Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
(en ja, ik informeer wel eens
) Shampoo is wel genoeg, toch? Deo'tje? En je kleren niet te lang dragen?
. Siets schreef:Handdoeken gaan ook na 1 keer afdrogen de was in, evenals washandjes voor mijn gezicht. Je droogt jezelf ook
van onderen af als het goed is, en ik hoef die handdoek de volgende dag dan niet meer in mijn gezicht te hebben.
Dan kan ik me eigenlijk alweer douchen.
.
dan sta ik soms gelijk weer onder de douche, al is het alleen maar om me daar onder even opnieuw schoon te wassen
Enyaa schreef:Eigenlijk droog ik me niet zo 'intensief' af
Ik stap de douche uit, sla een redelijk grote handdoek (lang haar) om mijn haren, en sla een handdoek om mijn lijf. Op de manier die je ook vaak op het strand ziet. Dan veeg ik de mascara sporen weg met een watje en gezichtsreiniger en dan kleed ik me om. Dan pas haal ik de handdoek van mijn haar en kam het uit met een heleboel antiklit spray

) en dan spoel ik mijn conditioner eruit en dan de zwitsal ook gelijk. Soms daarna nog een haarmasker/biosilk.
. doe het dus ook altijd 2x per dag. 's ochtends was ik mijn haren, 's avonds alleen mijn lichaam. want met nat haar naar bed vind ik zo koud, brrr
. ook kies ik of ik een washand ,puff of gewoon mijn handen gebruik. scrubben doe ik 1x per week... het enige dat vaststaat is heel goed afdrogen met 1 handdoek en die gaat meteen de was in.