Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:12

tante_trien schreef:
Je bedoelt gewoon een glitter topcoat? Dat heb ik dus al gedaan.. :') Maar werd het alleen maar erger van _O- ik denk dat ik morgen gewoon met deze nagels naar stage ga.. :') Loop stage bij mensen met schizofrenie, misschien vinden hun het wel hartstikke mooi haha.

Wauw, dat is volgens mij een interessante stage! :)
Hmm, heb je geen in-60-seconden-droog lakje, die met een laagje dekt?

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:12

tante_trien schreef:
Je bedoelt gewoon een glitter topcoat? Dat heb ik dus al gedaan.. :') Maar werd het alleen maar erger van _O- ik denk dat ik morgen gewoon met deze nagels naar stage ga.. :') Loop stage bij mensen met schizofrenie, misschien vinden hun het wel hartstikke mooi haha.

Ik doe nooit een basecoat. :o
en mijn nagels zijn nog naturel. :)

Sabinee__

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:13

Ik ga zaterdag verkleed als Indiaan naar een themafeest..
Heeft iemand misschien leuke inspiratie voor (de) nagel(lak)(s) :D ?

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:31

Liek_ schreef:
HK topic ja. Ik blijf liever ontopic over nagels. Best leuk om te lezen hoor welke sokken je gebreid hebt voor je paard, maar niet echt mijn ding ;)

Er wordt in dat topic níks besproken over andere dingen dan nagels, dat vind ik juist zo fijn daar :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:48

Ik doe essence very berry op :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:59

Het is gelukt, ik lig op bed met nieuw gelakte nagels *\o/* nu simpel agent lavender van CHG.

Mijn nagels zijn helaas wel verkleurd door het niet gebruiken van basecoat, eeuwig zonde, nu uit laten groeien, en dan kan ik ook weer een keer FM maken :)

Offtopic @DB, ja opzich wel :j
Laatst bijgewerkt door tante_trien op 16-11-11 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:00

Ik heb een gratis spraytan gehad! Hoe cool is dat!!! Sorry effie offtopic!

Heb info gehad over shellac ofzo, ik ga deze vakantie het eens laten doen en dan zal ik een review doen!

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:11

Net mijn nagelriemen gedaan... nagelolie erop.. :) Nu ff theetje drinken en dan dalijk nieuw lakje erop! :) Rimmel Aqua cool met topcoat time for reflection van Essence.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:16

Ik had ook me nagelriemen voor het eerst gedaan, nageltjes ook in de olie!
Moet zeggen dat me nagels wel harder lijken te groeien nu ik altijd nagellak op heb!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:19

Olie werd toch afgeraden ? :?

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:21

Haha, was erg handig, die how to do van DQ :D

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:20

Joanieke schreef:

Kan wel ja... heb ik niet meer aan gedacht. maar misschien dat het zo ook gaat. :) Aqua cool is een mooi kleurtje!!!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 07:38

Heeft eén van jullie ervaring met special effect nagellak van CND? Moet daar een ander kleurtje onder?

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:47

Gisteren heb ik mijn spulletjes binnen gekregen, bleken het gewoon OPI lakjes te zijn in de aanbieding. Ze werden verkocht als stempellakken. Alleen 1 keer stempelen met de blauwe en de afbeelding gaat niet meer van mijn stempel af....
Dus heb ik de blauwe maar gebruikt als gewone lak en met wit gestempeld. Daarna de topcoat erop en er gebeurde me toch wat raars. De blauwe lak werd ineens diep blauw en de stempel vervaagde wat eronder, maar het is echt gaaf geworden, net of ik er een dubbele bodem in heb zitten.
Afbeelding

BTW, ik heb gisteren zeker 3 uur voor ik naar bed ging gelakt, toch heb ik nog steeds de afdruk van mijn hoeslaken in mijn topcoat staan. Hoe lossen jullie dit op?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:48

Mijn nagel zijn heel erg droog, door me remover en olie is het eigenlijk het enige wat droogheid wegtrekt..

