Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biskwie schreef:Wie heeft er ervaring met een mooie tattoo rondom de pols als een armband?
Ik heb een mooie kleine afbeelding die ik graag aan de binnenkant van mijn pols wil hebben, en het lijkt me mooi om daar een ´armband´ rondom mijn pols te laten zetten.
Alleen heb ik geen idee hoe ik dat precies wil hebben. Heeft iemand creatieve tips?
Het moet een fijn en chique geheel zijn.
Heeft iemand enig idee hoe gevoelig die plek is om te tattooeren?
Warbling schreef:Tsja over dat Zwitsal wassen.. Ik weet het nietJe leest zóveel verschillende dingen.. Bij de ene shop lees je wel wassen maar verder niks meer smeren of erop doen, weer bij een ander 4 dagen folie en veel smeren.. Denk dat je het zelf ook een beetje aan moet kijken wat werkt voor jouw huid..
Biskwie schreef:Wie heeft er ervaring met een mooie tattoo rondom de pols als een armband?
Ik heb een mooie kleine afbeelding die ik graag aan de binnenkant van mijn pols wil hebben, en het lijkt me mooi om daar een ´armband´ rondom mijn pols te laten zetten.
Alleen heb ik geen idee hoe ik dat precies wil hebben. Heeft iemand creatieve tips?
Het moet een fijn en chique geheel zijn.
Heeft iemand enig idee hoe gevoelig die plek is om te tattooeren?
Annett1990 schreef:[ik heb gewassen met dettol, toen ik de drogist binnen kwam en daarna vroeg zei ze ook gelijk voor tattoo zeker. dus die zijn daar ook wel bekend mee.. maar goed het is per tattooshop verschillend meestal wat ze aanraden.
@biskwie ik vond mn pols wel heel pijnlijk.. maar bij mij ook precies op het dunne vel stukje..
nieky1993 schreef:Bedankt allemaal, vind hem helemaal te gek en ben zelfs nu aan het denken om op mijn andere pols ook eentje te zetten.
Wil dan eigenlijk iets kleins op mijn pols voor mijn vader. Hij is zo een geweldige, sterke man. Wat hij voor me heeft gedaan/doet betekent echt veel voor me
Iemand suggesties voor een kleine tattoo over mijn vader?
Ik heb de tip gekregen om gewoon goed te smeren, volgende week moet ik nog eens terug om bij te werken ( 1 van haar apparaatjes was kapot vandaag dus werkt ze me bij als het genezen is)
Polivy schreef:Goed idee Marsh. Of zijn handtekening...
Wat ga je laten zetten zelf?