Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nee, oude mensen zijn niet per definitie zwakke wezentjes die je zo omblaast, hoor.... 
Ragdollcat schreef:Ik heb alleen eerste pagina van deze topic gelezen.
Ik begrijp iets niet: je bent 20 en dus 17 jaar toen het begon, hoe kan je dat nou toelaten? Dan weet je toch dat het niet normaal is en dat het niet mag tenzij je het toestaat en het graag wilt.
Gewoon die paard kopen via nepkoper en dan bijrijder zoeken die met jou de stalkosten deelt tot je het volledig betalen kan per maand.
En vooral aangifte doen tegen die gore viespeuk, 80 jaar of niet, het moet altijd afgestraft worden, nooit toestaan.
Helaas gebeurd het vaker dan je denkt hoor, meisje mag paard verzorgen van een man en die maakt misbruik van de situatie en misbruikt het meisje sexueel en die wil leuke paardje niet opgeven, bah misselijkmakend zeg.
LimaMambo schreef:nou daarom zeg ik: misschien denk ik wel te simpel

Jolliegirl schreef:Jullie denken te simpel...
Wegrennen.... nee.... zo makkelijk is dat niet....
Je durft je op zo'n moment niet te verweren...
LimaMambo schreef:Jolliegirl schreef:Jullie denken te simpel...
Wegrennen.... nee.... zo makkelijk is dat niet....
Je durft je op zo'n moment niet te verweren...
wat ik me dan weer afvraag is hoe het komt dat je je niet kan verweren.. in dit geval tegen een ouwe banketstaaf van in de 80
ik kan voor mezelf zeggen dat die vent na de eerste keer geen verschrompelde balletjes meer had.. maar helemaal geen balletjes meer
hoe komt het dan dat iemand het dan wel 'pikt'?