[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kYliieJ

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:01

Ik had hem eerst in mijn helix oor laten zetten, maar vond het niet in evenwicht dus alsnog in mijn linker oor ook een tragus laten zetten haha.
succes

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 01:20

Zie je zo goed dat ze fake zijn dan? Vind t wel mooi als je echte plugs draagt maar zou t zelf denk ik niet zo snel doen ivm mn toeomstige opleiding. Groeit dat eigenlijk nog terug of blijft t voor altijd een gat zeg maar?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 04:04

Hoe vinden jullie trouwens mijn "modification" doordat ik aangereden werd toen ik 10? was? :+

Afbeelding
Ik heb één kuiltje en ben er ubertrots op! *\o/* (zou stiekem best een tweede willen, maar hoe ik dat voor elkaar ga krijgen? := Misschien als ik geld heb eens langs Paradigm om te kijken of die mij kunnen helpen :o )

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:37

xTammyy schreef:
Zie je zo goed dat ze fake zijn dan? Vind t wel mooi als je echte plugs draagt maar zou t zelf denk ik niet zo snel doen ivm mn toeomstige opleiding. Groeit dat eigenlijk nog terug of blijft t voor altijd een gat zeg maar?

Groeit terug, maar niet als het gat te groot is. Onder de 10mm groeit het meestal nog gewoon terug, maar het ligt er ook aan hoe je gestretcht hebt. Als je te snel bent gegaan en het gescheurd is ontstaat er littekenweefsel en zal het niet meer goed terug groeien.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:48

Ik heb vandaag voor de 2e keer mijn tongpiercing laten inkorten
zit nu op 12 mm.
volgens de shop was dit de kleinste maat?
Zijn er meer mensen met zo'n dun tongetje of ben ik de enigste?
Piercster zei dat 12 niet standaard is

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:55

Ik had ook 11/12 mm als tongpiercing en dat is inderdaad de kortste lengte, als je een ander staafje ervoor wilt zal je al snel een custom bestelling moeten doen bij een leverancier.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:11

Ik had ook 12. Kwam bij mij ook omdat hij recht naar beneden was gepiercet, ik heb een lange tong. De meeste mensen niet dus dan zetten ze 'm schuiner omdat hij anders al tegen de tongriem zit en dan moet je natuurlijk ook een langer staafje. Geloof dat 16 de uitgangsmaat is (die ze 't meest verkopen/die vaak bij een setje zit).

Kun je geen bioplast nemen, dat kun je toch zelf op maat knippen?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:29

xTammyy schreef:

Even reactie op jou (ik lees normaal alleen mee):
Ik heb 9mm gehad en bij mij is het helemaal terug gegaan naar formaat normaal oorbel gaatje. Je ziet niet meer dat ik ze ooit heb gehad.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:48

Fiffill schreef:
Ik had ook 12. Kwam bij mij ook omdat hij recht naar beneden was gepiercet, ik heb een lange tong. De meeste mensen niet dus dan zetten ze 'm schuiner omdat hij anders al tegen de tongriem zit en dan moet je natuurlijk ook een langer staafje. Geloof dat 16 de uitgangsmaat is (die ze 't meest verkopen/die vaak bij een setje zit).

Kun je geen bioplast nemen, dat kun je toch zelf op maat knippen?

Deze 12 lijkt me tot nu toe prima in mijn tong dus dat is voorlopig prima.
Maar was benieuwd of er meer mensen met 12 waren, maar dat is dus niet zo apart.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 12:43

Bedankt voor de reacties op mij vraag! :)

Kzou de maat van mn tongpiercing niet eens weten := degene die k later nog besteld heb zijn goed in ieder geval :)

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 12:51

ik heb volgensmij 14, maar die is ook wat te groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 12:56

Ik ga straks weer beneden bij de brievenbus kijken of mijn AOP bestelling er al is :P Beetje afwachten hoe lang het onderweg is naar België, ga er maar vanuit dat het pas maandag of dinsdag er gaat zijn.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:31

12 is niet de kleinste maat hoor, want ik hebt toch echt 10 mm in mn tong zitten, hij is recht naar beneden gepierced en wel iest verder naar achter zodat je hem met normaal praten niet steeds ziet. :p toen hij gezet werd had ik ook maar 16mm en dat was veelste groot aangezien mijn tong niet dik werd. :)

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:43

woow wat hebben jullie allemaal een kleine maat in jullie tongpiercing. Ik heb er een 18 mm in zitten! :') Misschien dat de 16 mm net zou passen, maar dat zou er om hangen.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:24

die van mij is ook iets verder naar achter geplaatst. voor mn gevoel zit ie bijna in mn keel :+ maar dat viel wel mee zeiden ze :P

ik ga volgende week ff kijken naar 12 mm. 14 is toch iets te groot :j

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:40

weet iemand een site waar je leuke piercings kunt halen van titanium? :)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 22:16

