ik kleed me graag mooi aan, voor mijn vriend maar ten eerste voor mijezelf. Ik voel me een heel andere [***] in mijn mooie jurken en haar leuk opgestoken, leuk ondergoed aan, kousen en pumps, dan in mijn paardenslobberkleren. goed voor je zelfvertrouwen, voor je houding.. en kom op. een relatie draait niet enkel om het innerlijk hoor. ik vind het ook heerlijk om mijn lief te zien in een mooie broek, overhemd, vestje, lekkere stoere cowboylaarzen en een mooie hoed op
en niks leukers om hem te zien glimmen van trots tijdens uit gaan als ik mij opgetut heb. En natuurlijk vinden we elkaar net zo lief als we in joggingbroek zondags thuis luieren, maar ik moet er niet aan denken om een man te hebben die altijd onverzorgd in een trainingsbroek rondloopt zeg
daar wordt de poes nie blij van hoor

een relatie krijgen is heel wat makkelijker dan behouden. ik vind dat je juist in een relatie moet blijven verleiden. ook als er kinderen zijn. je bent ook geliefden naast ouders. maar goed.. ik vind het seksuele aspect van een relatie dan ook heel belangrijk
), maar ook als ik in mijn oude kloffie naar mijn paard ga. Hij geniet daar ook van, omdat ik gewoon ben zoals ik ben en dat is de ene keer die paardenmeid in ouwe troep en de andere keer een lekker ding in een mooi jurkje of in een mooie jeans of iets dergelijks. Ben blij dat ik gewoon mag zijn wie ik ben in mijn relatie. Je hebt als mens zoveel verschillende rollen in het leven......
?
Lekker 'cocoonen'
en hij begint zich al steeds stijlvoller te kleden, want ja hij had wat dat betreft geen kaas gegeten van 'zich goed kleden' toen ik hem net kende. En ja ik ben heel eerlijk, het oog wil ook wat