Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kwanyin en Blue_Eyes
zo kan het dus ook... Ik ben ook niet-gelovig maar heb mij hier in dit topic, maar ook hier in dit Islamitische land met mijn andere mening nog nooit gediscrimineerd gevoeld, ik word hier door iedereen in m'n waarde gelaten. You get what you give, als jij mensen met respect en interesse behandeld zal je dat in principe terugkrijgen ook. Gaat er echt geen lampje bij je branden dat JIJ hier de intolerante factor bent?
Ik doe momenteel lichtelijk onvrijwillig aan gebrek aan eten mee, ben zo ziek als een hond
Enige wat ik weg kan krijgen is wat vloeibaar eten.... ik word helemaal jaloers als ik al het jummie eten van jullie voorbij zie komen hahah 
(maar dan halen wij wel eten op). Ik zie bij de antilliaanse buren dat ze sowieso al meer koken, dus als iemand mee wil eten is daar al op berekend. Zal sowieso wel stukje cultuur zijn: hoe noordelijker je komt van de evenaar, des te eerder ze willen dat je even belt of je mee wil eten
het is Ramadan! ZOnde om daar ruzie over te maken, genieten en afzien
(in de zin van ontberen van voedsel en drank) van je eigen feestje!
Ik kan er altijd nog wat bij maken
. Ik krijg mijn portie vaak niet eens op
. Ik denk dat mijn schoonmoeder medeverantwoordelijk is voor het dieet dat ik nu toch eens moet beginnen
. 
Komt uit een bakkersgezin waarbij de personeelsleden ook altijd mee aten hahaha en dat zit er nog in
Daarom eet hij ook zo vreselijk snel: vroeger was op=op haha, werd geen rekening mee gehouden met iemand die te laat kwam
. 
Kalkoenham had ze niet, maar wel gevogelteworst en die is ook goed te eten!
Lekker misleidend.

), gaan we naar een Turkse slagerij, vind het vlees daar er beter uitzien dan in de supermarkt en lamsgehakt is ook veel lekkerder vind ik. En je kunt er van die lekkere kruiden kopen voor het vlees *zwijmelt*