Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Temeraire schreef:Maar wat ik mij afvroeg; hoe vaak lakken jullie opnieuw je nagels?
Lolleke schreef:Gebruiken jullie trouwens wel eens nagelverharders enzo als basecoat? Ik heb van trind een nagellak die ik er wel eens als basecoat onder lak en heb het idee dat ze dan minder snel inscheuren.
Yv_ schreef:Anc en DB... Zijn jullie al blij?
Anc schreef:Ha ha Yv, ik ben nog niet blij, maar meestal komt de pakketjes meneer zo rond half 3 dus ik hoop dat ik dan blij ben
Anc schreef:Ik ben blij
Nouka schreef:Naaiend? Ik word oud denk ik
Ik heb vandaag mijn Bundle Monster plates binnen gekregen!Ik ga zo maar eens mijn glittercreatie eraf halen, kijk er nu al naar uit ....
Jodie_ schreef:Ohja, ik heb nu een rubberen bokkepootje die nogal meeveert als ik mijn nagelriemen doe, niet erg handig als ik de dode huid wil wegschrapen dus, ik ben alle drogisterijen in de buurt al binnen geweest maar nergens hebben ze een simpel houten bokkepootje! Iemand een idee waar ze dit wel hebben?
Jodie_ schreef:Ohja, ik heb nu een rubberen bokkepootje die nogal meeveert als ik mijn nagelriemen doe, niet erg handig als ik de dode huid wil wegschrapen dus, ik ben alle drogisterijen in de buurt al binnen geweest maar nergens hebben ze een simpel houten bokkepootje! Iemand een idee waar ze dit wel hebben?