Ik zat net te kijken naar Zumba spellen. Maar ik kom veel negatieve reacties tegen. Welke zumbaspellen hebben jullie. En welke is dus ook een echte aanrader?
edit: Ik zie dat er ook een zumba 2 is. voor 5 euro meer, maar is dat een leukere game?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

naja dan nog maar even wachten. 

k even pauze, en dan net als ik pauze wil houden doet zij weer de oefening en loop ik weer achter. Er zit ook niet echt regelmaat in die oefeningen/pauzes geloof ik. Maarja.. Verder heb ik me wel vermaakt!
Siamsmeesje schreef:SteffiiY schreef:Ik twijfel ook om een wii te gaan kopen en wii fit plus, alleen val je hier werkelijk van af?
Als jij de discipline hebt om het vaak genoeg te doen ja, dan kan je er inderdaad mee afvallen
Ik ben zelf ondertussen 15 kilo kwijt met diverse wii-spellen, waaronder ook wii fit.
LeonieL schreef:Net toch een kleine anderhalf uur bezig geweest op de WII.
Eerst wilde ik een half uurtje dansen op de dansmat. Maar na een kwartier werd ik echt kotsmisselijk. (normaal doe ik dat spel ook wel lang, maar dan doe ik het samen met iemand. dus om en om. En er zat iemand naast te eten xD ) Dus daar ben ik maar snel mee opgehouden. Toen de WII fit er nog even bij gepakt. Wat leuke spelletjes gedaan en wat Yoga en Muscle oefeningen. das nog best zwaar.
Ik vind het wel weer goed voor vandaag

Zwitsal schreef:LeonieL schreef:Net toch een kleine anderhalf uur bezig geweest op de WII.
Eerst wilde ik een half uurtje dansen op de dansmat. Maar na een kwartier werd ik echt kotsmisselijk. (normaal doe ik dat spel ook wel lang, maar dan doe ik het samen met iemand. dus om en om. En er zat iemand naast te eten xD ) Dus daar ben ik maar snel mee opgehouden. Toen de WII fit er nog even bij gepakt. Wat leuke spelletjes gedaan en wat Yoga en Muscle oefeningen. das nog best zwaar.
Ik vind het wel weer goed voor vandaag
netjes!
maar hoezo word je misselijk van die dansmat?
omdat het intensief is? of door wat anders?
Zwitsal schreef:ik heb nog een vraagje voor degenen die ea active sports gebruiken: hoe hebben jullie die handvaten aan de dynaband gemaakt?
ik zag geen andere manier dan het de dynaband aan de handvaten vast te knopen maar die dynaband is nu behoorlijk kort (ik kan niet met mn voeten beetje uit elkaar op dat ding gaan staan en dan mn handen boven mn schouders/hoofd brengen, daar is ie echt te strak/kort voor) en ik ben bang dat als ik m dus wel zo strak trek door mn handen omhoog te doen dat dan op een gegeven moment die knopen los schieten en ik mn schouder naar de gallemiezen help omdat mn arm dan ineens doorschiet oid.
LeonieL schreef:hmm.. Ik heb nog nooit zumba gedaan. Maar ik heb wel jaren gedanst. Pasjes pik ik vaak snel op, dus is het dan wel te doen? Het lijkt me wel onzettend leuk. maarja. 50 euro is niet niks voor mij...
heel snel, stond 1,5 week heb m na 3 dagen
maar nu wou ik heel enthousiast beginnen, en nu doet de hartslagmeter het niet, ik heb hem op allemaal mogelijke manieren op_Blacky_ schreef:Mijn ea active sports is binnenheel snel, stond 1,5 week heb m na 3 dagen
maar nu wou ik heel enthousiast beginnen, en nu doet de hartslagmeter het niet, ik heb hem op allemaal mogelijke manieren op
mn arm bevestigd, hoog laag boven onder maar hij maakt geen contact.
iemand een idee wat ik hier aan kan doen? of moet ik hem echt omruilen???
Groetjess
Tieme schreef:Siamsmeesje schreef:Als jij de discipline hebt om het vaak genoeg te doen ja, dan kan je er inderdaad mee afvallen
Ik ben zelf ondertussen 15 kilo kwijt met diverse wii-spellen, waaronder ook wii fit.
maar hoevaak en hoelang sta jij er dan wel niet per dag op?
LeonieL schreef:Je kan er dus ook losse bijkopen. leuk
Ik zat net te kijken naar Zumba spellen. Maar ik kom veel negatieve reacties tegen. Welke zumbaspellen hebben jullie. En welke is dus ook een echte aanrader?
edit: Ik zie dat er ook een zumba 2 is. voor 5 euro meer, maar is dat een leukere game?

Jakary schreef:Dan moet ik zumba 2 zeker niet kopen, ik kan sowieso al niet volgen bij zumba 1![]()