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:55

Mooi Marijkedam!! Jammer dat de foto een beetje wazig is. :)
Mijn nagels zijn klaar! Heb nog met de stampy set bezig geweest, werkt wel fijn! Zal vanmiddag ff foto maken.

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:07

Helaas maakt mij telefoon niet zo'n goede foto's. Maar ik moet het er even mee doen.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:04

marijkedam schreef:
Gisteren heb ik mijn spulletjes binnen gekregen, bleken het gewoon OPI lakjes te zijn in de aanbieding. Ze werden verkocht als stempellakken. Alleen 1 keer stempelen met de blauwe en de afbeelding gaat niet meer van mijn stempel af....
Dus heb ik de blauwe maar gebruikt als gewone lak en met wit gestempeld. Daarna de topcoat erop en er gebeurde me toch wat raars. De blauwe lak werd ineens diep blauw en de stempel vervaagde wat eronder, maar het is echt gaaf geworden, net of ik er een dubbele bodem in heb zitten.
Afbeelding

BTW, ik heb gisteren zeker 3 uur voor ik naar bed ging gelakt, toch heb ik nog steeds de afdruk van mijn hoeslaken in mijn topcoat staan. Hoe lossen jullie dit op?

Mooi kleurtje, maar ik zie de stempel niet :p

Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je die afdrukken kunt voorkomen eigenlijk!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:08

Waarschijnlijk is de enige oplossing voor dat probleem, dat je nog eerder moet gaan lakken voordat je gaat slapen. De nagellak moet helemaal uitgehard zijn, dan krijg je er geen afdrukken of krasjes in. :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:11

Joanieke schreef:

Nee hoor, 't maakt volgens mij niet zo heel erg uit. Het is maar net wat je zelf fijner vind werken. :)

tante_trien schreef:
Heeft eén van jullie ervaring met special effect nagellak van CND? Moet daar een ander kleurtje onder?

Volgens mij moet daar inderdaad een ander kleurtje onder, maar ik ga wel even zoeken voor de zekerheid. Zit mij hier toch dood te vervelen. :)

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:14

Dan wordt het niet meer lakken doordeweeks ben ik bang. Ik red het niet om nog eerder te lakken.
Ik vind 3 uur ook meer dan genoeg eigenlijk.
Zou zo'n uithardingslamp die bij nepnagels gebruikt wordt niet kunnen helpen? Heeft daar iemand ervaring mee?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:43

Geen idee, of dat ook daadwerkelijk werkt.

Wisten jullie al dat ze bij de Douglas een nieuw merk nagellak verkopen? :D

*Edit:
Citaat:
Bij de Douglas kocht ik van het merk BeYu lakje nummer 209. Helaas heeft dit lakje geen naam gekregen van BeYu zelf daarom heb ik hem voor het gemak Unicorn Pee genoemd. En ik heb hem niet zomaar Unicorn Pee genoemd want het is werkelijk een prachtig lakje wat zeker te weten nog een keer als NOTD hier op beautytas langs zal komen.

_O- Hoe verzin je het?! Unicorn Pee.. (Het is een donkerrode lak, zoals Short & Sassy van China Glaze) :')

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:56

ik heb nu gleam in blue op met glitter randje..
voel me wel een beetje in clown met die lichtblauwe nagels :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:17

marijkedam schreef:
Dan wordt het niet meer lakken doordeweeks ben ik bang. Ik red het niet om nog eerder te lakken.
Ik vind 3 uur ook meer dan genoeg eigenlijk.
Zou zo'n uithardingslamp die bij nepnagels gebruikt wordt niet kunnen helpen? Heeft daar iemand ervaring mee?

Misschien nog meerdere dunnere laagjes? Of andere nagellak? Verder helpt het bij mij heel goed om mn gelakte nageltjes even onder de koude kraan te houden.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:20

Hallo !

Mag ik mij hierbij aansluiten !, Ben gek op nagelak en wil me er veder in verdiepen. ik probeer vanmiddag ergens crack te scoren :)