Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTammyy schreef:Zie je zo goed dat ze fake zijn dan? Vind t wel mooi als je echte plugs draagt maar zou t zelf denk ik niet zo snel doen ivm mn toeomstige opleiding. Groeit dat eigenlijk nog terug of blijft t voor altijd een gat zeg maar?
xTammyy schreef:Zie je zo goed dat ze fake zijn dan? Vind t wel mooi als je echte plugs draagt maar zou t zelf denk ik niet zo snel doen ivm mn toeomstige opleiding. Groeit dat eigenlijk nog terug of blijft t voor altijd een gat zeg maar?
Fiffill schreef:Ik had ook 12. Kwam bij mij ook omdat hij recht naar beneden was gepiercet, ik heb een lange tong. De meeste mensen niet dus dan zetten ze 'm schuiner omdat hij anders al tegen de tongriem zit en dan moet je natuurlijk ook een langer staafje. Geloof dat 16 de uitgangsmaat is (die ze 't meest verkopen/die vaak bij een setje zit).
Kun je geen bioplast nemen, dat kun je toch zelf op maat knippen?
kYliieJ schreef:Ik heb vrijdag mijn 12 mm in mijn tong gekregen.
Heb aan de onderkant al 1,5 maand een plastic bolletje van 5mm erin zitten.
Maar de onderkant ging iedere keer in mijn tong zitten (voor zover dat kan?) dus moest hem paar keer per dag eruit 'ploepen' heb er nu voor de zekerheid het titaniumbolletje opgezet wat ik had bij het piercen, die is geloof ik 6 mm. Kan het staafje dan toch te klein zijn? Of kan je tong een beetje opzwellen nadat je een nieuw staafje erin hebt? Heb mijn tongpiercing over een week 3 maanden.
Ga morgen maar even terug naar de shop.
Wil het liefst weer het plastic kleine bolletje aan de onderkant dat vindt ik fijner zitten. Iemand ditzelfde gehad?