Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:24

Idinn. jou haar is mooi zeg!!!!
Bij henna kan je het best niet te snel kleuren na je laatste henna kleuring en met dat verven hoor ik ook verschillende verhalen.

Maar bij de tuinen hebben ze ook henna ( niet puur natuurlijk) dat verschillende tinten hebben, dus daarmee zou je het ook nog kunnen kleuren.

Drunksheep, ik zie maar de helft van jou foto, en dat is de helft zonder dip dye :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 21:31

Thanks! Qua kleur ben ik er ook wel erg blij mee :j Alleen had ik hiervoor best vaak andere kleuren erin (van dat 'verf' wat na 5x wassen al compleet vervaagd was) en toen ik pas die foto hier zag met die kleurtjes onderaan .. dan mis ik dat toch wel. Maar ik heb nog even tijd om te bedenken wat ik wil, ben pas met de kerstvakantie weer doordeweeks in NL om naar de kapper te gaan. Die paar weken zonder model erin gaat nog wel lukken :)

En zal ook eens bij de tuinen kijken wat die hebben, ik haal nu bij de gezondheidswinkel op dorp. Die hebben verder alleen nog zwart.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 22:34

Gaaf dat rode!
Ik zit er aan te denken om er ook weer wat rood doorheen te gooien, doordat ik dit jaar zo veel buiten ben geweest (bijna alleen maar) en met bijna 24/7 zon :+ ben ik veel blonder geworden dan ooit en ik wil mijn rode kleurtje terug :Y) heb die van de Tuinen wel eens geprobeerd, dat is net mijn eigen kleur dan, maar heb het idee dat het erin 2 weken alweer uit is :n henna lijkt me tof maar als het mis gaat... wat dan? :P Wil het ook niet té fel namelijk, m'n eigen kleur is natuurlijk al rood (nog steeds hoor maar veel lichter) en ik wil het niet te onnatuurlijk.
Had ooit eens een hele goede gevonden bij de Etos, een of andere herfstkleur, maar die heb ik daarna nooit meer gezien...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 05:16

Ik heb mijn haar ook een tijdje in jouw kleur geverfd Fiffill (zie profiel, maar daar was het al 2 maanden verder dus het was eerst nog feller), Country Colors van Schwarzkopf gebruikte ik daarvoor. Die hebben een mooie kleur rood :j Op de verpakking staat overigens dat het na 6-10 weken uitwast, maar ik ben nog een jaar lang na het verven rood geweest :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:46

Ja als het misgaat dan heb je pech :+ Maar je zou de eerste keer het niet zo lang kunnen laten intrekken en zien wat het doet, of eerst ergens een onopvallend plukje proberen?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:40

Ik heb mijn haar net koperrood laten verven.
Nog nooit eerder geverfd, maar ben er zooooo blij mee :):)
Ik vind het geweldig! :D

Volgende keer wil ik meer richting dit;
Afbeelding <3

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:09

Yasmine schreef:
Ik heb mijn haar ook een tijdje in jouw kleur geverfd Fiffill (zie profiel, maar daar was het al 2 maanden verder dus het was eerst nog feller), Country Colors van Schwarzkopf gebruikte ik daarvoor. Die hebben een mooie kleur rood :j Op de verpakking staat overigens dat het na 6-10 weken uitwast, maar ik ben nog een jaar lang na het verven rood geweest :+

Volgens mij was het die! Die kan ik nu dus nergens meer vinden... dat is meer richting mijn 'winterkleur', alleen omdat ik dit jaar meer dan normaal in de zon ben geweest (was alleen maar buiten eigenlijk) ben ik veel blonder geworden en trekt het ook langzamer weg naar m'n normale kleur..

Heb je een foto _Nancy? :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:20

Ja en niet zo heel duidelijke
Afbeelding

Het is nog wat roder en donkerder.. :j
Krijg het niet echt goed op de foto nu het donkerder wordt.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:51

Hoi! Ik kom even binnenvallen! :o

Ik ga morgen naar de kapper en ik weet niet wat ik met mn haar moet! Het moet begin april weer strak in een knot kunnen voor voltigewedstrijden.

Even een foto van hoe lang het nu is: (Dit is in de zomervakantie dus nu zitten er nog een paar cm bij)
Afbeelding
Ik ben links, dat meisje voor die jongen met het witte shirt.

Meestal heb ik het vast, want ik vind het vervelend om haar in m gezicht te hebben... :=

Ik wil het liefst niet te kort en niet verven, want verven doe ik zelf als ik daar zin in heb :o
Is me toch iets te duur bij de kapper :p

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:48

Nou mijn haar is dus blauw.. Echt fel blauw. De kleur heet midnight blue, maar dat is niet hoe ik de kleur zou omschrijven.

