Misschien dat stallen mesten al een probleem wordt morgen ochtend, aangezien je echt helemaal leegloopt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Misschien dat stallen mesten al een probleem wordt morgen ochtend, aangezien je echt helemaal leegloopt. tjady schreef:Ik begin er al aan te wennen. Ben nu nog een beetje aan het klussen. Wasje draaien, stofzuigen en bed verschonen. Heb de stallen al gemest en al het voer voor vanavond en morgenochtend staat al klaar. Moet ze alleen staks nog binnen halen.
Ik hoop dat ik morgen voor dat ik naar ziekenhuis ga, alles buiten heb staan en de stallen al gemest heb. Dan hoeft dat niet meer als ik terug kom en ik hoop morgenavond even in het zadel te zitten.
Wietsje92 schreef:Sterkte Tjady, je bent nogal wat van plan hoor voor na de scopie. Ik zou er maar niet op rekenen dat je morgenavond kan rijdenMisschien dat stallen mesten al een probleem wordt morgen ochtend, aangezien je echt helemaal leegloopt.

Ik voelde me echt gewoon enorm lamlendig na de scopiën die ik gehad heb.
Vind het zo jammer, dat als je dan 1 van de 2 liter op hebt, dat alles er dan weer uit komt en ik weer opnieuw kan beginnen.
Ik vraag me dus wel eens af of die mensen die je op zo'n moment verzorgen/begeleiden/klaar maken voor het onderzoek, überhaupt zelf wel eens het hele traject voor een scopie zijn afgegaan. tjady schreef:het is bijna zover, alle dieren zijn verzorgd en de stallen gemest. Ik ga zo douchen en dan maar die kant op. Ik zie niet echt op tegen het onderzoek omdat ik weet dat ik slaap. Gek maar ik maak mij meer zorgen over wat ik nou zou hebben. Zal wel niks zijn maar toch.

tjady schreef:Ik ben weer aardig bij gekomen. beetje high geweest hihihi. Kan mij kort herinneren dat ik even wakker werd door gestomp in mijn buik, maar echt veel weet ik er niet meer van. Ik geloof dat er ook niet veel bijzonders te zien was. Volgende week dinsdag uitslag.
Ik ben nog wel een beetje moe, maar als het vanavond over is, wil ik toch even rijden. Al is het maar wat stap en drafwerk.

Ik denk dat jij vanavond toch lekker in je bedje blijft hoor! Wietsje92 schreef:Ik heb vooral erg veel buikpijn gehad na de scopie. Ik lag toen ook in het ziekenhuis, en misschien had ik na de scopie naar huis gemogen, maar dat ging nog niet door toenIk voelde me echt gewoon enorm lamlendig na de scopiën die ik gehad heb.
Bonnielau welk middel heb jij dan gekregen? Dan zou ik dat eventueel aan kunnen geven bij de internist, omdat ik de moviprep echt niet weg kreegVind het zo jammer, dat als je dan 1 van de 2 liter op hebt, dat alles er dan weer uit komt en ik weer opnieuw kan beginnen.