Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mioux schreef:@lindy1982 we hebben beide een fulltime baan, en mijn vriend werkt bij zijn vaders bedrijf een vaste baan en in toekomst mag hij het overnemen hoogwaarschijnlijk aangezien zijn vader ook steeds achteruit gaat met gezondheid. Ik ben zeker op zoek naar tweedehands spulletjes en een paar schatten hebben al dingen aangeboden via bokt
maar wel willen het wel op tijd weten ook voor inrichting enzo kleurtjes muren hihi Ik ga het onthouden lindy super! 

Geniet er van en heel veel plezier vooral met het vertellen aan iedereen!!!
wel weet ik dat ik nu echt misselijk ben pfff!!!
jaaa zwitsal is zooooo lekker! ik had het overal voor, insmere, douche, alles zo lekker! Straks heb ik tenminste een excuus om het te gebruiken hihihi ! Mioux schreef:Oke dat was de eerste keer dat ik ook werkelijk waar naar de toilet moest.. pff !! Hoe lang gaat zoiets door? hahah
toen medicijnen gekregen want het was niet te doen. misselijkheid en overgeven verdween als sneeuw voor de zon.
maar goed, daar kwamen weer andere dingen voor in de plaats
brandend maagzuur dus afgelopen met de manderijntjes en de sinasappel (sap) en vette/pittige dingen. die verergeren het alleen maar. (ook trouwens de misselijkheid. dingen waar ik normaal tegen kon, werd ik nu kotsmisselijk van.)

en ziet er niet uit 
wel apart is het he :| echt vreemd haha