ik was echt heel blij dat ik weg kon en niet tot 11u vanavond moest blijven.
pfff vanavond op tijd mijn bed in denk ik

bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crazyshar schreef:welkom allebei , ervaringen, kletsen,... allemaal goed
ik doe nu zelf momenteel aan accupuntuur en haptonomie, accupuntuur is jullie wss wel bekend, haptonomie heeft eigenlijk alles te maken met 2 voeten op aarde staan. in elke vorm waarin je deze context kunt plaatsen.
zowel universeel als aards, zweverig/nuchter, luchtig/diepzinnig,....
en het werkt heel fijn, ik ben zelf wel heel erg spiritueel maar mijn vriend bv helemaal niet en die begrijpt het ook super dus ja wel fijn.
Amanda schreef:Ik heb gewoon continu pijn in mijn benen, waarschijnlijk door die operaties van vorig jaar.
Vanochtend bij de huisarts geweest en zenuwpijntest gedaan waar ik bijna 100% op scoor.
31 mei heb ik een afpsraak met de arts die mij geopereerd heeft vorig jaar en ik moet bij hem aandringen op een doorverwijzing naar dermatoloog en neuroloog.
Het vermoeden is dat er een hoop zenuwen in mijn been kapot zijn, waardoor mijn hersenen continu pijnprikkels krijgen.
Waardoor ik dus niet lang kan zitten, staan, lopen, liggen, enz. Ik heb altijd pijn, trillende benen, elektrische schokken, tintelingen.
Als proef gaan we tot 31 mei iets met medicijnen proberen die neurologen voorschrijven voor zenuwpijn.
Als dit het is... Dan kom ik hier gewoon nooit meer vanaf. Heb ik de rest van mijn leven gewoon pijn. En daar moet ik maar mee leren leven.
Terwijl ik de operaties heb laten doen om dit te voorkomen.
Dit nieuws, in combinatie met al 4 weken 4/5 uur slaap per nacht viel even niet zo goed.
En daarnaast hebben we dan nog een slecht functionerend lymfestelsel, wat voor de operaties gewoon goed functioneerde.
Kortom: ik baal er even goed van.
Cindyrella schreef:Omdat ik het zelf vaak mee bezig ben wat een ander vind, wat me dus vooral erg onzeker maakt, heeft mijn psychologe me een zin gegegevn, die ik een paar keer op een dag moet herhalen tegen mezelf.. Heb m thuis opgehangen in de gang en bij mijn buro op het werk:
Ik ben waardevol & niemand gaat met mij aan de haal, ik laat mijn leven door niemand verzieken!!