Ik vind het toch wel heel opvallend. Voel me een beetje ene emo :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:51

arans schreef:
Nou mijn haar is dus blauw.. Echt fel blauw. De kleur heet midnight blue, maar dat is niet hoe ik de kleur zou omschrijven.

Ik vind het toch wel heel opvallend. Voel me een beetje ene emo :P

Haha jouw verf-avonturen zijn tof :D Fotoo!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 13:07

Zal ik morgen online zetten Kabeltje heb ik hier niet.

Ik voel me nu echt zo'n rebelse puber :P

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:04

Ben benieuwd naar een foto! :)
Ik had gisteren met gewoon schilderverf dipdye haar gedaan met groen om te kijken of het stond.
Stond erg leuk vond ik zelf! Zal het morgenavond nog wel een keer doen en een foto maken.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:48

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:58

arans & minou FOTOFOTOFOTO haha

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:09

Nou hier had ik het de eerste keer geblondeerd. Je ziet het amper.
Afbeelding

Hier nog en keer en het is gewoon blond
Afbeelding

en toen was het blauw :D
Afbeelding
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:09

Ik wil ook blauwe dip dye! Gebruik jij La Riche verf?

_Denisee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:17

laat je alleen de onderkant blauw of wil je het helemaal blauw?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:19

Alleen de onderkant. Ja La riche, je kan het op ebay voor heel weinig bestellen. De kleur is midnight blue ( daar ben ik het niet mee eens) Maar ik ben bang dat het zo fel is omdat ik het misschien te lang heb uitgespoeld? maar er bleef maar blauw vanaf komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:51

Welk merk heb je? Ik heb ook potjes met felle kleurtjes en dan kan je blijven spoelen, kleur blijft eraf komen. Dat is er ook na 4-5x wassen uit, dan is het nog maar heel vaag. Voordeel dat je vlot kan wisselen van kleur. Staat trouwens wel mooi dat blauw!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:54

Tof! Vind dat blonde ook wel leuk trouwens.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:19

Gaaf! Heb je een linkje naar de ebayverkoper? :)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:56

Hoi! Is er iemand, die weet wat ik met mijn haar aan moet?
Ik heb een hele saaie kleur donkerblond, die vroeger in de zomer goudblond kleurde en zat er een beetje slag in als ik mn best deed. Dat doet t alleen helaas niet meer. Daarom heb ik er af en toe coup soleil in. Heb het altijd lang gehad, bh bandje/halverwege rug. Maar ik heb heel dik/zwaar haar, en daarom heb ik er een stuk afgehaald. Nu varieert het tussen iets lager dan mn schouders en iets hoger dan mn bh bandje.

Nu dus sluik, saai donkerblond haar, dat erg zwaar is. (regelmatig haarpijn). Schuine pony's/lokken heb ik vaak gehad, in combinatie met laagjes. Dat heb ik ondertussen ook wel weer een beetje gezien. Voor mijn examen uitreiking heeft een vriendin van me krullen gezet (zie 2e/3e foto) en dat vind ik zelf erg mooi. Mn vriend vond het ook geslaagd, alleen wil niet dat ik t elke dag heb. Haha. Nu heb ik daar gewoon lak aan hoor, maar wat mij tegenhoud is de prijs, en het feit dat ik zulk zwaar haar heb, en bang ben dat het snel uit gaat zakken. Deze krullen zijn s middags ingezet (krultang), vastgezet met speldjes en met avondeten uitgehaald. S avonds zat t nog mooi, en s morgens was nog duidelijk te zien dat ik krullen had gezet, maar het was niet mooi meer :P

Op zich ben ik best in voor een kort kapsel, maar ik moet er niet teveel werk aan overhouden. Een kleurtje wil ik ook wel eens proberen, maar heb geen idee wat voor kleur, zit dan een beetje in licht/midden bruintinten te denken.

Wie o wie helpt met model en kleur? :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D6Y7BCNN.jpg Vroeger werd t in de zomer zo
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RQWM7ND6.jpg juli 2010 krullen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XOOS6IEC.jpg krullen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-N8UAG7TE.jpg

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:40

korte bob misschien jolienn

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:51

Wat is kort? Ik heb een heel rond/bol gezicht namelijk, heb het "vroeger" bob gehad tot onder mn oren, maar daar word ik echt bowlingbal van O:) T is een beetje of de lengte die k nu heb, of kortkort denk ik..