Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
Ik verwacht zelfs dat ik aan ga komen, omdat mijn lichaam monsterachtig snel spieren aanmaakt
(bij mij dan he
) 
maar heb ik dan verkeerd gedacht haha!
. Zit nu ook weer met twee truien aan en het is vandaag toch echt wel warm buiten. Enyaa schreef:phormicola schreef:vooral dat flubberige mag wel minder(bij mij dan he
)
Hah, bij mij ook. Ben 14, en ik vraag me af hoe ik aan zulke dikke benen kom
En nee, het is geen onzeker gedoe, ik zit ècht tegen het randje van overgewicht aan
Toen op mń 19e nog een keer, dit keer bijna obees en sindsdien ben ik nooit meer echt heel erg dik geweest.
Dus maximaal opbouwende eiwitten voor je spieren, koolhydraten om je spieren weer energie te geven en vetten voor de pitamientjes

InekeH87 schreef:MightyJoe schreef:Wat is het verschil tussen de step 2 / step 3 dan? Ik doe de 2
Super enya!
Bij de 3step ga je na 30 dagen al naar de sculpt en sweat 3/4 en na 60 dagen naar de 5/6. Bij de 2step ga je na 45 dagen naar de 3/4 en daar blijf je op. De 3step is dus wat zwaarder dan de 2step.
Enyaa schreef:InekeH87 schreef:Ja Enya, maar jij bent nog maar 14, dan zeggen lengte en gewicht nog niet zo heel veel. Je moet eerst nog groeien en wat meer in verhouding komen, pas dan kan je dingen als BMI gaan gebruiken.
Maar ik zag anders wel bij de GGD dat ik boven het gemiddelde uitkwam!