E_Nalanta schreef:Voor mij was het al wel duidelijk dat jij vrijwel álles kunt hebben, mazzelkont!
Ik bedoel meer, zo erg is een glaasje dubbelfris toch niet? Kijk, elke dag hele pakken wegdrinken, maar af en toe een glaasje...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:er zit veel suiker in. En voor die suiker en calorien zou ik liever iets te eten pakkenE_Nalanta schreef:Voor mij was het al wel duidelijk dat jij vrijwel álles kunt hebben, mazzelkont!
Ik bedoel meer, zo erg is een glaasje dubbelfris toch niet? Kijk, elke dag hele pakken wegdrinken, maar af en toe een glaasje...
E_Nalanta schreef:Ik herken het, ik kan op één dag wel een heel brood wegbunkeren en dan nog heel wat andere dingen erachteraan.
Beheers me nu gewoon, je rekt er je maag alleen maar mee op en dat resulteert weer tot nóg meer willen eten.
Robin_S, ik denk dat je vaker op een dag kleine dingetjes moet eten en moet proberen je in te houden. Ik weet niet hoeveel
je op een dag eet? Of je lijft heeft het nodig, bij kou heb ik ook altijd honger.
Robin_S schreef:Ja dat is het volgens mij ook, de zelfbeheersing! Ik eet 6 tot 7 keer per dag. Ik begin de dag met 1 of 2 stukken fruit, een half uur later een paar boterhammen, om 10h opnieuw fruit of noten, om 12h een slaatje, om 14h kerstomaatjes of komkommer, om 16h toast met smeerkaas, dan nog ergens tussendoor een stuk marsepein en 's avonds warm eten.
Oké als ik het zo lees eet ik zelfs 8 keer per dagDaar moet ik dan nog eerlijk bij vertellen dat ik méér dan goed voor me is even stop bij de McDo. Gemiddeld om de 3 dagen. Ik heb gewoon het gevoel dat ik verhonger de laatste tijd!
Maar ja zoals je zegt: je maag rekt uit. Dat is het probleem volgens mij