Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IngridM schreef:Shaar waarom geen centre du lac ? En dat zei iemand anders ook al.
Mijn vriendin is daar pas geweest en zei 'voor mij geen elysium meer maar voortaan naar centre du lac'
Kwaliteit eten vond ze daar veel beter, maar dat is voor mij niet de hoofdreden waarom ik erheen ga.
MamaMiesje schreef:Nou zit ik te twijfelen...hier in de buurt heb je Huize Holterhof; sauna/wellness, hotel en restaurant ineen. Ze hebben een arangement voor €50,- --> toegang tot sauna en 1x overnachting voor 2 personen. Nou gaat mijn zoon volgend weekend uit logeren bij een vriendje en als ik onze dochter dan ook uitbesteed...kunnen papa en mama even lekker een hoognodig mini-weekendje weg.
Maar ja...da's over 2 weken...wie weet wordt ik dan wel weer ongesteldGrmbl...kan er geen peil op trekken namelijk...
Horsii_mine schreef:Ik ging eerder trouwens altijd naar deze sauna: http://www.sauna-oase.nl/. Echt super daar! Vooral als ze een opgooi sessie doenHeerlijk! Bovendien vroegen ze geloof ik 12,50 voor studenten en dan kon je daar van 6 tot 12 terecht. Maar ik weet niet of dat nu nog is want ben er al meer als een half jaar niet meer geweest.
Rebeccaa schreef:Ach ik heb zoiets van laat mannen dan maar kijken hoor. Je kijkt zelf (stiekem, of minder stiekem) toch ook wel afentoe? Ik vind mensen kijken heerlijk. Vind dat ook het leukste aan de zomer eigenlijk. Terrasje doen en dan mensen kijken..