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 08:39

Ik heb vrijdag mijn 12 mm in mijn tong gekregen.
Heb aan de onderkant al 1,5 maand een plastic bolletje van 5mm erin zitten.
Maar de onderkant ging iedere keer in mijn tong zitten (voor zover dat kan?) dus moest hem paar keer per dag eruit 'ploepen' heb er nu voor de zekerheid het titaniumbolletje opgezet wat ik had bij het piercen, die is geloof ik 6 mm. Kan het staafje dan toch te klein zijn? Of kan je tong een beetje opzwellen nadat je een nieuw staafje erin hebt? Heb mijn tongpiercing over een week 3 maanden.
Ga morgen maar even terug naar de shop.
Wil het liefst weer het plastic kleine bolletje aan de onderkant dat vindt ik fijner zitten. Iemand ditzelfde gehad?

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:55

kYliieJ schreef:
Ik heb vrijdag mijn 12 mm in mijn tong gekregen.
Heb aan de onderkant al 1,5 maand een plastic bolletje van 5mm erin zitten.
Maar de onderkant ging iedere keer in mijn tong zitten (voor zover dat kan?) dus moest hem paar keer per dag eruit 'ploepen' heb er nu voor de zekerheid het titaniumbolletje opgezet wat ik had bij het piercen, die is geloof ik 6 mm. Kan het staafje dan toch te klein zijn? Of kan je tong een beetje opzwellen nadat je een nieuw staafje erin hebt? Heb mijn tongpiercing over een week 3 maanden.
Ga morgen maar even terug naar de shop.
Wil het liefst weer het plastic kleine bolletje aan de onderkant dat vindt ik fijner zitten. Iemand ditzelfde gehad?

Ik heb zelf ook een plastic balletje van 5mm onder. Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar het zou idd kunnen dat je staafje iets te kort is. Als je je tong beweegt bijvoorbeeld met praten maak je je tong ook dikker en weer dunner (bijv. als je je tong recht uitsteekt is ie dunner). En dat je balletje daarom "in" je tong gaat zitten.
Je kan het natuurlijk altijd proberen met een iets langer staafje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:12

Nieuwe piercings zijn binnen .. nu nog op m'n gemak erin zien te krijgen .. 6mm ziet er toch wel een stuk groter uit als 5 :+

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:44

Ik dacht dat ik mijn tongpiercing bij een fatsoenlijke shop had laten zetten.
Vandaag terug gegaan omdat het onderste bolletje steeds in mijn tong komt en ik hem er paar keer uit moet ploepen per dag.
Kom ik daar is het van ja het is 2x inkorten daarna zetten we er geen langere meer in of je moet het staafje kopen. Ik zeg ik kom toch niet voor niks terug naar de shop, ik denk dan gebeurt het tenminste goed.
Maar het staafje wat je bij het piercen krijgt en het kortere erna krijg je nooit mee naar huis want die worden omgesmolten tot nieuwe staafjes. Of je moet voor dat staafje betalen, kdenk sjongejonge doe eff moeilijk om een staafje. maar het kon niet dat het staafje te klein was, en het is normaal dat het bolletje wel eens in je tong gaat zitten. 3 maanden nooit last van gehad en nu met dit staafje wel.
Morgen maar eff navraag doen bij een andere shop
Heb vanaf zaterdag middag gewoon pijn aan de onderkant van mijn tong en er zaterdag maar een 6mm bolletje opgezet ipv 5mm wat ik eerst had.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:48

Wat is daar onfatsoenlijk aan :? lijkt me niet meer dan logisch dat je moet betalen voor je nieuwe staafje.
Ik moest bij de 1e keer wisselen ook gewoon betalen ervoor. Wees blij dat ze hem al vaker hebben ingekort. Je kunt toch gewoon een staafje bij je shop kopen?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:54

Nou ze geven 2x een korter staafje dat zit in de totaal prijs.
En als ik terug ga naar de shop verwacht ik wel dat ik een goed passend staafje krijg, want me werd gezegd dat ik altijd terug moest komen als er wat was, en niet zomaar een maat staafje in mijn tong moet doen want dan kan ik een te kleine hebben ofso.
En dan denk ik dan ga ik terug omdat ik er last van heb en me zorgen maak en dan is het zo van ja dat is pech hebben je kunt geen grotere krijgen en dan denk ik van tja misschien hebben jullie wel een te klein staafje geplaatst..

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:56

Ik had met wisseling ook te korte staafje waardoor me onderkant ging zwellen, ik moest gewoon een nieuw staafje kopen net 2 mm langer en heb er daarna nooit meer last van gehad ik had altijd 16 mm staafje. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:58

Misschien dachten ze dat ze wel de juiste maat hadden, kan toch? En sorry, maar ik vind het logisch dat ze niet zomaar staafjes gaan weggeven ;)