwe tattoo komt steeds dichterbij, aaaagh, nog wachten tot 17 januari :D
Ik snap al de mensen hier die vol ongeduld wachten op hun eigen tattoo, haha.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:31

Polivy schreef:
Goed idee Marsh. Of zijn handtekening...

Wat ga je laten zetten zelf?

jep handtekeningen zet ik ook vaker, ik ben meester-vervalser hahahahaha. maar een naam is -meestal- wss duidelijker

zelf ga ik voor een draak van mijn knie, over mijn bil tot bij mijn oksel zeg maar. dus mijn zijkant

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:35

@marsha... dat is nogal een oppervlak zeg...

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:37

Zo, dat is een flinke inderdaad. Gaaf hoor!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:40

nieky1993 : Mooi idee inderdaad. Ik zou zelf ook persoonlijk voor zijn naam gaan in eigen handschrift.
Marsha: Wauw! :oo Heb je er een voorbeeld oid van? Lijkt me erg mooi, maar vooral ook erg gevoelig.

Ik ben morgen om 5uur weer aan de beurt, ik laat de tattoo die op mijn ribben staat uitbreiden, hij komt naar beneden en dan iets aan de zijkant zegmaar en hij gaat naar boven richting schouder. Zal best gevoelig zijn, maargoed de ribben zelf waren ook niet lekker haha.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:16

Marsha: Wow dat is nog eens en oppervlak gek, hoelang doen ze eigenlijk over zo een tatoo?
Sharoontje: heb je foto van je tatoo? Ben wel benieuwd en alvast veel succes :D

Naam in mijn eigen handschrift is een leuk idee, heb alleen een verschrikkelijk lelijk handschrift :')

Even vraagje waar ik vandaag bij stil heb gestaan
Ik wil volgend jaar die grote tattoo op mijn zij, maar als ik zwanger word later gaat die dan niet ontzettend uitrekken?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:23

Volgens mij bedoelde we het handschrift van je vader zelf :)