Kan het iedereen aanraden!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
).

), niet zo'n charmante, maar zo is mijn kleur wel ongeveer nu: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6168_n.jpg Sheran schreef:atilla schreef:Ik heb ondertussen mijn wenkbrauwen ook geverfd, staat ook gelijk mooier
Kan het iedereen aanraden!
Ja is ook zo, maar het is zo duur om het telkens te laten doen
Sheran schreef:Het bestellen is helaas wel vrij duur als je niet weet of het werkt... Ik heb wel eens die wenkbrauwverf van de etos gehad, maar die pakte bij mij niet op mijn wenkbrauwen en wimpers. Wel op mijn huid
. Mijn wenkbrauwen werden heel grijzig en pasten niet goed bij mijn haar. Bovendien pakten ze voor mijn wimpers maar zwart omdat bruin niet bij mij pakte? :Sbetadine schreef:Zo een jonge meiden en al niet durven buiten komen zonder make up. Dan moet ik wel een verschrikkelijk monster zijn. Als ik naar jullie profiel kijk zie ik echt knappe meisjes die helemaal geen make up nodig hebben om er goed uit te zien. Make up is dat ietsje extra, maar als je het nu al alle dagen moet doen, wat gebeurt er dan binnen 10 jaar 2-3 laagjes erbij ?
Sheran schreef:Als je zelf verft ben je wel goedkoper uit, want met 1 zo'n tube doe je meerdere keren.