En dit is écht zo ja...
Ontbijt; 3 eieren
Lunch; 5 eieren
Avond; macdonalds.
En bij dat alles heeft hij iedere dag 1,5 liter cola op...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Brainless schreef:en babyvoeding gebaseerd op soya.
Het kon niet anders. Bij de oudste waren haar darmen aangetast door de koemelk en de jongste begon met 2 dagen te huilen en is niet meer gestopt totdat zij die speciale voeding kreeg.
Bij de eerste hebben we eerst van alles geprobeerd (alle melkarme voeding) totdat wij bij deze speciale voeding kwamen. Omdat de jongste dezelfde symptomen kreeg hebben wij gelijk gekozen voor deze voeding. En echt niet voor de grap... kosten 60/70 euro per week.
De oudste heeft nog steeds snel last van haar darmen (buikpijn/snel diarree) de jongste heeft gelukkig geen last van haar darmen gekregen.
. Lovely schreef:Aan 'schijnt' heb je niet zoveel. Feit is dat als je je hele leven geen zuivelproducten gebruikt, je een kalktekort oploopt. Tegenwoordig worden baby's wel behandeld en krijgen ze preparaten, maar vroeger was dat dus niet zo.
Overigens haal ik mijn informatie niet uit allerlei populairwetenschappelijke, commerciele bronnen.
Brainless, daar kan een baby niks mee en voor volwassenen is dat niet afdoende.
Ann_e schreef:Ik ken een jongen met een ongezonde levensstijl, echt zo erg kan gewoon niet...
En dit is écht zo ja...
Ontbijt; 3 eieren
Lunch; 5 eieren
Avond; macdonalds.
En bij dat alles heeft hij iedere dag 1,5 liter cola op...
Eieren zijn prima, ook in grotere hoeveelheden, mac en cola natuurlijk wat minder.
phormicola schreef:Ik denk dat je over het algemen gewoon je eigen plan moet trekken.
Ik voel me persoonlijk niet goed bij de schijf van vijf, of vega. Dat gaat even goed, maar dan begin ik te merken dat ik me niet helemaal top voel.
Zoals ik nu eet vind ik prima. De meesten zullen het een ongebalanceerd dieet vinden met een overdaad aan (verzadigde) vetten, maar ik zie er kerngezond uit en zo voel ik me ook
Ersina schreef:@ colway.
Het eerder krijgen van borsten bij meisjes, komt volgens mij door de hormonen wat in de loop der jaren steeds meer aan de veestapel is gevoerd. Dit werd/wordt toegevoegd om de dieren sneller "groot"te laten worden. Zodat ze sneller geslacht konden worden. Mijn generatie die met weinig vlees en vis is grootgebracht, gewoon omdat vlees en vis voor vele huishoudens niet was te betalen, kreeg laat borsten en ging laat menstrueren.
Citaat:Want ik kan nu wel beweren dat bijvoorbeeld chips heel erg ongezond is. Komt er weer een onderzoek, die zegt dat chips best nog wel wat vitaminen bevat, omdat het van aardappels is gemaakt.
Ersina schreef:@ colway.
Het eerder krijgen van borsten bij meisjes, komt volgens mij door de hormonen wat in de loop der jaren steeds meer aan de veestapel is gevoerd. Dit werd/wordt toegevoegd om de dieren sneller "groot"te laten worden. Zodat ze sneller geslacht konden worden. Mijn generatie die met weinig vlees en vis is grootgebracht, gewoon omdat vlees en vis voor vele huishoudens niet was te betalen, kreeg laat borsten en ging laat menstrueren. In het algemeen zijn er steeds andere produkten naar voren geschoven die gezond of ongezond bleken. Terwijl 5 jaar geleden men nog zwoor bij light produkten, is er nu weer een onderzoek geweest die zegt dat je hersenen een sein krijgen dat ze "zoet"krijgen, maar dit niet kunnen vinden in een lightprodukt, waardoor je de hele dag trek in zoet krijgt (en daar meestal dan aan toe geeft, dus dikker wordt)De schijf van 5 is nu weer ïn", maar ik weet het niet meer hoor! Ik eet waarvan ik denk dat het gezond is, waarvan ik vind dat het lekker is. Maar als een ander zich gelukkig voelt door de hele dag ongezond te eten, dan gaat hij/zij zijn gang maar.
Want ik kan nu wel beweren dat bijvoorbeeld chips heel erg ongezond is. Komt er weer een onderzoek, die zegt dat chips best nog wel wat vitaminen bevat, omdat het van aardappels is gemaakt.
YankeeBoy schreef:Leuk dat er hier ook mensen zijn die denken dat melk niet goed voor je is. Hoe vaak ik dat wel niet uit moet leggen