ach ze doen het perfect
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MiniBoots schreef:Ik vind ook dat als je een kindje krijgt je borstvoeding moet proberen, je wilt toch het beste voor je kind en proberen kan altijd...
Om van tevoren al te zeggen ik doe flesvoeding vind ik gewoonweg raar.
Begeleiding is heel belangrijk als het even niet gaat, met een goed begin ben je al een heel eind.

. Dan hoef je het ook niet goed te praten en BS er om heen te verzinnen om goed te praten, want dat is alsware het bekennen van schuld, zonder dat er sprake is van schuld. 
Quellian schreef:Ik vind de wijzende vinger van Prima niet zo tof, maar goed, ga hier verder geen moeite meer insteken. Wat iedereen maar wil hoor, dan ben ik maar een vreselijk slechte moeder, so be it.
).Prima schreef:Dat het niet lukt of moeilijk is, heeft uiteindelijk altijd met jezelf te maken (o.a. gebrek aan goede begeleiding) en met je geestelijke of fysieke toestand.
Quellian schreef:Ik vind de wijzende vinger van Prima niet zo tof, maar goed, ga hier verder geen moeite meer insteken. Wat iedereen maar wil hoor, dan ben ik maar een vreselijk slechte moeder, so be it.
Maar goed. dit wordt altijd een discussie tussen BV moeders en FV moeders.
Jij hebt voor je kindje gekozen toen het niet goed ging en hebt het niet kostte wat het kost door gezet. en DAT maakt jouw een goede moeder
Quellian schreef:Vooruit, laatste reactie (kan ik het toch niet weerstaan).
Het is niet dat het uiteindelijk áltijd met jezelf te maken heeft.
Zoals ik meerdere keren in dit topic heb aangegeven heeft mijn zoontje last gehad van beschadigde nekwervels door de vacuumpomp. Hiervoor is hij uiteindelijk behandeld, maar eerder had hij niet kracht genoeg om aan de borst te drinken, hij sabbelde enkel.
Tieme schreef:Ben het met je eens. het komt aardig over alsof iemand geen goede moeder is als ze FV geeft. en vervolgens het zinnetje dat je arrogant bent als je denkt dat FV net zo goed is als BV?Maar goed. dit wordt altijd een discussie tussen BV moeders en FV moeders.
Maar trek het je maar niet aanJij hebt voor je kindje gekozen toen het niet goed ging en hebt het niet kostte wat het kost door gezet. en DAT maakt jouw een goede moeder
Quellian schreef:Prima, het is gewoon een heel gevoelig onderwerp denk ik![]()
Zoals ik meerdere keren gezegd heb ga ik er écht vanuit dat alle mama's het beste voor hebben met kun kroost. Wat iemand ertoe zet om juist wel of geen bv te geven gaat imo niemand wat aan.
Tieme, dank je wel, lief