Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tesssie14 schreef:zouden jullie deze voor mij kunnen invullen, jullie zullen we er echt mee helpen
http://www.thesistools.com/web/?id=234902

wiebke schreef:ik heb een vraag aan alle jonge mensen met rugklachten... mijn zusje van 15 zou twee jaar geleden Spit gehad hebben.. dat vind ik nog aannemelijk. Maar afgelopen weekend zei ze: ´ Jaaa maar ik heb nog steeds last van mijn rug hoor! Dat komt van die spit!´ Het is niet zo dat ik mijn zusje niet geloof.. maar hebben meer jonge mensen 1: spit gehad en 2: daar na 2 jaar nog steeds last van?? Ik denk namelijk dat het meer door haar overgewicht en de cup F komt die ze nu al heeft.. maar ja. Zeg dat maar eens.. dan is het oorlog denk ik
Morrow_Less schreef:wiebke schreef:ik heb een vraag aan alle jonge mensen met rugklachten... mijn zusje van 15 zou twee jaar geleden Spit gehad hebben.. dat vind ik nog aannemelijk. Maar afgelopen weekend zei ze: ´ Jaaa maar ik heb nog steeds last van mijn rug hoor! Dat komt van die spit!´ Het is niet zo dat ik mijn zusje niet geloof.. maar hebben meer jonge mensen 1: spit gehad en 2: daar na 2 jaar nog steeds last van?? Ik denk namelijk dat het meer door haar overgewicht en de cup F komt die ze nu al heeft.. maar ja. Zeg dat maar eens.. dan is het oorlog denk ik
Het zou altijd kunnen dat het door die spit komt maar er is ook een kans dat het door de andere factoren komt, ik denk dat jij het beste kan uitmake als je zusje wel te vertrouwen is.
Over pijn liegen is 'zielig' (neem me niet verkeerd op) maar als je niet serieus genomen word zal het ook wel een kleine oorlog zijn
nathalie_v schreef:lynne_berna schreef:Hier nog iemand![]()
Vandaag hadden we sportdag op school, en hoewel mijn handen ontzettend kriebelde om mee te doen, heb ik het toch maar niet gedaan ivm mijn rug.. Helaas!
Verder qua paardrijden, stap ik niet op jonge paarden of paarden die gek doen
Zit jij toevallig in barneveld op het groenhorst college?? ik had namelijk vandaag ook sportdag

_Chendo_ schreef:Marleen: Is er dan niet echt iets aan de hand met je rug?
Ik heb bijvoorbeeld ook een holle houding en daarvoor bij mensendieck geweest en fysio etc etc...
Maar niks hielp. uiteindelijk was het dus spondylolisthesis, een breuk in de achterkant van de wervel waardoor je hele wervelkolom naar voren schuift.
Een van de symptomen bij een verdere afglijding is dus ook de holle rug.
_Chendo_ schreef:Marleen: Is er dan niet echt iets aan de hand met je rug?
Ik heb bijvoorbeeld ook een holle houding en daarvoor bij mensendieck geweest en fysio etc etc...
Maar niks hielp. uiteindelijk was het dus spondylolisthesis, een breuk in de achterkant van de wervel waardoor je hele wervelkolom naar voren schuift.
Coentjuh schreef:_Chendo_ schreef:Marleen: Is er dan niet echt iets aan de hand met je rug?
spondylolisthesis, hoe hebben ze dat vastgesteld, kunnen ze dat met röntgenfoto's zien of botscan?